pátek 22. října 2021

What I ate XXXVI.


Fotky fotím, ale jsem pak lajdák to dát do článku. Vždycky si říkám, že What I ate bude vycházet každý měsíc a teď tu píšu další díl po půl roce... :D No ať se vám dnešní inspo líbí! Jako vždy nechybí spousta sladkého i slaného zdravého jídla. Dnes tu bude spoustu jídel, na které je recept na blogu.

Taky se snad poprvé stalo, že tu převažují slaná jídla, tak doufám, že načerpáte nějakou inspiraci. U sladkého nevím, co upéct první, ale u toho slaného bojuju.


Borůvkový koláč s tvarohem a drobenkou. Recept už najdete na blogu zde. K tomu nízkokalorický pudink od YourBody a trochu oříškového másla.


Zdravá neřest - domácí langoše! Těsto je normálně kynuté a pár dní vám v lednici bez problému vydrží. Recept je zde sepsán na blogu, ten mám od své maminky <3 Nesmí chybět kečup a sýr! Zkoušeli jste někdy langoše na sladko? Mě to teda vůbec neláká :D


Moje milovaná arašídová omáčka - recept. S kuřecím masem a jasmínovou rýží. Hned bych si ji udělala znovu, mít doma arašídové máslo :D Jak můžete vidět, své oblíbené recepty dělám pořád dokola :D


Tuňákové karbanátky s vařeným bramborem a kečupem. Dávám tuňáka, vejce, trochu kukuřičné strouhanky, majoránku, česnek, hořčici, sůl, pepř. Na nepřilnavé pánvi do zlatova.


Tyto nepečené dezerty doma milujeme! Jsou potřeba jen 2 balení bebe sušenek a na krém co máte doma - odtučněný tvaroh, zakysaná smetana, třtinový cukr dle chuti, maliny. Nejdůležitější krok je to nechat odležet, ale i to je někdy nadlidský úkol!


Památeční z prvního trhání moudráku :D Ovesná kaše na slano podle My cooking diary. Nebylo to špatné, ale mě teď ty sladké kaše prostě nechutnají.


Pokud milujete mák, rozhodně musíte zkusit tento makový závin s nevařenou náplní! Těsto je kynuté, ale vůbec se toho nemusíte bát. K doplnění bílkovin jsem si k němu dala tvaroh.


Jeden spešl oběd - domácí rámen. Čínské nudle, kuřecí plátek, vajíčko na tvrdo, vývar, miso, jarní cibulka a další koření. Moc dobrý oběd!


Kuřecí nugetky v kukuřičné strouhance, s vařenými bramborami a kečupem. Ten nesmí nikdy chybět :D


Tortilla plněná 2 míchanými vajíčky, tvrdým sýrem, kečupem a salátem.


Jedna z posledních cuket. Grilovaný hermelín s grilovanou cuketou a americkými brambory. K tomu zase kečup :D Nemáme to rádi suché a nic jiného k tomu nemáme :D Nějaké tipy na dobré dipy? Ideálně kupované omáčky :D


Rychlá snídaně alá tiramisu. 2 řady piškotů proložené tvarohem, s malinami. Posypané kakaem a mandlovým máslem.


Po dlouhé době se mi chtělo srát s bramborákama :D K tomu směs z kuřecího masa a paprik.


Rychlovka ze zbytků - těstoviny s mletým masem a zbytkem ajvaru, k tomu směs mražené zeleniny pro doplnění vlákniny.


Rozloučím se s vámi touto žemlovkou z nepovedeného chlebu. Naštěstí v ní byl výborný! Je tam spousta jablek, rozinek v rumu a pekanových oříšků. K tomu tvaroh pro doplnění bílkovin.

Doufám, že se vám dnešní zdravá inspirace líbila. Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Co jste si v poslední době dobrého uvařili vy?

22 komentářů:

  1. Tak jsem zjistila, že máme asi úplně stejné chutě! Dala bych si ÚPLNĚ všechno. Já teď čerstvě žiju život vysokoškoláka, takže těstoviny střídá kuskus a to točím stále dokola. Heslo: levně a rychle :D Už se těším, až se vrátím domů a trochu si zase užiju v kuchyni :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to mě moc těší :) To chápu a ještě ideálně co nejmíň práce viď :D A není na jídlo od maminky :)

      Vymazat
  2. Ty jo, děláš mi chutě :D domácí bramboráky a langoše miluji. Na tortillách bych se taky utloukla :D já jsem spíš hodně na to pečení, vařit moc neumím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bramboráky doma můžem, ale nebaví nás to strouhat, tak si je děláme velmi zřídka :D Ale taky mě víc baví pečení a jsem v něm i kreativnější :)

      Vymazat
  3. Všechno to jídlo vypadá moc dobře. Hned bych si některé pokrmy dala. Rozhodně si ukládám některé tipy a recepty, bude se to ještě hodit. Já často nevím co si uvařit nebo upéct, je to boj vymyslet někdy. Hlavně mi to přijde hezky pestré. Super. :)
    Katie S.
    (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle to jen pestře vypadá, ale jinak mám stejný problém jako ty - věčně nevím, co vařit :D Ale moc děkuju za pochvalu!

      Vymazat
  4. Sakra takových dobrot! Hned mám novou inspiraci k tomu, co v týdnu vařit. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento článek je plný inspirace! Děkuji za něj! A hned jako první mé oblíbené borůvky 🥰. Ten makový závin vypadá moc dobře, ten musím vyzkoušet, mák totiž miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju <3 Jsem ráda, že se Ti dobroty líbí :)

      Vymazat
  6. Teď jsem dostala hroznou chuť na langoše a nebo bramboráky! Všechno to vypadá úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  7. A teraz si mi urobila riadne chute. Ale urobím si screen aby som vedela čo variť keď mi už dôjdu nápady. Ďakujem

    Andula z blogu DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  8. Ach bože, ty mě zničíš, už jsem zakrojila do domácího cheesecakeu, mám z toho prostě chutě:-D Jinak já taky miluji kečup, ale kromě toho jsem i tatarková, chutná mi i domácí tatarka ze zakysané smetany nebo taky se u nás dost uživí čatní ze švestek.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mňam, domácí cheesecake musí být super! Joo, tatarku mám také ráda, ale snažím se ji jíst střídma. Přece jen to není nic zdravého :D :)

      Vymazat
  9. Přítel viděl ty langoše a hned si na ně vzpomněl, takže mě co nejdřív čeká mu je udělat. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to si díky mě užiješ odpoledne v kuchyni :D Tak hlavně, ať se povedou! :)

      Vymazat
  10. Moc pěkná inspirace, tvá jídla vypadají vždy tak skvěle! :) Jinak s tím pečením to mám podobně, se slaným bojuji, u sladkého nevím, co dříve :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Když vidím, jak jíš, tak tiše závidím. V poslední době jím šíleně... :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já ukazuju jen ty lepší dny :) Každý to někdy fláká :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥