úterý 3. dubna 2018

Nákupy 0.2 (Myprotein, Fitness007, Pepco, Terranova)

Ahoj moji čtenáři! ♥

Dnes vám přináším článek, který je teprve druhý tohoto typu na tomto blogu a to jsou Nákupy! První článek s nákupy najdete ZDE. Nejdříve jsem je chtěla jenom za měsíc únor a zvlášť za březen, ale toho by v těch článcích moc nebylo, proto jsem se rozhodla je hodit do jednoho článku a nazvat to Nákupy 0.2. Moc často nenakupuju z internetu, protože se snažím co nejvíce šetřit na výlety, ale někdy se přece jenom rozhodnu a něco málo nakoupím :) Dneska tu najdete nákupy z dvou eshopů - Myprotein a Fitness007. Dále nákup ze zdravé výživy, Pepca a Terranovy. Tak se jdeme na ty věci mrknout :)


Docházely mi flavdrops, tak jsem se rozhodla si objednat i něco k nim. Už druhý nákup z myproteinu jsem objednávala ze zahraničních stránek. Přímo z Anglie. Proč? Sice si zaplatím o trochu vyšší poštovné, za to tam mají věci sami o sobě levnější a dají se tam fakt sehnat parádní slevy. A já vlastně ani jindy neobjednávám. Tentokrát mi v košíku skončilo 5 věcí. 


Protein cookie - double chocolate 12x75g za 330kč (kus 27,5kč)

My noodles 6x100g za 121,8kč (kus 20,3kč)

Flavdrops v příchuti vanilka a karamel, 100ml balení, jedno za 167,7kč
Vzorek proteinu příchuť Pekanový koláč za 20,7kč.
I s poštovným mě nákup stál 970kč (radši nechci vědět, kolik by mě to stálo za plnou cenu :D :D ). Flavdrops používám pořád, takže ty jsou skvělé. Jinak teď mají nové dávkování a líbí se mi to mnohem více, než to bylo předtím. Teď je to jak kapky do nosu :D A vyzkoušela jsem už i Protein cookie - no je to prostě proteinová sušenka, žádný zázrak :D Cítíte tam takovou tu pachuť po chemii, nebo aspoň já to tam cítím.


Zima mě zahnala do zdravé výživy. Ne, šla jsem tam cíleně pro těstoviny - chtěla jsem fleky nebo nudle. V plánu byly nudle s mákem a tvarohem. Tyto žitné fleky mě stály 27kč (400g) což mi příjde super. Nojo, ale člověk nekoupí jenom to, pro co tam jde, teda aspoň já ne a vždy si dotáhnu něco navíc :D Tentokrát to byly fíky, které jsem chtěla už dlouuuho vyzkoušet a zrovna je měli za super cenu, za 200g balení 35kč. A ještě tam na mě vykoukly tyto kroužky. Viděla jsem je tam poprvé a moc mě zaujaly, tak jsem je na zkoušku vzala. Za 175g 30kč což mi také přijde dobré.


Samozřejmě jsem je musela hned vyzkoušet. Na svačinku jsem si dala 200g bílého jogurtu s 20g kroužků a 2 fíky. Vešlo se to do 300kcal. Hrozně mě překvapilo, jak jsou ty kroužky malé a že jich je na 20g hodně a byla jsem za to neskutečně ráda :D I fíky mě mile překvapily, takže za mě obě dvě novinky (alespoň pro mě) ANO!


Nálet v Pepcu. No nechte tam všechny ty krásné roztomilé věci za tak skvělé ceny! První dóza mě stála 42kč a má objem něco přes litr. Přesně takovouhle jsem chtěla na ovesné vločky a je totálně boží!  Druhou zavírací skleničku už mám, akorát v jiném vzoru. Stála mě 30kč, ale člověk musel vybírat fakt pečlivě, protože hodně jich tam bylo defektních :( No a poslední špachtle a vařečka - to se nikdy neztratí, vzlášť za ceny 6 a 9kč.


U nás jsem sehnala tyto máslíčka v tubě. Skvělá věc! Hlavně, když člověk někam jede, nemusí se bát, že by mu to někde vyteklo. Mě se podařilo každé ukořistit za 30kč (100g). Vzala jsem si jedno arašídový a 2 v příchuti vlašský ořech - kokos. Oboje dvoje jsou 100%.


A můj poslední nákup za tyto měsíce co vám tady ukážu je objednávka z eshopu fitness007. Protože mi docházejí proteiny od Myproteinu, rozhodla jsem se vyzkoušet nějaké nové značky, na které vidím kladné recenze na netu. První jsem vybrala protein od BioTech 100% pure whey protein v příchuti karamel - cappuccino. Stál 454g za 319kč. Má skvělou strukturu, cítím z něj hlavně tu kávu. Zatím jsem ho zkoušela jenom jednou, ale zatím za mě dobrý! Druhý jsem vyzkoušela velmi opěvovaný protein Snickerdoodle od PEScience. Chutná hodně podobně jako skořicová rolka od myproteinu, ale rozhodně je lepší. Taky jemnější struktura, akorát je sladký. Ale jakože fakt, i na mě je to dost sladký. Zatím také vyzkoušeno jenom jednou. Ten byl na mě trochu dražší - 837g za 814kč.


Nový tři miláčci do sbírky. Pro mě zkoušení nových značek. První máslo zleva je od Lucky Alvin arašídové s hořkou čokoládou 330g za 135kč. Na svou premiéru ještě čeká. Další dvě od jsou značky Lifelike. První je arašídové delux a druhé kokosové. Zde jsem už obě dvě vyzkoušela. Za co mají veliký plus, tak jsou obě velmi tekutá a to já mám ráda. Kokosové je moooc dobré! Ale v kaši nebo na lívancích  není tolik cítit. To arašídové je taky hezky tekuté, ale ne tolik jako kokosové (a to je asi dobře :D). Na kašičce je boží. Kokosové stálo 300g 102kč a arašídové delux 300g 112kč. I cenově to vyšlo fakt moc krásně!


A jako poslední část nákupu z fitness007 vám ukážu nějaké ty zdravější dobroty. Na fotce vlevo můžete jako první vidět ještě vzorek proteinu od Myproteinu zmíněný výše. Další dva sáčky jsou proteinové pudinky v příchuti kokos a čokoláda. Ještě jsme nezkoušeli, ale moc se na ně těšíme! Pudinky jsou 40 gramové a jeden stál 32kč. Na fotce vpravo můžeme vidět tolik opěvovanou tyčinku (ale co od této značky opěvovaného není) karamel - kešu od Barebells. Zatím mi ji bylo líto sníst, tak čeká na svojí spešl příležitost :D Takovéto dobroty moc neobjednávám, protože jsou za 1) velmi drahé a za 2) za ty kalorie lze mít i více jídla :D a za 3) mi je vždycky hrozně líto je sníst :D :D Celková cena za nákup mě vyšla na 1603kč.

Ještě jsem si koupila i pár kousků oblečení v povánočních slevách v Terranově. Ještě byla akce 3+1 (nejlevnější kus zdarma). Vybrala jsem si krásnou mikinu v bordó barvě s lehkou krajkou za 100kč (tohle by byl fakt hřích tam nechat!!!).


 Dále protože jsem byla oblečena ne dost teple, tak jsem potřebovala něco teplého - bílé legíny (teplé) se vzorem huňatých svetrů (79kč - v rámci akce ale zadarmo), šedo - černou sukni do pasu (100kč) a krásný bílo - modrý svetr s vánočními motivy (160kč). Do svetru, sukně a legín jsem se hned po nákupu šla na záchodky převléct :D Omlouvám se za mé popisování, s oblečením ještě tolik zkušenosti nemám jako s popisováním jídla :D ♥


To by bylo pro dnešní článek vše. Doufám, že se vám líbil a načerpali jste nějakou inspiraci, po čem se příště poohlédnout :) Krásný zbytek dne ♥
Pa, Míša.

Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu

 

Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/
Youtube kanál - https://www.youtube.com/channel/UCOjT0MZGJHzbY7rVEjhMZrQ?
Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

39 komentářů:

  1. proteínové produkty vyzerajú naozaj super a taktiež veci z PEPCA ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To arašídové máslo bych si dala:D. Jinak to oblečení je moc pěkné:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máslo deluxe je výborné, s hořkou čokoládou si zatím šetřím. Nechci je mít pootvírané všechny :) Děkuji :)

      Vymazat
  3. WOW! Míšo, až ty zhubneš tak budeš extra kočka! Jakože žádná girl next door, moc se mi líbíš v obličeji i tvoje stavba těla (poměr nohy k trupu).

    Já si ujíždím na těch proteinových lívancích, a teď mi uřímně chybí, ale máti stejně nemá pánev na lívance a tahat se ještě s mraženými boruvkami by už bylo moc :D Už takhle jsem si musela jít nakoupit jídlo :D

    Jaro je úžasný, myslím že brzo bude léto! ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlato, moc děkuji! :) Já mám v plánu ale jenom 1-2kg, abych se cítila spokojeně :) To úplně chápu :) Já teda dělám lívance na normální pánvi :) To doufám!

      Vymazat
  4. Určitě to zkuste, je to bezva. Přítel to jednou taky zkoušel :) jinak v pepcu nakupuju furt a miluju to tam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, vždycky tam nechám peněz, to je děs :D

      Vymazat
  5. Od značky My protein mám vybraný pár produktů, tak doufám, že je někdy objednám :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají často akce, tak určitě objednávej, až nějaké bude, můžeš mít klidně i slevu -30% na vše což si myslím, že je fakt bomba :)

      Vymazat
  6. Mamce se už ta finanční podpora moc nelíbí. Dává mi ještě peníze, protože nemám ani na autobus a je na mě a sestru sama. Táta nam bohužel zemřel před x lety a moc mamka nevydělává. Pracuje jako dělník v továrně, což je ta nejnižší pozice za malé peníze a velkou dřinu.
    Ty bílé legíny se mi líbí :-) Vozů s objemem 1l mam doma a házím do ní zlaté dvacky. Setrim celý měsíc, když ty peníze potřebuji, tak si je vezmu a setrim od znova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako to chápu... To mě mrzí, dodatečně umpřímnou soustrast... Děkuji :) Jéj, tak Ti opravdu moc přeju, aby se konečně na tebe usmálo štěstí a začalo se dařit! ♥

      Vymazat
  7. Svetřík je moc hezký. Kdysi jsem používala flavdrops s příchutí bílé čokolády a taky jsem zkoušela protein cookies od MyProteinu, ale už mi to vůbec nechutná. Snažím se stravovat zdravě i bez chemie, mám tady už jenom protein, který používám tak jednou do týdne.
    A drobnosti z Pepca jsou prostě super, i když je pravda, že mají hodně kousků poškozených. Je třeba poctivě vybírat :)

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji Miší :) To teda - z těch uzavíratelných skleniček opravdu bylo tak 95% poškozených. Měly tam 2 barvy, které se mi moc líbily, ale od té druhé jsem nenašla žádný nepoškozený :(

      Vymazat
  8. Všechny věci co jsi si koupila jsou moc pěkné :) o flavdrops už jsem toho hodně slyšela,osobně se věrná Stévii Zdravý den a nemůžu si ji vynachválit :) o máslech z tubě jsem ještě nikdy neslyšela, vypadá to zajimavě a zní o ti slibně co se dávkování týče :) od Barebels jsem zkoušela jednu tyčinku a byla skvělá. Oblečení jsi si koupila taky moc pěkný :) za tu cenu? neber to :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se stévie bojím, že by mi nechutnala, protože bude mít hořký ocásek, jak o tom všichni mluví... :) Jsou opravdu skvělé, hlavně na cestování :) No právě, to tam člověk nemůže nechat! :D

      Vymazat
  9. Huňaté svetry zbožňuju, hned bych jeden brala! A díky za dodání odvahy, video už je na blogu :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, až mi je skoro líto, že už je teplo :D Nemáš vůbec za co, už jsem pravidelný sledovatel ♥

      Vymazat
  10. Nechceš napsat článek o tom, proč si vážit jídlo, jak to máš ty a tak? Docela by mě to zajímalo. :-) Jinak ten nákup ve zdravé výživě Tě vyšel vážně docela levně. U nás bys tyto tři věci pod korun rozhodně nepořídila. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem se těm levným cenám divila, proto jsem tam nemohla ani jednu věc nechat a musela jsem si je koupit :D :) Určitě je to skvělý nápad, moc děkuji! Celkem je to i téma, ke kterému bych se ráda vyjádřila, takže určitě ho napíšu :)

      Vymazat
  11. Ja som mala tie ich flavdrops a mne prišli veeeľmi umelé, vždy mi to iba pokazilo recept, ale tie maslá vyzerajú veľmi chutne!:)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teda ty co mám (vanilka, karamel, javorový sirup) právě umělý nepříjdou :) Vanilku mám ze všech nejradši :) Jo, másla jsou vždy sázka an jistotu :)

      Vymazat
  12. Tie sklenené nádoby so srdiečkami sú úžasné, v Pepcu nakupujem veľmi rada, vždy tam majú krásne doplnky :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě naprosto okouzlily ♥ To teda, těším se, až budu bydlet sama s přítelem. To všechno bude z pepca nebo ikei :D

      Vymazat
  13. Mám Pepco hrozně ráda, dají se tam sehnat super věci za malé ceny :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale jak jsem už psala, člověk musí pečlivě vybírat, vše tam není v perfektním stavu :)

      Vymazat
  14. Ty proteinové produkty vypadají dobře. :-) Já osobně v pepcu taky vždycky nakoupím tyhle krávovinky, jsem hrozná, kolikrát se jdu jen mrknout a stejně s nějakou drobností odcházím. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Luci ♥ Jojo, to je tak vždy :D Já si proto snažím vždy stanovit limit peněz, nad který už nechci jít :D :D A taky si říkat u každé věci, jestli ji doopravdy potřebuju :)

      Vymazat
  15. Krásný nákup, od Myprotein mám protein s čoko příchutí a je skvělý :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mokrát děkuji Thess ♥ Také jsem ho měla a je opravdu dobrý, krásně sladký :)

      Vymazat
  16. Nádherné nákupy :-) vidím, že jsi sáhla na Snickerdoodle...o je moje láska a závislost v jednom. Šetřím si ho, jak se dá, jinak bych ho musela nakupovat ob měsíc!
    Pepco zbožňuji, ty jejich serepetičky mě vždycky dostanou a odcházím s plným košíkem...ach ..škoda že ta peněženka není bezedná, co?
    Moc krásné nákupy a moc ti to sluší.

    Měj krásný den a ať barebells chutná!

    P.S. dobrotek nelituj, žijeme len raz ;)
    Mirka
    Spoon and Willpower

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mirko! ♥ To teda, je opravdu moc dobrý na chuť, i když na mě trochu více sladký než jsem zvyklá :) To já teda ne, dám si ho, když mám na něj chuť :) To teda, je to škoda :) To by se hned lépe nakupovalo, ale ještě by to chtělo bezedný barák, aby se ty věci člověku někam vešly :D Ty jsi zlato, moc Ti děkuji :) Děkujuuu ♥ Dobře :)

      Vymazat
  17. Ty kroužky ze zdravé výživy chci! Asi po nich mrknu! :D Pepco je boží! Vždy tam mají krásné věci! :D A levné! Tyjo, ten protein bych taky moc chtěla vyzkoušet... až mi dojde ten, co mám, asi si ho taky objednám! Bože ta máslíčka! Mňam! :D Taky si vždy objednám tyčinky a je mi je pak líto sníst a šetřím si je :D Ale tahle je fakt dobrá, já mám radši kokosovou, jsem milovník kokosu :D Ta mikina je moc pěkná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jsou parádní :) mě moc chutnají :) a hlavně jich je v misce vždycky hodně :D Určitě zkus, oba můžu jenom vřele doporučit! :) Jo, máslíčka jsou lásky ♥ Jsem ráda, že v tom nejsem sama :D Děkuji ti, já se do ní úplně zamilovala :)

      Vymazat
  18. Na Slovensku som chodila do Pepca dosť často. Myprotein nakupujem len z Uk. Tu je to zbytočné predražené 😊

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už nakupuju jenom z UK, ty ceny jsou opravdu úplně o nečem jiném :)

      Vymazat
  19. Super, super článek!! Tyhle články o zdravém jídlem mám mooc ráda :) ty kroužky mě hodně zaujaly, mrknu se po nich a snad na ně narazím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji Neli ♥ Tak se je pokusím zařazovat častěji :) Už jsem je viděla i v jiných zdravých výživách, tak třeba na ně narazíš :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥