středa 17. října 2018

Kinder maxi king dort (1/8 314 kcal)

Když jste v What I ate XVIII. viděli tento dort, strhnul velkou vlnu zájmu! Sice už to je nějaký pátek, co jídelní inspirace byla vydána (únor), já na vás ale nezapomněla a pořád na dort myslela! Čekala jsem, až zase budu objednávat z RageFitness (slevový kód MS5 na 5% slevu z objednávky), protože mi chyběly lískové oříšky a v obchodě jsem si je kupovat nechtěla.

A už je ta dobrota tady! Buďme k sobě upřímní, moc to jako kinder maxi king nechutná, ale je to fakt moc dobré! Chodí mi na něj, a to nekecám, celá rodina! Teď je myslím mamku s bráchou, kteří mé zdravé věci moc nemusí, že jsou někdy až moc zdravé. Proto mě moc potěšil jejich zájem, kdy mě poprosili o kousek!

Úžasná chuť oříšků, jemný krém s karamelovou vrstvou, zakončený čokoládovou tečkou.

Protein v receptu můžete nahradit jakýmkoliv sladidlem - med, třtinový cukr, xylitol... Jediný co se změní, budou makra na konci, které jsem vypočítané s proteinem. 

Dle mého je jinak dort z dostupných ingrediencí, takže se nemusíte bát žádné exotiky.

Recept na něj jsem našla na instagramu.


Kinder maxi king dort
- doba přípravy: 60 minut + ztuhnutí
- náročnost: lehká
- porce: 8

Ingredience
150g ovesných vloček 
50g lískových ořechů
8g kakaa
25g čokoládového proteinu (medu)
100-150ml vody

500ml mléka
250ml vody
2 balení pudinkového prášku
25g vanilkového proteinu (třtinový cukr)
flavdrops (třtinový cukr)
vanička odtučněného tvarohu

100g datlí
50ml vody

50g hořké čokolády
50g lískových ořechů
50ml mléka

Postup
Smícháme ovesné vločky, nakrájené lískové ořechy, kakao a protein. Poté přidáme vodu dle potřeby. Směs musí být hustá. Formu o průměru 23cm si vyložíme pečícím papírem a kakaové těsto vtlačíme naspod. 

Datle si zalijeme vroucí vodou a necháme odstát. 

Dáme vařit 400ml mléka s 100ml vody. Ve zbytku mléka a vody si rozmícháme pudinkové prášky. Až směs bude vřít, přidáme směs s pudinkovými prášky a vaříme do zhoustnutí. Odstavíme a osladíme dle chuti. Přimícháme tvaroh. 

1/2 pudinkové vrstvy nalijeme na čokoládový korpus. Z datlí slijeme vodu a necháme jí tam pouze trochu. Rozmixujeme a nalijeme na pudinkovou vrstvu. Zalijeme 2/2 pudinkové vrstvy. 

Dalších 50g lískových oříšku si nakrájíme na menší kousky a celý dort jimi posypeme. 

Necháme trochu vychladit a nakonec zalijeme rozpuštěnou čokoládou, kterou si zředíme trochou mléka. Dáme vychladit přes noc.

Makra na 1/8
Kalorie: 314 kcal
Bílkoviny: 12g
Sacharidy: 35g
Tuky: 13g
Vláknina: 4g

Máte rádi výrobky od Kinder? Zkoušeli jste už péct zdravý dort?


Jak si užíváte podzimního počasí?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)

  Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/
 
Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

28 komentářů:

  1. Tak to budu muset zkusit! Protože s přítelem Kinder milujeme :D, ale protože je to zdravější verze, tak to bych zkusila raději, takže ukládám! :) A doufám, že si na to v listopadu konečně na všechny recepty udělám čas:)

    Shard of dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať vám doma chutná ❤ moc moc děkuji :) určitě, už bude zima na to být venku, takže člověk aspoň bude mít čas na to doma tvořit :)

      Vymazat
  2. Ty datle mě překvapily. Nečekala bych je tam :) Dortík vypadá suprově jako vždy! U nás doma frčí hodně tvarohové dorty s ovocem, ale čas od času dělám i oreo dort nebo klasický čokoládový. Sice to není nic moc zdravého, ale jednou za čas, proč ne :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu mají chuť podobnou karamelu :) moc dekuji Ell❤ přesně, jednou za čas nic nevadí a tělo bude spokojené :) já miluju jakékoliv dorty!

      Vymazat
  3. To vypadá úplně skvěle! Budu to muset zkusit, akorát to udělám bez proteinu, protože ten nemám a ani mi nechutná :D

    Karolína & Korea v Česku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Káji ❤ klidně můžeš i bez něj, stačí ho nahradit něčím sladkým - cukr, med, sirup... :)

      Vymazat
  4. No vypadá to úžasně! Rozhodně bych tady nečekala s nějakou zdravější verzí, ale ty vždycky překvapíš. :D No, začnu se díky tobě řídit radami, před nedávnem jsem si stáhla tabulky a docela jsem se lekla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko ❤ teď mám zrovna v plánu udělat tolik receptů, které jsou zdravějšími verzemi klasickým :) tak se určitě máš na co těšit! Když budeš chtít s čímkoliv pomoc, klidně napiš ❤

      Vymazat
  5. Já jednou zkoušela takové kinder bueno dort, ale ne zdravě :D Jinak klasika kinder mléčný řez na zdravý způsob miluji a tento dortík musí být parádní!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kinder mléčný řez zdravě taky dělám a je fakt luxusní :) to opravdu je! Určitě ho zkus :)

      Vymazat
  6. vypadááá to naporosto luxusne a koukam na ingredience a vsecko mi vyhovuje, i v rámci cukrfree celkem, co ted jedu, jen ty flavrdrops, to vidim vsude mozne, to jsou nejaky kapky, nebo stevie nebo o co jde vlastne ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to teda hodně štěstí s cukrfree! :) flavdrops je umělé sladidlo - suchralóza, můžeš místo toho použít jakékoliv sladidlo Ti vyhovuje :) třeba stévie nebo nebo co cukrfree vyhovuje :)

      Vymazat
  7. Tak tenhle recept si rovnou ukládám ♥ Já výrobky od Kinder miluju, ale moc často si je nekupuju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší ❤ já to mám úplně stejně :)

      Vymazat
  8. Tak toto vyzerá skvelo a chutne. Určite niekedy vyskúšam.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Zuzi :) To mě moc těší, doufám, že Ti bude chutnat :)

      Vymazat
  9. Jé, to si mě teda nepotěšila, že to nechutná jako Maxi King, protože ho miluju, ale je tak prťavej, že ho zhltnu na dvě kousnutí. :-D Ale vypadá to dobře, možná to i zkusím a třeba najdu novou závislost. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, přijde mi, že Kinder pořád zmenšuje porce :( Je to na ten styl, ale přece Ti nebudu kecat, že to chutná jako normální ;) Určitě ho zkus, ikdyž se tomu podobá jen trošku, chuť sama o sobě je skvělá!

      Vymazat
  10. Tak to vypadá naprosto skvěle :) Kinder mám moc ráda a i tenhle dortík podle mě bude úžasné mlsání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji ♥ To je a člověk z něj nemůsí mít žádné výčitky! :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥