čtvrtek 30. července 2020

Dovolená v Mariánských lázních

Hnedka na začátku července 1.-5.7. jsme se vydali s Dominikem na letošní společnou dovolenou. Jsem tak ráda, že jsme se nakonec rozhodli pro dovolenou v ČR ještě, dřív, než to všechno začalo :D Poukaz na welness jsem dostala už k Vánocům.

Vybrali jsme welness v Mariánských lázních se spoustou procedur - lavatherm, suchá uhličitanová koupel, rašelinový zábal. Tyto tři probíhali tak, že nám masér(?) nahřál nějakou podušku a dal nám ji pod záda, konec :D Já si představovala nějakou exotiku a prd. Dále nás čekala částečná masáž zad, kdy jsme se dozvěděli, že oba máme mírnou skoliózu doprava, reflexní masáž plosky nohou (ta byla fakt super) a částečná aroma masáž pomocí kokosového oleje, kdy se masíroval obličej. Pan byl moc milý, pořád si s námi povídal a dal nám tipy, kam vyrazit v okolí.

V ceně byla také návštěva (50 minut) solné jeskyně, která protáhla Dominikovi nos (mě se teda nic nedělo :D) a káva s dezertem ve formě palačinky. Ubytování bylo moc pěkné, osušky, ručníky, mýdla, sprchový gel, nic nechybělo. Součástí vybavení byla také lednice a televize. Byli jsme zde poprvé (přece jenom to máme 350 km), takže nemáme srovnání, ale opravdu do toho pátku ve městě skoro nikdo nebyl a měli jsme město celé jen pro sebe. Turistů opravdu minimálně.

Byli jsme ubytování v hotelu Poštovní Dvůr, který se nachází cca 1,5 km od centra (myšleno Zpívající fontány) a cca 1 km od vlakového nádraží, kdybyste jeli vlakem. Parkování je zajištěno přímo před hotelem. Je mírně schovaný v postranní uličce, tak měl člověk hezký klid. Mají zde pouze 11 pokojů, takže se nemusíte bát žádné masy lidí na snídani/večeři, pokud chcete mít klid jako my :D To, že je zde opravdu domácí atmosféra se nám potvrdilo, když jsme si jeden večer zašli ještě na procházku do Kaufu pro nanuka (lotus nanuk, vynikající, ale 45kč je mazec) a po cestě jsme na zahrádce potkali servírku z hotelu, která se k nám hned hlásila. Celkově veškerý personál byl opravdu milý. Nazývali nás zde "mládí", protože ostatním ubytovaným bylo tak 55+.

Hodnocení hotelu, který jsem četla na internetu, bylo velmi kladné. Jediné, co vyčítali, tak koberce na chotbách (ty mě teda taky štvaly, špatně se po nich chodilo), měkké matrace (nám se spalo dobře, akorát když do ní člověk lezl, tak se hnedka propadl :D) a zima na pokojích (mě byla zima jen na chotbě a to z důvodu neustálého větrání). Jinak opravdu není co vytknout.

Vyrazili jsme už ve středu v 1:00, abychom se nám jelo příjemně - bez aut na silnici, bez tepla v autě a s muzikou v rádiích. S pauzou jsme v 8:30 dorazili k místnímu Tescu a zašli na snídani. Poté jsme si prošli celou kolonádu a odpočívali ve stínu, protože se udělalo velké teplo. Po 14h jsme se ubytovali a odpočívali po cestě. Teplo jsem zmínila schválně, protože se Dominik hned první den spálil :D

A pak dny utíkaly jako voda. Měli jsme to s polopenzí, ráno bufet, večer třichodová večeře. Na snídali jsme si vždycky dali šunku, uzený a klasický sýr, vejce na tvrdo. Když jsme měli štěstí, zbyly na nás párky. K tomu malé máslo, nějakou zeleninu. Ze sladkého byl vždy k dispozici bílý a ovocný jogurt, 3 druhy müsli, marmeláda, med a vždy měli něco čerstvě upečeno. A že pekli fakt výborně!

Na večeři byla vždy polévka (vývar s játrovým kapáním, pórková, fazolová, která byla fazolková a základ měla z koprovky :D), hlavní chod (kuřecí čína, guláš, který jsem si mohla dát s rýží místo knedlíku, sekaný řízek se šťouchanýma bramborama - ať to zní jakkoliv, byla to sekaná :D) a dezert (meloun, perník, kokosový koláč a ovocný koláč).

Při svých procházkách jsme ochutávali prameny, je to sranda, ale malý spoiler - všechny chutnají stejně, pro nás stejně hnusně, ale jsou zdravé :D :D Ale když máte žízeň, taky se dá. Obsahují rozpuštěný oxid uhličitý a hodně železa - mírně bublinková voda, která dlouho stála v železnatém prostředí :D

V okolí jsme toho navštívili spoustu, ať už různé vyhlídky nebo rozhledny. Ale to by byl tento článek moc dlouhý, tak tipy budou v sólo článku. Celou dobu jsem využívala offline aplikaci od Seznamu s turistickou mapou a paráda. Při napojení na wifi vám to ukázalo i info o jednotlivých památkách, otevírací dobu atd. Díky tomu jsme objevili i památky, o kterých jsme do té doby nevěděli a to jsme kolem nich skoro procházeli :)

Abych nezaostávala za Dominikem, tak já jsem se spálila v sobotu při našem celodenním výletu :D V neděli jsme vyráželi domů hned po snídani, ale protože jsme měli dost času, stavili jsme se po cestě v Plzni.

Samozřejmě nezapomeňte ochutnat místní lázeňské oplatky. My jsme brali 9 balení domů (po 44 kč) a do ruky si vzali ohřívanou oříškovou (6 kč). Nemusím vám snad ani říkat, jak byly vynikající :)

Cenově nás to vyšlo takto - poukaz samotný stál 7 500 kč, benzín 1 300 kč, kapesné 4 000 kč. Celkem 12 800 kč pro 2 osoby se vším všudy.

To by bylo obecně o naší dovolené všechno. Ještě mám pro vás nachystané 2 články - s tipy na výlety v okolí a o naší zastávce po cestě domů. Doufám, že se vám moje povídaní o naší dovolené aspoň trošku líbilo. Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

Kam letos pojedete vy na dovolenou? Byli jste někdy v Mariánských Lázních?

1. To vyzerá nádherné. Už som o nich počula ale nevedela som že sú až tak krásne.

TEHOTENSKÁ MÓDA

1. Taky jsem si je takhle nepředstavovala. Je tam opravdu moc krásně :)

2. V poslednej dobe tam chodí celkom dosť ľudí, ale ja viem prečo ♥ Je to tam nesmierne úžasné! Krásne fotografie ❤

Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

1. Bylo tam opravdu krásně a skvěle jsme to vychytali, že tam skoro nikdo nebyl :) Moc děkuju ♥

3. oh, to vypada nadherne, uplne pohadkove! Moc krasna dovolena v Marianskych laznich, a spousta dobreho jidla. Hezký článek a fotografie! :)

Melissa Hartford
    www.melissahartford.blogspot.com

1. Moc děkuju ♥ Opravdu jsme si ji užili, kdy jsme na ni čekali přes půl roku... :D :)

4. Vypadá to moc krásně. V Mariánských lázních se narodil můj táta, ale musím se přiznat, že jsem tam nikdy nebyla, měla bych to napravit! :)

One Loving Girl

5. Vypadá to moc hezky, krásný relax :) Je dobře,že jste si dovolenou užili a nechali se hýčkat :) V Mariánkách jsem zatím nikdy nebyla, ale i na to snad dojde :) Letos jsem už dovolenkovala v Chorvatsku :)

1. Přiznám se, že mě to teď do zahraničí moc neláká. Už jen kvůli tomu papírování, co jsem slyšela :D :) Děkujeme ♥

6. Pamatuji si, že když jsem jednou byla v solné jeskyni, taky mi to nic neudělalo. :D Někdy člověk nesmí dát na recenze a vyzkoušet si sám. :D Mně taky ty zdravé prameny nikde nechutnají. :D Jste se teda oba spálili. :D Těším se na další články! :) A offline mapy od Seznamu taky využívám. :D Já bych se strašně chtěla podívat do Karlových Varů! :D A my letos byl i v Českém ráji. :)

1. To teda, ale přítelovi to možná koupím k narozeninám nebo tak, protože jemu to opravdu pomohlo, protože je alergik :) Ty mapy jsou super, prišla jsem na ně až letos :) Ty jsme už bohužel nestihli :D Tam muselo být krásně :) Už podle článků, co s námi sdílíš :)

7. Fotky vyzerajú skvelo. :) Stále uvažujem, či sa predsa len nevypraviť na malý výlet. Ale úprimne odrádza ma množstvo ľudí. Nič však nevylučujem. :)

1. Těžko říct, jak to tam vypadá teď, uprostřed prázdnin, ale my měli zlatý klid :) Ale pokud máte čas, výlet si udělejte. Pořád bude všude plno lidí :D :)

8. Vyzerá to tam krásne :) Ja tohtoročnú dovolenku strávim na rôznych výletoch s kamarátmi :)
    What A Fancy World

1. Krásně tam bylo :) Jé, to je super, tak si to moc užij! :)

9. Musím říct, že to tam vypadá opravdu nádherně! :) Tam se musíme s Filipem taky někdy vydat na různé procedury! :) Je vidět, že jste si to tam moc užili :) A já se chci letos podívat hlavně na jižní Moravu, kde to miluju a také mě velmi lákají Karlovy Vary :)
    Eli and Travel

1. Karlovy Vary jsou kousek, ale ty jsme už bohužel nestihli :) Nedaleko je i nějaká přírodní rezervace, kterou máš ve svém letošním wish listu. Tu jsme ale bohužel taky nestihli :D :D Prostě 5 dní na druhé straně republiky je krátká doba.

10. Juu, to jste byli u nás, v mém rodném městě! Jsem ráda, že se líbilo!
    Ono pro pořádek: prameny nechutnají všechny stejně (ač se to může zdát), záleží jaká látka a v jakém množství v nich je. Pokud chcete ochutnat všechny stejné a hnusné prameny, doporučuju Karlovy Vary :D Tam je mají totiž vařící :D (ale asi se nás jen zastávám :D)
    Jinak v ML bývá turistů relativně dost, především německy a rusky mluvící. Jinak je ve městě klid vždycky :)
    Doufám, že jste byli v Miniaturparku Boheminia - je opravdu krásný a veliký, navíc k němu vede taková "retro" lanovka, je to zážitek :)

1. Jéé, to ani nevím! :) Tak jasně, ale musíš sama uznat, že chutnají velmi podobně :D :) To fuj, vařící to je jiný level :D Díky koroně jsme němčinu neslyšeli a ruštinu minimálně :) Byli, bude v dalším článku :) Kopec jsme si ale vyšlápli a když jsme chtěli sjet cestu dolů, ujela nám poslední lanovka :D :D

11. To musela být super dovolená :) Na wellness si sice nepotrpím, ale objevovat nová místa a města, to joo :)

1. To my máme masáže a tak moc rádi :) Ale chápu :)

12. Mariánky jsou fajn. My tam jezdíme v zimě - dodatečná oslava výročí svatby (brali jsme se před Vánoci a to není na oslavy čas ;-)). Ostatně - možná jsi četla moje články odtud :)

13. Tam jsme byli před rokem s přítelem a moc krásný. Teď plánujeme jet do Prahy na let balonem nemáte s tím zkušenosti?

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥