úterý 31. července 2018

Banánové smoothie s horkými boby

Vítej u nového článku! ♥

Dnes jsem si pro Tebe přichystala recept, ale ne jen tak ledajaký recept, ale za použití Horkých bobů od Gurmeta. Jestli sleduješ můj blog po delší dobu, tak už zajisté víš, že jsem Horké boby testovala a věnovala tomu celý článek, který najdeš zde.

Tentokrát jsem na webu Blogerky zaregistrovala další výzvu spojenou s těmito boby - vytvořit z nich letní osvěžující recept! Opravdu dlouho jsem dumala, jaký nápoj připravím, protože návod na přípravu horkých bobů je je dát do mléka a vařit do zhoustnutí. To by ale přeci nebylo to osvěžení.

Proto jsem se rozhodla prášek přidat jako doplněk ke zdravé snídani či svačině - smoothie! A co se hodí v kombinaci více k čokoládě něž banán?



Banánové smoothie s horkými boby
- doba přípravy: 5 minut
- náročnost: lehká
- porce: 1

Ingredience
1 zralý banán
3 odměrky horkých bobů (cca 15g)
1 hrnek mléka
lžíce čokoládového proteinu libovolné
dle chuti led


Postup
Do mixéru si dáme banán, horké boby, mléko a případně protein. Mixujeme cca 2 minuty. Nalejeme do skleničky a pokud je vám opravdu hic, přidáme pár kostek ledu.

Já se vám teda přiznám, že smoothie jsem obdarovala přítele, protože je moc nemusím :-) Já si brousím zuby na milkshake hezky s čokoládovou zmrzlinou, jen ji koupit, takže až se k tomu dostanu a recept bude mít úspěch, určitě čekejte recept i na něj ♥


Jinak vám musím něco v souvislosti s horkými boby říct. Normálně se koupit nedají, ale kavárny a pod si jej mohou objednat. Cca před měsícem jsem šla s taťkou do kavárny a dala si horkou čokoládu a světe div se, oni asi u nás dělají horké boby, protože přesně takhle chutnaly i tyhle. Takže pokud vás tento výrobek zaujmul, nezoufejte. Raději prolezle kavárny v okolí a dávejte si horké čokolády, než je objevíte.

To by pro dnešní článek bylo vše, měj se krásně a zase u dalšího článku,
pa Míša ♥

Znáte horké boby? Měli jste je už? Zúčastňujete se výzev od Blogerek?


P.S. Pokud ne, určitě je začněte sledovat! Už jsem se zúčastila tří a za mě boží příležistost :)


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



  Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/



Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

28 komentářů:

  1. Už jsem asi dva články s těmito boby viděla a je super, že jsem zatím neviděla stejné recepty! :) Smoothie vypadá super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to je celkem dobrá náhoda :) Moc Ti děkuju ♥

      Vymazat
  2. Já si ty boby snad budu muset pořídit. Poslední dobou na mě skáčou ze všech stran :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je zkus najít v nějaké kavárně, jsou boží :)

      Vymazat
  3. Miluji banán a to v jakékoliv podobě, takže věřím, že tohle smoothie by mi velmi chutnalo :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože jsem viděla, že jsi také tvořila z bobů, tak máš možnost ho zkusit. Je opravdu výborné, lehké, rychlé a zdravé :)

      Vymazat
  4. To je super nápad, určitě by mi chutnalo :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsem ráda, že jsem se Ti trefila do vkusu :)

      Vymazat
  5. Uuuu! To neznám a musím vyzkoušet! Proč sem chodím večer?! :D Vypadá to excelentně! :)
    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, v poslední době vydávám články večer :D :D Moc Ti děkuju, od tebe to vážně potěší :) ♥

      Vymazat
  6. Tak tento recept musím určite tiež vyskúšať 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, u nás nabodoval a v těhlech vedrech je to ideální :)

      Vymazat
  7. Já smoothíčka prostě nemusím :D Věřím ale, že se nějaký milovník najde a tenhle recept využije :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc taky ne, ale přítel je miluje, takže je dělám hlavně jemu :) Mě chutnají akorát tvarohové, kakaové, vanilkové a tak - prostě bez ovoce :)

      Vymazat
  8. Vyzerá to dobre a myslím, že šancu by som tomu dala aj keď sa za bežných okolností sa smoothie vyhýbam. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to mě moc těší ♥ Děkuji Ti Kači, jsi zlato :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Vážně? To se divím, určitě si o nich zjisti více. Jsou moc dobré a plné živin :)

      Vymazat
  10. Nikdy jsem o nich neslyšela, ale vážně mě hodně zaujaly :D zvlášť ten název horké boby, vůbec bych nevěděla, co si pod tím mám představit :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí opravdu za to :) To chápu :) Jedná se o nápoj, který připomíná horkou čokoládu, která je z kakaových bobů a oslazená třtinových cukrem :)

      Vymazat
  11. Horké boby jsem nikdy neměla, ale v tomhle receptu to vypadá dost zajímavě.
    Jinak výzev se neúčastním, rozhodně se ale na stránky kouknu a možná někdy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Přemýšlela jsem že z nich zkusím připravit zmrzku :) Mrkni, podle mě jsou tam skvělé příležitosti :)

      Vymazat
  12. Já jsem horké boby ještě nechutnala, ale musím říct, že to vypadá moc zajímavě, zvlášť ta kombinace s banánem, to by mi určitě chutnalo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě kakao a banán k sobě prostě sedí :) Děkuji Ti Luci ♥♥

      Vymazat
  13. Tak to bych si dala hned teď! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem ráda, že jsem se ti trefila do vkusku ♥ :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥