středa 5. srpna 2020

Míša řezy (1/24 92 kcal)

Když mamka doma poprvé upekla Míša řezy, tak bylo jasné, že je musím zkusit i zdravěji. Našla jsem si klasický recept a ten předělala k obrazu svému.

Jeden kousek vyšel na krásných 92 kcal včetně čokolády! Radši ani nechci vědět, kolik mají ty klasické s máslem :D Ale jsou vynikající a už se jím ani nesnažím bránit. Prostě si dám. Kolik chci. Pak pokračuju normálně s obědem z bulguru, tempehu a cizrny. Jde o balanc. :)

Já jsem zrovna měla doma mascarpone, takže recept obsahuje trochu více tuků. Klidně použijte polotučný/odtučněný tvaroh ;) Jen ten původní tvaroh v alobale v receptu dodržte, aby jste měli krém hezky pevný.

Když použijete odtučněný tvaroh, doporučuji zvýšít dávku čokolády. Těch 50g na ten větší plech je maličko, taková porce aby se neřeklo, že tam nic není :D

Recept je bez proteinu, ale používám umelá sladidla - erythritol můžete vyměnit za jakékoliv jiné sypké sladidlo a místo flavdrops do náplně můžete dát cokoliv, klidně med. Je třeba pak počítat s tím, že se mění kalorické údaje!

Užijte si recept ♥


Míša řezy
- doba přípravy: 50 minut (30 minut příprava + 20 minut pečení)
- náročnost: lehké
- porce: 24

Ingredience
korpus
85 g špaldové mouky
70g erythtitolu
4 vejce
12 ml řepkového oleje
16 g kakaa
1 lžička prášku do pečiva

krém
250 g tvarohu v alobale
250g mascarpone
50 g hořké čokolády
5 ml kokosového oleje
flavdrops či jiné sladidlo



Postup
Bílky si oddělíme od žloutků a vyšleháme do sněhu. Poté zašleháme veškerý erythritol. Šleháme do té doby, než nám bude sníh tvořit špičky. Po jednom zašleháváme žloutky a nakonec olej. V míse smícháme mouku, prášek do pečiva a kakao a opatrně ručně vmícháme do sněhu. Těsto nalijeme do formy vyložené pečícím papírem a pečeme na 200°C 10 minut. Tvaroh v alobalu si smícháme s mascarpone a dosladíme dle chuti. Až korpus vychladne, oddělíme ho od pečícího papíru, potřeme krémem a polijeme rozpuštěnou čokoládou s kokosovým olejem.

Makra na 1/24
Kalorie: 92 kcal
Bílkoviny: 3,6 g
Sacharidy: 4 g
Tuky: 6, 5g
Vláknina: 0,6 g

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mi neváhejte napsat na michalkasislerova@seznam.cz :)

Máte rádi Míša řezy? Pečete je doma?

16 komentářů:

  1. Mamka doma dělá podobnou buchtu, ale ta je taková ta poctivá, kterou nejspíš udělala i tvoje mamka :) Ale láká mě i tato zdravější varianta :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se spoustem másla a cukru... Je výborná, to neříkám, ale neměl by jí člověk jíst moc často :D Tuhle si můžeš dělat často a bez výčitek :) Jsem ráda, že i ta zdravější varianta se Ti líbí ♥

      Vymazat
  2. Tak toto musím skúsiť aj keď to už vidím že budem jediná ktorá to bude jesť :D

    CHLAPEC ALEBO DIEVČA? BUDE TO 5 CHLAPČEK?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám vyzkoušené, že se dají zamrazit a i po vyndání jsou pořád stejně skvělé :)

      Vymazat
  3. super dobrutka taky dělám jen ne vždy na mě zbyde :D

    libi se mi tvoje stránka mohu si tě přidat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si vždy odddělám, o to bych se neochudila :D :) To mě moc těší ♥ Jasně, já jsem si Tě už přidala. Tvé staré stránky jsem měla ráda :)

      Vymazat
  4. Mňam, miluju Míša řezy a jelikož si je dopřeji jednou za X, tak musím zkusit i tuhle variantu! :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že Ti bude chutnat ♥ Mě tato zdravější varianta chutná moc :)

      Vymazat
  5. Míša řezy mám moc ráda, vypadají dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju ♥ Věř, že chutnají ještě lépe :)

      Vymazat
  6. Mňam, vypadají fakt lákavě :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak toto je recept, který se parádně hodí i pro mě! :) Já toto sladidlo teď používám, protože mám problémy s vysokým cukrem. :D A vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsem ráda :) Ono se tohle sladidlo dá dát místo jakéhokoliv cukru a i s ním je to moc dobré :)

      Vymazat
  8. Míša řezy jsem ještě nepekla - ani klasické, ani zdravou variantu :). Stejně jako u domácích kinder se obávám, že by to muž moc nejedl, protože nemá rád tvarohové nápln (přitom tvarožník miluje), a tak by skoro všechno zbylo na mne. SA to by nebylo dobře... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se divím, že tvarožník miluje, ale jinak nemá rád tvarohovou náplň :D :) Ale prosímtě, po tomto zdravém dezertu se nepřibírá, tolik :D Já co nestíhám jíst, tak dávám do mrazáku a vždycky jsem ráda, že mám něco v záloze :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥