neděle 18. února 2018

3x jinak slaná snídaně

Ahoj ♥
Teprve třetí 3x jinak? No měla bych se stydět. Zatím jsme tu měli 3x jinak bumbus tyčinky a pomazánky a musím teda říct, že jsem ani nečekala, jak velký úspěch budou mít oboje úspěch! Moc vám za to děkuju a ráda bych navázala s pomazánkami 3x jinak po druhé, protože se mi už nashromáždily celkem dobré recepty na pomazánky.

Na instagramu jsem se vás ptala, jestli chcete recept na nějaké slané jídlo nebo na 3x jinak slané snídaně a vyhrálo to právě 3x jinak. Hlasy byly v poměru 1:2. Ale nebojte, ani o slaný recept nepřijdete.

Já moc naslano snídaně nejím. Kaše, koláčky, lívance a prostě všechno sladké je láska :D♥ Ale někdy je prostě třeba zužitkovat vajíčka, tak si udělám tu slanou snídani. Nebo mám moc ráda snídani na anglický styl. Tato inspirace ale vůbec nemusí být jenom ke snídani. Je to jenom na vás, kdy si dané jídlo dáte. Snídaně, oběd, večeře. Vyberte si vy sami ♥ 

A jací jsou tedy mý favorité? Jsou to vajíčkové lodičky, na které jsem našla inspiraci na jedné fb stránce, dále zapečené vejce v pečivu, což vám krásně ozvláštní "obyčejné" jídlo a v neposlední řadě pečené tousty v těstíčku. Tento poslední recept mám od slečny z instagramu (nick @veju.star).

ZAPEČENÉ VEJCE V PEČIVU
1 houska vhodného tvaru
1 vejce
plátek vysokoprocentní šunky
nať z jarní cibulky
sůl, pepř
popř. tvrdý sýr, párek dovnitř, sušená rajčata, mražená zelenina,
kečup na dozdobení

Do housky udeláme 4 zářezy ve tvaru čtverce a lžíci prostředek opatrně vydlabeme, aby se nám nepoškodilo dno. Na dno položíme přeložený plátek šunky. V misce si smícháme vejce s kořením a natí z cibulky a vylejeme do připravené díry v housce. Pečeme v předehřáté troubě na 200°C 20-25 minut.


VAJÍČKOVÉ LODIČKY
3 vejce
lžíce Goldessy
3 plátky šunky
malá kyselá okurka
hořčice, sůl dle chuti

Vajíčka uvaříme natvrdo (ve vroucí vodě 10 minut). Necháme vychladnout a rozkrojíme na půlku. Vydlabeme žloutek a dáme do misky, kde je smícháme s Goldessou, šunkou nakrájenou na kousky, okurkou nadrobno, hořčicí a solí dle chuti. Pořádně promícháme a vajíčka znovu touto směsí naplníme. Podáváme s pečivem.


PEČENÉ TOUSTY V TĚSTÍČKU
těsto
140g rajčatového pyré
2 vejce
80ml kefíru
sůl, pepř, grilovací koření
zbytek
16 kousků toustového chleba
cokoliv dovnitř (šunka, sýr, nať z jarní cibulky, sušená rajčata)

Smícháme si rajčatové pyré, kefír, žloutky a koření. Z bílků vyšleháme tuhý sníh a opatrně vmícháme do směsi. Plech si vyložíme pečícím papírem. Vezmeme jeden plátek toustového chleba a namočíme jednu stranu ve směsi, aby byla obalená. Opatrně vložíme na plech suchou částí nahoru. Dáme plátek šunky, sýru, jarní cibulku a pod. Vezmeme druhý toust a zase namočíme jednu stranu a tentokrát dáme k sobě suché strany, aby ta v těstě byla nahoře. Takto vytvoříme 8 celých toustů. Těsto by vám mělo zbýt. Tím zbytkem potřeme všechny boční strany toustů  dokud nám žádné nezbyde. Trochu se u toho asi zašpiníte. Dáme péct na 180°C 20 - 25 minut.

Porce si samozřejmě udělejte podle vašeho uvážení. Pokud by jste chtěli konkrétní příklad, tak já mám na oběd celou porci lodiček, 1 kus zapečeného vejce v pečivu na snídani (který mě teda zasytil na hodně dlouhou dobu, tomu se mi ani nechtělo věřit) a 2 tousty v těstíčku na večeři.

Jinak abychom ještě předešly dotazům na pečivo. Na první fotce je cereální houska z kauflandu, na druhé je chléb žitno pšeničný se slunečnicovými semínky z Kauflandu a na poslední fotce jsou celozrnné tousty z Lídlu.

Tak doufám, že se vám dnešní inspirace líbila a třeba vás něco naujmulo natolik, že to vyzkoušíte. Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jak vám chutnalo. Buď do komentářů, na mé FB stránce, na instagram nebo na email michalkasislerova@seznam.cz. Budu moc ráda i za jakékoliv fotografie. ♥ Na instagramu mě na fotkách můžete označovat :)

Tak to by bylo pro dnešek vše, mějte se krásně, užijte si zbytek neděle ♥ Já už od zítřka zase začínám být školou povinná :( :D Pa.

 Jaká je vaše oblíbená slaná snídaně? Preferujete sladké nebo slané snídaně? Co by jste příště viděli rádi ve 3x jinak?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blog, like na FB stránce nebo follow na instagramu

Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/
Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

56 komentářů:

  1. Ty tousty vypadají parádně! Někdy je musím zkusit :)
    Super nápady!
    Karelzzilla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji ♥ Určitě zkus :) Sice je to trochu pracnější, ale stojí to za to :)

      Vymazat
  2. Najviac ma zaujali toasty, musia byť vynikajúce. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvelý způsob jak si trochu ozvláštit ty klasické :) A jsou!

      Vymazat
  3. Zapečené vejce v pečivu mě hoodně zaujalo!:) Takže vím, co budu zkoušet, až budu mít ráno více času! :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší na tom je, že to vlastně hodíš do trouby a vůbec se o to nestaráš a ono se to udělá samo :) takže se během toho klidně můžeš nalíčit nebo cokoliv :)

      Vymazat
  4. Ty tousty vypadají úžasně! Musím někdy vyzkoušet:D.

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. 99% mých snídaně je sladkých..Ovšem na různých dovolených nebo když jednoduše nesnídám doma - jasnou volbou jsou vajíčka a tousty ! :D

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám :D když jsou švédské stoly, taky hlavně šahám po slaných věcích, tyjo, čím to je? :D :D

      Vymazat
  6. Já radši sladké snídaně, ale to zapečené vejce v pečivu si určitě udělám... akorát spíše k večeři, vypadá luxusně, už se na to chystám od doby, kdy jsi poprvé zveřejnila jeho fotku, to už je docela doba.. :D :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem psala, že si to člověk může udělat kdykoliv má na to chuť :) To teda, ale však on se čas najde ♥

      Vymazat
  7. Všechny recepty jsou super, ale nejvíc mě zaujal hned ten první, to prostě někdy musím zkusit :D jinak jsem stejná jako ty, sladká snídaně to je prostě láska a kdybych si měla vybrat, tak vždycky sáhnu právě po té sladké, ale co je zajimavý, tak když jsem v nějakým hotelu a mám větší výběř, tak většinou skončím právě u té slané :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak přesně tohle jsem teď odepsala Maddie aniž bych četla ten tvůj komentář! To je zajímavé :D Zkus, nebudeš litovat :)

      Vymazat
  8. juuu, spousty receptů, co musím vyzkoušet! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty tousty vypadají úžasne, taková provokace chuťových buněk po ránu :D
    DL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by sis to měla vykompenzovat nějakou skvělou snídaní ne? :) Ale myslím že lepší, než tady nad tím slintat večer :D

      Vymazat
  10. Nejoblíbenější slaná snídaně tofu scramble a nebo rostlinné párky, když chci trochu prasit :D A sladká určitě ovesná kaše s čímkoliv, v poslední době hlavně banán a arašídové máslo :) Živočišné výrobky nejím, takže toto není nic pro mě, ale určitě by se daly udělat i nějaké dobré vegan verze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tofu scramble jsou boží, já si je dělám hlavně na večeři :) Ovesná kaše je vždy skvělá volba :) To chápu :)

      Vymazat
  11. No vypadá to úžasně, osobně bych asi volila první vejce v pečivu nebo poslední obalené toasty, ale určitě ne k snídani, to bych se celý den nehnula. :-D Ale k večeři je to dobrá, jednoduchá a rychlá volba, určitě někdy vyzkouším! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak by sis dala jenom menší porci :D Doufám, že Ti budou chutnat :)

      Vymazat
  12. Já teda snídane můžu jedině sladký, ale vypadají skvelě! Mám hlad :d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale někdy kvůli přítelovi nám udělám oboum stejnou slanou snídani :) Nevidím se :D

      Vymazat
  13. Taj ty pečené tousty musím hned zkusit! Asi o víkendu se na ně vrhnu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Ti přeji, aby se Ti povedly :) snad budou chutnat ♥

      Vymazat
  14. Zapečené se mi líbí nejvíce, musí to být dobrota :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno to vypadá dobře, zaujaly mě ty tousty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že tousty budou asi favorit :D taky byly skvělé :) A moc děkuji!

      Vymazat
  16. Vejce v pečivu vypadá geniálně, i když pro mě teda bez šunky... Určitě zkusím, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, každý si to pak může dodělat podle vlastních chutí :) Rádo se stalo ♥

      Vymazat
  17. Nejvíc mě zaujalo to vajíčko v pečivu, to určitě vyzkouším, vypadá to strašně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Wow vyzerá to vážne super. Hlavne tie toasty. Ja osobne mám rada slané raňajky viac ako tie sladké. Ale sem tam si rada dám aj niečo sladšie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji Zuzi :) No jasně, tomu rozumím :) přítel sladké taky moc nemusí :)

      Vymazat
  19. no mňam :)
    nejvic se mi libi ty toustiky :)
    ja jsem teda obvykle spis na sladkou snidani ale chtela bych se naucit jist naslano a se zeleninou hodne, ale nejak mi to porad dela problemy. nemam problem jist pak pres den slano a zeleninu ale rano mam spis chut na palacinky nebo na nejakou kaši :D :)
    ale tohle vsecko vypada parádne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tousty mají teda úspěch, to jsem ani nečekala :) Já na slano jím hlavně oběd a večeři, kdy se snažím sníst dost zeleniny :) Být tebou ale poslouchám svoje tělo a jestli máš chuť na sladké, tak si to udělej ve zdravější formě, aby jsi nemusela mít výčitky :) Moc Ti děkuji ♥

      Vymazat
  20. Vypadá to skvěle, hned bych to ozkoušela mít to tady na stole :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, když se to jen naservíruje, kdo by si nedal :D :) Třeba to zapečené vejce je minimálně náročné ;)

      Vymazat
  21. Wau! Tak ty vejce v pečivu me hodně zaujaly to vypadá fakt skvěle.

    OdpovědětVymazat
  22. Zapečené vajíčko a ty tousty?! Musím vyzkoušet :) Tahle série 3x jinak je super.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám Ani, že tě nezklamou a budou Ti chutnat :) ♥ Jůů, moc děkuji za takovou hezkou pochvalu ♥ Moc mě těší, že se Ti líbí :)

      Vymazat
  23. Toustům a vajíčkům s pomazánkou dávám palec nahoru. Tyhle rychlovky mám ke snídani nejraději.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tousty jsou opravdu rychlovka, ale tyto v těstíčku trvají o trochu déle, ale je to hrozná dobrota :) Nedivím se, někdy po ránu taky nemám náladu něco chystat :D

      Vymazat
  24. Já zas mám ráda na snídaně spíše slané jídlo, proto jsem ráda za tenhle článek! Recepty ukládám a brzo odzkouším, vypadají chutně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že jsem se Ti trefila do vkusu :) Moc Ti děkuji Hemitson ♥

      Vymazat
  25. Tak ovšem zapečená houstička vypadá delikátně!
    To se musí otestovat...po tom musí roztát i ten největší sladký snídaňový typ, jako jsem já.

    Moc krásné!
    Spoon and Willpower

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo a ještě lépe chutná O:) A je to skoro bez práce :) To mohu sama potvrdit, jinak také snídám zásadně nasladko, ale toto zapečené vajíčko bylo na snídani delikátní :) Děkuji Ti ♥

      Vymazat
  26. Ty jo, nevím, co bych si dala dřív :o Vypadá to vsechno naprosto skvěle! :o

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥