neděle 31. prosince 2023

PF 2024

Opět po roce bych vám ráda popřála krásný Silvestr a ještě krásnější zítřejší Nový rok. Doufám, že pro všechny bude nový rok ještě o něco lepší jak ten předešlý. Všem moc přeju, aby se vám splnily tajná přání, schované v koutku duše. Moc bych vám chtěla poděkovat za veškerou podporu během roku 2023. Za všechny vaše návštěvy, za každý komentář. I když už na ně neodpovídám, všechny si čtu a jsem za ně moc vděčná.


Už je to rok a půl co chodím do práce a konečně jsem si našla stálou denní rutinu a jsem za ní moc vděčná. Dokonce se mi podařilo po letech zhubnout ty 4 kila, co mě tak rozčilovaly. Za to jsem na sebe fakt pyšná.

No a jdeme vyhodnotit mé předsevzetí z loňského roku! :D

A co si chci splnit v roce 2023? Chtěla bych si vyzkoušet výrobu domácích sójových svíček, zvládnout spoustu alb metodou scrapbookingu, oprášit si němčinu a podívat se do Říma a Dubaje + ideálně další 4 zahraniční destinace.

Uf, díky bohu jsem zde už nenapsala uplést ponožky, protože bych to zase nesplnila :D! Pěkně od začátku. Na svíčky jsem úplně zapomněla, ale tento bod si můžu odškrtnout díky vánočnímu vyrábění. Výsledek můžete najít zde na blogu.


Alb jsem stihla opravdu dost. Jak těch sólo, tak i napříč rokem. Teď mě už doma čekají další vyvolané fotky a já se těším, až k tomu po Vánocích zase sednu. Přece jenom v adventním čase na to prostor úplně není. Jen mě mrzí, že lepící dýchánky s mamkou už nejsou tak časté, jako v roce 2021. 


Co se týče němčiny, potkala jsem svoji němčinářku ze střední. Počítá se to? :D

Když jsem si vytyčila navštívit 6 zemí, trochu jsem se bála, abych si to splnila. Během roku jsem se tak poctivě snažila a musím říct, že mi to vyšlo! Řím jsme navštívili hned na začátku února a z něj vám pořád dlužím články. Bylo to super rozhodnutí, příjemných 15 °C, na chození po městě ideál. Ani o Dubaji jsem vám zatím nestihla povyprávět, tu jsme navštívili na 10 dní v listopadu. Bylo to krásné se ještě ohřát. Nenapadá mě žádné jiné město, které by nabízelo tolik rozdílných aktivit.





O ostatních výletech jste si už mohli přečíst. V květnu jsme navštívili Basilej (Švýcarsko), společně s francouzkým Colmarem na víkend, na Velikonoce jsme byli v Českém Krumlově, kam jsem se chtěla už dlouho podívat, červencové svátky jsme strávili na Slovensku, tradiční spaní v maringotce na Suchým s mamkou a bráchou, v srpnu jsem s taťkou a jeho přítelkyní Denčou navštívila Schönbrunn a ZOO ve Vídní a spali jsme v pididomku a vyšli jsme si na Sněžku z polské strany, jestli se to taky počítá a nakonec týden na přelomu srpna a září jsme si užili na Madeiře. Plus samozřejmě spoustu drobných výletů - Přes tři hrady, Žďár nad Sázavou, Brno, Ostaš, Dětenice, svět bludišť v Drnholci...












Itálie, Švýcarsko, Francie, Slovensko, Rakousko, Portugalsko, Spojené arabské emiráty - mise splněna!

A jaké mám cíle pro rok 2024? Znova si tu napíšu němčinu a doufám, že alespoň trochu pokročím. Už to nebude tajemstvím, takže bych si ráda udělala řidičský průkaz a hlavně to psychicky přežila. Rádi bychom si s Dominikem založili IG účet, kam bychom dávali naše zážitky a tipy z cest a nakonec bych ráda navštívila Barcelonu a dala si pravé churros + 3 další destinace. Pro příští rok jsem skromnější. Jak se chystá novela pro zdravotnictví co se týče přesčasů, tak mě se to také dotkne a nevím, jak moc finančně. Každopádně jsem vždy vděčná za každý výlet <3

Jaké jsou vaše cíle pro rok 2024?

19 komentářů:

  1. Míšo, přeji Ti, ať je rok 2024 ještě lepší, než 2023. <3

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi naprosto nádherný rok 2024! Líbí se mi vaše cestování. My s přítelem chceme navštívit Řím v březnu 2024. :-) Dubaj bychom taky chtěli, ale bože, já tak nemám ráda delší let než dvě hodiny :-D Barcelonu jsme měli navštívit letos v březnu, ale nevyšlo to, tak snad v tom dalším roce :-D Miško, přeji ti do nového roku jen to nejlepší, ať máš hromadu zážitků a splníš si vše, co si naplánuješ! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Samozřejmě myslím, že jsi měla naprosto nádherný rok 2023* :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, přeju taky krásný rok 2024 a ať se ti splní, co si přeješ.
    Já letos neplánuju - do loňských plánů mi život trochu "hodil vidle", tak se nechám překvapit, co přinese v r. 2024 a zařídím se podle toho.

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké shrnutí :) stihla jste toho opravdu hodně <3 přeji ti do nového roku jen to nejlepší, zdraví, štěstí a splněných přání :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je rekapitulace...a ty sny na nový rok))) Tak ať se vše splní. Přeji krásný rok 2024 plný zdraví a cestovatelských zážitků.Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji ti krásný nový rok plný zdraví, štěstí a lásky. ❤

    OdpovědětVymazat
  8. Míšo, ať se ti plní přání i předsevzetí!
    PF 2024! Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Měla jsi povedený rok a teda většina se vyplnila! :) Přeji ti, aby ten další byl o to krásnější a nová novela se tě moc nedotkla! Těším se, až se zase uvidíme <3. Já si úplné cíle nedávám, jen bych si moc přála přirozeně a bez vyvolávání porodit a pak nějak najet do dvojitého mateřství a přežít :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Vše nejlepší do Novrého roku, ať nám to blogování jde. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych byla zklamaná, že mi nejde moc jíst. Jinak já teda chci ještě zhubnout, naštěstí tyhle svátky jsem na cukroví moc chuť neměla, nevím sice proč...tak snad jsem moc nepřibrala :D
    Ten článek mi přijde jako fakt hezký dárek :) Miško, jsi takový andílek, laskavá dušička :-* Můžou být moooooc rádi, že tam pro ně jsi... jo a ještě jsem chtěla napsat.. super fotky :) Moc vám to sluší.

    OdpovědětVymazat
  12. Přeju krásný nový rok! Ten předešlý jsi měla plný zajímavých věcí, hlavně ta Madeira! Ta mě taky moc láká :)

    A Bit Of Jitt

    OdpovědětVymazat
  13. vypadá to, že jsi měla fajn rok 2023 :) do toho nového přeju hlavně hodně štěstí a zdraví! :) já bych v roce 2024 chtěla zase začít chodit do dramaťáku, to je momentálně asi můj největší cíl )

    OdpovědětVymazat
  14. přeji vše nejlepšího do nového roku :) krásná nová dobrodružství, a ať jsi spokojená :)

    P.S. pokud jste se s paní učitelkou pozdravili třeba německy nebo něco řekly, tak počítá :D

    OdpovědětVymazat
  15. Vše nej do nového roku, krásný článek :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  16. Míšo přeju Ti do nového roku jen to nejlepší, hodně zdraví, pohody a lásky. Jsi fajn, žiješ na plný pecky a to se mi líbí, fandím Ti ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem moc ráda, že sis Vánoce a Silvestra užila na maximum a přeji ti mnoho štěstí a zdraví v novém roce. Ať se ti splní vše, co si přeješ a budu se těšit na spoustu dalších článků i letos. :))

    OdpovědětVymazat
  18. Krásne fotky. Páči sa mi šťastná energia, ktorá z nich vychádza... To cestovanie ti veľmi prajem :)

    OdpovědětVymazat
  19. Měla jsi krásný rok, tolik navštívených krásných míst, tolik zážitků! Budu se těšit a ráda sledovat vaše cesty po krásných místech na IG 🤗. Do Nového roku přeji hodně štěstíčka, zdravíčka a splněných přání 🍀.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥