neděle 24. prosince 2023

Veselé Vánoce z brněnského výletu s mamkou 2023

I letos jsme s mamkou dodržely naši každoroční tradici a vyrazily společně do Brna na vánoční nákupy. Je neskutečné, že už je to 11. rokem (loňský článek). Přesto vidím, jak se postupně naše výlety mírně mění. Základ ale zůstává - my dvě a společně strávený čas.


Dřív to bylo hodně o nákupech. New Yorker, Terranovu, sekáče, všude jsme strávily několik hodin. Trhy jsme často ani nestihly. Několikrát jsme někoho vzaly i s sebou, ale zjistily jsme, že nám nejvíc vyhovuje, když jedeme sami dvě. A já to tak mám moc ráda!



Vyrazily jsme v 8h na třetí adventní neděli. Ještě ráno jsem honem doma dělala domácí Baileys a čerstvý svařák. Věděli jste, že tramín červený, je bílé víno? Já ne. Ale svařák z něj byl moc dobrý! První zastávka: Ikea. Je to nejdál a je lepší, když pak nemusíme spěchat. Akorát jsme tam dorazily nějak brzo. Vždycky už byla otevřená a teď bylo 9:28 a my zjistily, že má až od 10h. Naštěstí hned vedle je NC Avion, tak jsme se zabavily tam.


Krásná výzdoba Ikei nikdy nezklame. Proto si vždy ráda projdu i to horní patro. Ty krásně nazdobené stromečky, vánoční dekorace... Až budete chtít příští rok brzo vánoční fotky na sítě, zajděte si do Ikei a nafoťte se tam :D Sami vás k tomu vybízí! Díky věrnostní kartě nikdy nechybí bezedné kafe k zákusku zdarma. Jen teda tentokrát neměli ten můj oblíbený s karamelem a oříšky. Z Ikei jsme vyrazily směr vánoční trhy.



První jsme si prošly na Zelném trhu. Svařák samozřejmě nesměl chybět, ale ten poctivý, domácí. Stromeček byl nádherný, s andělíčkama. Na Svoboďáku se nám líbil méně, ale pořád byl krásný. Ten zdobily vločky a sněhuláci. Zašly jsme si na čerstvé langoše. Měla jsem ho tam i loni a oproti loňsku musím říct, že velké zklamání. Schválně vám tu přiložím fotky pro porovnání. I obsluze jsem to řekla xDD Těsto super, čerstvé, ale vše ostatní špatně. Pro zpravení chuti jsem si dala ještě churros. Všude lidí a lidí a lidí.




letošní...

loňské...

Poprvé jsme došly až k Adventnímu kolu 2023. Jen jsme se pokochaly, nešly jsme na něj. Vstupné bylo 150 kč a fronta až nevím kam. Hned vedle byly ve křoví schované 3 židle a stůl, připevněné na pevno. Tam jsme se fakt nasmály a dopily zbytek svařáku. Mě jako abstinenta už začala bolet hlava :D





Nakonec jsme vlítly na chvilku do Vaňkovky, kam jsem si šla pro jedny šaty do Housu, které neměli v Olomouci. Překvapilo mě, kolik obchodů nabízelo slevy. Právě House měl na druhý kus - 50 %, Sport Vision měl - 30 %. Bohužel já dárky kupuju vždy za včasu, takže jsem už koupila jen šatky pro sebe. 



V 17:47 jsme usedly do vlaku a byly rády, že už jedeme domů, jak jsme byly unavené :D Letos se to ale opravdu vyvedlo. Moc jsme si společně strávený čas užily. A nasmály jsme se jako dlouho ne. Počasí bylo krásné, svítilo sluníčko a kolem 6 °C. 



Tak zase za rok mami <3

Tímto článkem bych vám zároveň chtěla popřát jen ty nejkrásnější Vánoce, ať jsou plné splněných snů a přání. Já je letos strávím v práci a dělám v nemocnici, tak se vždycky chovejte vzorně. Bacha na kosti od kapra a žádné přežírání, ať vás potom nebolí bříška. Děkuji jménem všech zdravotníků :D 


Držíte si také nějakou vánoční tradici?


13 komentářů:

  1. Míšo, tohle je moc hezká tradice, den se vám vydařil!
    Tradic máme spoustu, snažíme se je dodržovat...
    Měj krásné Vánoce, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné vánoční svátky)))
    Eva es-ideas.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná tradice, hezky jste si to užily.
    My držíme tradici vánočního setkání na schodech se sousedy (jsme malý panelák a ve vchodě je jen 8 bytů) - složení se různě mění, jak někdo tráví Štědrý den mimo domov, ale jádro zůstává. Vždycky si hezky popovídáme, ochutnáme cukroví ...

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásná tradice! :) Zajímalo by mě, co ti v tom stánku na langoše řekli :D.

    OdpovědětVymazat
  5. úžasná tradice :) opožděně krásné svátky i tobě a šťastný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný, jak spolu trávíte čas ♥ A obdivuji, že jste se v předvánočním čase vydaly do Ikei :-D To by byla moje smrt. Měly jste krásný den, slyšela jsem, že v Brně trhy válcovaly Prahu :-) Miško, přeji ti krásný zbytek roku a ještě krásnější rok 2024 ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Super den jste měly. Svařák v termosce mě pobavil ☺♥.

    OdpovědětVymazat
  8. to máte s mámou moc hezkou tradici :) a focení vánočních fotek v Ikea je super nápad! :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. To máte krásnou tradici :) V Ikei jsem už dlouho nebyla. Netušila jsem, že tam mají tak vytuněné vánoční dekorace :) doufám, že byl Štědrý den v klidu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo mohlo to být lepší, ale pár pohádek jsem stihla. Což je víc, než bych jich stihla doma, takže asi dobrý :) děkuju <3

      Vymazat
  10. Moc krásné fotky, čas strávený s blízkými (nejen) v období Vánoc je k nezaplacení. :))

    OdpovědětVymazat
  11. To je moc krásná tradice, že s mamkou takto každý rok vyrážíte a hezky si to užijete 🤗.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥