neděle 17. října 2021

Podzimní víkend v Mariánských Lázních

S půlročním zpožděním jsme s mojí maminkou vyrazily na její narozeninový výlet! Vždycky to vyšlo do toho nejtvrdšího lockdownu, takže se jelo, až byla možnost. Už jsem jí vzala do Brna na Veveří a do Zoo nebo do Dinoparku Vyškov, který obě milujeme. Vybrala jsem nám víkendový pobyt v Mariánských Lázních, kde jsme byli loni na dovolené s Dominikem a já jsem si to tam naprosto zamilovala. Sobě jsem to koupila jako bolestné za vytržení dvou moudráků (důvod musí bejt).

Byla jsem tam přesně po roce a 3 měsících. Vyšlo nám to i na krásné datum - 1.10.2021. Z prvu hlásili nic moc počasí, ale nakonec bylo nádherně. Vyrážely jsme v pátek v 5:42 a šok přišel hned v první půlhodině. Průvodčí nás vystresoval, že do Prahy (kde jsme měly přestup) přijedeme pozdě, protože vlak od Chocně pojede jako osobák. Řeknu vám, byl to zážitek jet dvěma vlaky naráz :D Přestup jsme zvládly v pohodě a ve druhém vlaku jsme potkali dva fajn 70leté trampy, kteří jeli spát pod širák.

Na co bylo minule 5 dní a dlouho světlo, jsme teď chtěly stihnout za 2 dny se stmíváním v 19 h. Po příjezdu v 11 h na nádraží v Mariánkách jsme se vydaly na oběd do našeho budoucího ubytování. Byly jsme ubytováni stejně, jako minule v Poštovním dvoře. Při check-in jsem se musela smát, protože už mě databáze samozřejmě znala, tak byla paní podivená a pak při večeři si paní servírka na mě také vzpomněla. Nevím, jestli je to dobře či ne :D

Nejdříve jsme vyrazily do Parku miniatur. Akorát jsme tentokrát zvolily lanovku, na nějaký výšlap jsme neměly čas. Využily jsme akční jízdenky "rodina 1+1". Zde se podělím o jednu vtipnou historku :D V parku je spousta miniatur nic neříkajících kostelů a jiných ne tolik zajímavých staveb. Ve chvíli, kdy jsem mamce chtěla říct, že tento nic neříkající mlýn můžeme přejít, mamka vyhrkla, že tam byli minulý víkend na motorkách :D Jedná se o mlýn v Ruprechtově. Jo a taky mamka nepoznala zámek v Litomyšli, který máme asi 20 min cesty.

Z parku jsme se vydaly podívat na ohradu s daňky. Bohužel byly daleko, tak fotky nejsou moc kvalitní. Zjistily jsme, že se na rozhlednu Hamelika dá dojít i od parku a vyrazily jsme prozkoumat pro mě novou cestu. Na rozhledně bylo celkem dost lidí a chyběl nám popis výhledu. Jinak je tam výhled krásný.

Po večeři jsme spěchaly, abychom v 19 h stihly zpívající fontánu s Karlem Gottem <3 (Bylo to přesně na 2 leté výročí od jeho smrti) Následovala noční bojovka! Nasadily jsme čelovky a vyrazily vzhůru k vyhlídce Karola. Mimochodem si mamka do ní koupila špatné baterky, tak jí skoro nesvítila :D Výhled žádný, ale zážitek super! Rovnou jsem tam nechala kamínek.

Hned z rána jsme si užily odpočinkovou část. V cenně pobytu jsme každá měla 30 min masáže & 30 min lavatherm. Snídaně jako vždy byly naprosto boží. Následoval mnou vymyšlený hlavní program celého víkendu. Motoráčkem, co vypadá jak mhd, jsme vyrazily do Karlových Varů, kde jsme si na nádraží dopředu zamluvily elektrokola. Byla naplánovaná trasa 30 km - hrad Loket - Svatošské skály - Karlovy Vary. A jak se něco moc plánuje, tak se to zaručeně poser...

Na Loktu zrovna probíhalo vinobraní, či co to bylo. Prostě hromada lidí a s koly se tam chodilo opravdu špatně. Dovnitř bychom stejně nešly, ale takhle jsme si to prohlédly jen z dálky, z mostu. Aspoň suvenýry jsou ještě před centrem, tak jsme si tam něco vybraly. Říkala jsem si, že když se nepovedl Loket, tak na Svatošských skalách se nemá co zkazit. Proč jsem si to jen říkala?

Nikdy v životě jsem nepíchla. Muselo to přijít na druhém konci republiky a ještě když nás tlačil čas. Protože je to na hranicích, zastavilo nám pár němců. Bohužel jsme se jen shodli na tom, že tam mám loch  a tím konverzace skončila. Díky bohu za hodného pána, který nám pomohl a duši zalepil!!! Není nad hodné lidi, kteří vám rádi pomohou. Takže ze skal jsme měly velké kulové, protože jsme spěchaly na vlak. Však já se do třetice vrátím! Vlak zpět a večeři jsme stihly tak akorát. Večer jsme se zašly podívat ještě na zpívající fontánu, tentokrát s Céline Dion.

Po skvělé snídani jsme se vydaly pořádně projít centrum. A protože nám ještě zbyl čas, vyšly jsme si na Mecséryho vyhlídku, odkuď je taky moc krásný výhled na celé město. Při cestě na vlak jsme se ještě stavily na výstavu hub, kterou pořádal mykologický klub Slavkovský les. Většina hub, co od pohledu vypadala jedovatě, byly normálně jedlé, až jsem byla překvapena :D Pak už jsme v 12:56 nasedly na vlak a jely jsme domů.

Byl to úžasný víkend, který jsem si moc užila. Už teď se moc těším, co podnikneme zase za rok! Děkuju mami <3

P.S. Mariánské Lázně jsou na podzim kouzelné!

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Co jste vy podnikli o podzimním víkendu?

1. Odpovědi
    1. Moc děkujeme <3 opravdu jsme si ho moc užily :) Tak snad se vám brzy poštěstí.

2. Jeee to jste si udělaly krásné dny s mamčou😍 V Mariánských lázních jsem nikdy nebyla, ale láká mě to :)

1. To opravdu ano <3 Chyba, chyba! Je tam moc krásně. Já si to město naprosto zamilovala :)

3. Míšo, užily jste si fakt nabitý víkend plný zážitků. A já si nad fotkami připomněla náš červnový pobyt (k výročí svatby - taky o půl roku odložený :D)

1. Tak aspoň nejsme jediní, kdo to takhle fláká a vždy mu to vyjde na lockdown :D Snad jste si to užili jako my :)

4. Téda, stihly jste toho spoustu :) určitě to byla super dámská dovolená. Lázeňská města mám ráda. Nejvíce Luhačovice. Už jsem tam bohužel dlouho nebyla. Musím to napravit :D. To píchlé kolo mě mrzí, ještě, že jste potkaly hodného pána. Dobří lidé ještě nevymřeli a je to dobře :)

1. To ano, bylo to velmi nabité :) Tam jsem ještě nebyla. Celkově z lázeňských měst jsem byla jen Mariánky, ale příští rok bych se ráda podívala do Karlových Varů :) Máš pravdu a byly jsme za to opravdu rádi :)

5. To musel být nádherný víkend! :) Mým malým snem jsou Karlovy Vary :). Jejda, s tím kolem to je naprd, ale aspoň, že se najdou opravdu i hodní lidé, kteří pomohou, a přesně, máš zase důvod tam jet! :) Krásné fotky <3.

1. Byl Teri, byl. Tam bych se ráda podívala příští rok :) Tak jsem zvědavá, která z nás dvou se tam dostane první :D Správně, už teď se moc těším :) Děkujeme <3

6. Krásne fotky a zážitky. Verím, že ste si výlet s mamkou poriadne užili. ♥´

Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

1. Moc děkujeme <3 Opravdu jsem si ten výlet užila na 200 % :) I tobě krásný den <3

7. Místa, na kterých jste byly, vůbec neznám, abych pravdu řekla :D Až na nějaké nepříjemnosti, jako píchlé kolo, to muselo být moc fajn :) A moc vám to s maminkou sluší!

1. Je tam moc krásně, určitě se tam zajeďte někdy podívat :) Moc moc děkujeme <3

8. To je super, že jste takhle vyrazily s mamkou, vypadá to, že jste si to spolu moc užily.
    Snad já tu svou mamku taky brzy uvidím!

1. Nejen vypadá, i to tak bylo :) Snad vám to momentální situace brzy umožní :)

9. Udělaly jste si s mamkou krásný výlet, já v Mariánkách také letos byla a je to tam kouzelný!:)

1. Já vím, objednávala jsem to 2 dny po přečtení tvého článku, kam jsem psala, že se tam snad někdy zase podívám :D je tam moc krásně :)

10. Mariánky jsou nádherné, určitě jste si to tam užili na maximum. :))

11. S mamkou jste strávili opravdu hezký víkend v M.L. a kolik jste toho stihly a navštívily 🙂. My s přítelem jsme navštívili jen kolonádu, kde se nám moc líbila zpívající fontána a ještě předtím jsme navštívili park miniatur, kde se nám taky moc líbilo a těším se, až tam zase někdy vyrazíme. Když jsme tam byli, bylo tam dost volného místa nebo se tam právě připravovaly nějaké další nové miniatury 🙂. Svatošské skály jsme taky navštívili, tam se nám moc líbilo, hlavně ty výhledy z různých vyhlídek 🙂 a pejsek byl taky moc spokojený 🐾.

1. Když jsme v parku miniatur byly my, zrovna restaurovali nějaké modely :) my je viděly jen z dálky, takže při příští návštěvě to bude číslo 1 na seznamu, co navštívíme 😁😊

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥