středa 10. června 2020

Výzva: Snickers řezy (1/10 180 kcal)

Na červen připadala sladká výzva spolu s mandlemi a kokosovým olejem. Co z uvedených surovin vymyslela Navrmi, se můžete podívat níže ve článku. A co jsem vymyslela já? Nejdříve mě vůbec nic nenapadalo. Poté jsem upekla jablečný koláč, který sice byl výborný a vláčný, ale nedopadl úplně podle mých představ :D

Ikdyž mi Miška říkala, ať ho sem dám, nakonec jsem zvolila jiný recept, který jsem o víkendu dělala mamince ke svátku. Tyto Snickers řezy jsem už dělala několikrát a když je dáte do malých košíčků, máte i skvělé vánoční cukroví.

Vyzkoušela jsem i verzi s třtinovým cukrem a také je to moc dobré, akorát se poté změní rozložení makroživin. Nutriční údaje jsou počítané na verzi s proteinem :)

Protože kdo by nechtěl mlsat populární Snicker zdravěji?




Snickers řezy
- doba přípravy: 20 minut
- náročnost: lehká
- porce: 10

Ingredience
50 g mletých mandlí
50 g vanilkového proteinového prášku (třtinového cukru)
35 g jemných ovesných vloček
30 g hladkého arašídového másla
4-6 lžic vody

120 g datlí
lžička skořice
špetka soli

60 g arašídů
35 g hořké čokolády
4 g kokosového oleje


Postup
V míse smícháme mandle, protein a vločky. Poté přidáme arašídové máslo a rukou promícháme. Dle potřeby přidáváme po lžících opatrně vodu (těsto se nesmí moc lepit!). Formu na chlebík vyložíme pečícím papírem a dáme těsto, které roztaháme po formě pomocí mokré lžíce. Datle si zalijeme vroucí vodou a necháme 15 minut odstát. Vodu slijeme, datle rozmixujeme/rozmačkéme, přidáme skořici a sůl a dáme na připravený korpus. Do datlové vrstvy smáčkneme arašídy a polijeme rozpuštěnou čokoládou, kterou jsme si smíchali s kokosovým olejem. Dáme ztuhnout do lednice. Pomocí horkého nože nakrájíme na 10 kousků.

Makra na 1/10
Kalorie: 180 kcal
Bílkoviny: 8,4 g
Sacharidy: 14,4 g
Tuky: 9,3 g
Vláknina: 2,7 g

Určitě se nezapomeňte podívat, co z daných surovin připravila Navrmi. Já vás už teď můžu nalákat její fotkou ♥


Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

30 komentářů:

  1. Olala, tak jo, ukládám, musím vyzkoušet, ještě já jsem úchyl na takový pochoutky, tak to si dám! :))

    https://lifebynikys.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám právě ráda tyhle prasárničky, tak jsem ráda, že se je já mlsat i zdravěji :D :)

      Vymazat
  2. Snickers jsem vždycky měla ráda, ale teď jsem ho už snad několik let neměla - dezert musí být chuťově dokonalý! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Snickers milujem a ja toto musím určite niekedy vyskúšať! :D ♥

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, nebudeš litovat ♥ Moc děkuji, Tobě také! :)

      Vymazat
  4. Mňam! :) Receptík posunu ségře, ta snickersky miluje snad nejvíc na světě :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Tak na mne by snickers řezy byly asi hodně sladké, tentokrát by mne asi víc zlákal recept od Navrmi. Každopádně jsou tyhle vyše výzvy super. Jaké suroviny máte naplánované na příště?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, díky datlím je to opravdu sladké :) Moc děkujeme, jsme rádi, že se Ti naše recepty líbí! :) NA příště je kari koření a lahůdkové droždí, ještě vůbec netuším co připravím :D :)

      Vymazat
  6. Snickers jako klasiku miluju, ale sladkosti a podobné už nejím, takže nějaká zdravější verze se hodí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se to snažím omezovat, tak je super mít v záloze tuto alternativu :) Klidně si kousek můžeš dát do mrazáku a pak kdykoliv dle potřeby vytáhnout a za půl hoďky mlsat!

      Vymazat
  7. Mňam, to je lákavé!
    Měj se hezky, Štěpánka
    www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, když jsem je dodělala, tak jsem si hned dala dva kousky, jakou jsem na to měla chuť :D :)

      Vymazat
  8. Skvělé recepty, opět jako vždycky výborná inspirace :) Miluju snickers, takže to musím zkusit, snad se povedou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Aires za milý komentář! ♥ Doufám, že Ti budou chutnat :)

      Vymazat
  9. Ahoj:-)
    recept vypadá pěkně, musím si ho zapamatovat, to by určitě chutnalo kolegyni. Pro mě to není, vadí mi mandle a arašídové máslo, ale peču (a vařím) spoustu věcí, které nejím:-)
    Těším se na další článek! Měj se krásně:-)
    Hanka z ciculka.cz - zvu tě ke mně na blog, zrovna tam probíhá soutěž:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani,
      moc Ti děkuju ♥ To je škoda, ale opravdu ho někdy zkus třeba pro rodinu, opravdu je to pecka :) Moc Ti děkuji, Ty také! Už jsem se zapojila, děkuji za pozvání :)

      Vymazat
  10. Jednou za čas neodolám a Snikers si koupím.. fajn vědět,že existuje zdravější varianta, kterou si můžu dopřát třeba častěji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si klasický moc často nekupuju, z toho mě bolí zuby. To naštěstí z toho domácího nehrozí :) To si piš!

      Vymazat
  11. Oh bože, tieto rezy sú úplná dokonalosť. :) Už som na ne celkom zabudla, tak som rada za pripomenutie. :) Ja tento druh tyčiniek nemôžem jesť kvôli celiakii, a tak som rada že existuje možnosť ako si ich pripraviť a ešte i v zdravšej variante. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji ♥ Stačí jen použít bezlepkové vločky a gluten free snickers řezy máš na světě :)

      Vymazat
  12. Tak tyto zdravější snickersky musí být parádní! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥