sobota 25. července 2020

Řezy kinder pinqui (1/8 164 kcal)

Další z rodiny kinder! Už jsme tu měli Kinder maxi king (recept), tentokrát tu máme řezy inspirované Kinder pingui. Receptík jsem čerpala u Barunky (IG barunac), ale samozřejmě jsem si ho trošku pozměnila. Ne vše jsem měla doma a i tak se povedl opravdu na 1*.

Tentokrát jsou řezy slazené třtinovým cukrem a krém jsem dosladila nízkokalorickými flavdrops. Můžete je ale osladit čímkoliv dle chuti, medem, sirupem či také třtinovým cukrem. Za nezvyklou surovinu zde používám směs na pečení Bake a cake od Adveni, kterou jsem koupila v Penny. Barunka použila ovesnou mouku, ale myslím, že by to fungovalo i se špaldovou.

Pokud chcete, aby vaše řezy nějak vypadaly, doporučuju po spojení a odležení ukrojit okraje, jako jsem to udělala já. Jinak byly pěkně ošklivý :D Hlavně, že jsou moc dobrý! Těsto jsem dávala na velký plech a rozetřela, jak jsem uznala za vhodné. Teď už jen zbývá popřát: Hezky si užijte dnešní sladký recept! :)



Řezy kinder pingui
- doba přípravy: 50 minut
- náročnost: střední
- porce: 8

Ingredience
60 g hladké špaldové mouky
50g směsi Bake a cake 
3 vejce
40 g třtinového cukru
1/2 lžičky jedlé sody
35 g kakaa
110 g jablečného pyré
15 ml řepkového oleje
200 g odtučněného tvarohu
100 g light cream cheese
flavdrops dle chuti

Postup
Vejce vyšleháme s třtinovým cukrem. Poté přidáme 50 g jablečného pyré a 15 ml řepkového oleje. Pak přidáme mouky, 15 g kakaa a sodu. Vylejeme na plech vyložený pečícím papírem a pečeme na 180°C 10 minut. Po vychladnutí korpus rozkrojíme a potřeme krémem, který jsme připravili smícháním tvarohu, cream cheese a flavdrops. Zbytek krému pomažeme vršet. 60 g pyré smícháme s 20 g kakaa a dle chuti dosladíme. Potřeme vršek řezů a dáme vychladit do lednice.


Makra na 1/8
Kalorie: 164 kcal
Bílkoviny: 8,9 g
Sacharidy: 18,6 g
Tuky: 5,4 g
Vláknina: 1,9 g

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

Máte rádi klasiky od Kinder? Zkoušeli jste už nějakou jejich zdravější variantu?

20 komentářů:

  1. Teď jsi mne dostala - myslela jsem, že nahoře je čokoládová poleva a ono pyré... Tak to je mi jasné, že s tím doma neprorazím - manželovi by pyré nahoře asi nejelo. Já zatím dělala jen klasické kinder a i u nich manžel frfňal, že náplň je moc tvarohově nakyslá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo chce, klidně si tam tu čokoládu může dát, já taky většinou nikdy nedodržím recept na 100% :) Já teda náplně miluju, ale chápu, že ne každý je má rád :)

      Vymazat
  2. Tento recept mi je celkom známy a už som ho i skúšala - ale bez čokoládovej polevy. :) Musím to okamžite napraviť, lebo takto to vyzerá neodolateľne. :) Vďaka za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to ráda slyším :) Rádo se stalo ♥ Ta poleva je tam moc dobrá :)

      Vymazat
  3. Tyjo, Bake a cake neznám, ale mňaaaaam. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tuto pečící směs taky dlouho neznala, ale je fakt super :) Tyto řezy jsou výborné.

      Vymazat
  4. Klasický Kinder Pinguine nemám ráda, ale tyto domácí bych si s chutí dala! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, stojí to strašně peněz a máš to na jedno kousnutí :D To mě těší ♥

      Vymazat
  5. Kinder pinqui miluju, a tak mě moc láká vyzkoušet si i domácí podobu! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Pinqui jsem neměla pěkně dlouho! V dětství jsem ho milovala, takže tenhle domácí určitě zkusím :)
    Travel and Eli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, sama si nemapatuju, kdy jsem měla klasiku :D To si radši dám tu zmrzku, než klasické kinder pinqui :D Doufám, že Ti bude chutnat ♥

      Vymazat
  7. Ahoj,
    Kinder Pinquine jsem měla vždy ráda. Překvapilo mě to pyré, ale proč ne:-) Ráda to zkusím:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      je tam vlastně místo čokolády, aby to nebylo tolik kalorické a mohla sis to dát bez výčitek :) Doufám, že Ti kdyžtak recept bude chutnat ♥

      Měj se krásně ♥

      Vymazat
  8. No mňam, to musím zkusit. Díky! Miluju vše kinder hlavně kinder vajíčko, ale to je ze mě pak taky jedno velký vejce... :D :D
    Dala jsem ti tady na blogu follow, budu ráda, když se budeš chtít podporovat navzájem a když se ti bude můj blog líbit, budeš sledovat i ty mě:)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, mám to stejně, jako malá jsem cokoliv od kinder milovala, ale teď se snažím krotit :D :) Moc děkuju. Koukala jsem, že zatím moc článků ne blogu nemáš, tak uvidím, jakým směrem se budeš udávat. Jako na jaké téma budeš psát a podle toho se rozhodnu :)

      Vymazat
  9. Mňaaaam! Vyzerá super. Ja teda takéto napodobeniny kinder pingui pečiem často a vždy s rôznymi obmenami, keďže nemôžem lepok. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti nezávidím :) Ale jsi super, že se takhle do toho pěčení pouštíš i s omezením.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. To ráda slyším ♥ Já si je taky budu muset brzo upéct znovu :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥