sobota 30. května 2020

Co jsem dnes jedla XX.

7:20 Probuzení
  • hrnek bylinkového čaje
Probudila jsem se sice už v 7, ale dneska se mi fakt nechtělo vstávat :D Nakonec jsem se vykopala a než jsem se pustila do učení, ještě jsem posbírala prádlo a nachystala si to na žehlení. Pak jsem se už konečně vrhla na hodinu na učení - do laboratoří z imunologie. Sice nevím, kdy budou zkoušky/zápočty, ale radši se už učím. Co kdyby náhodou :D Kdyby vás to zajímalo, učila jsem se elektroforézu :D


9:00 Snídaně
  • hrneček čaje jablko-šípek
  • kefírové vločky (recept) - použila jsem jen základ, maliny, lžička cheat spread másla - Peanuts & Pecan Maple Pie
Ještě než jsem si sekla ke snídani jsem si dala založit kvásek, aby mi vzešel - po snídani dojde pečivo, tak abychom měli na večer čerstvé houstičky :) K snídani si pustím video od Valči - Aprés Chic, kterou jsem si v poslední době velmi oblíbila. Těsto na housky zaděláno, tak se jdu vrátit k učení.



13:00 Oběd
  • sklenice vody
  • 2 půlky zapečené papriky s nádivkou (špaldové housky, kuřecí 80% šunka, vejce, mléko, medvědí česnek) posypané sýrem, bramborová kaše, zelný salát (ten jsem si ještě přidávala :D)
Dneska mi Dominik pomáhal s obědem, jinak bych ho měla hotovej tak o 2h později. Housky se povedly na výbornou. Dělala jsem je i do tvaru hamburgerových housek, protože chceme dělat hamburgery. Recept na zapečené papriky jsem našla někde na recepty.cz nebo podobném portálu. Kaši šlehám jenom s mlékem. 

Po výborném obídku jsem ještě udělala dezert do skleniček na zítra - piškoty přelitý rumem, zakysaná smetana (16%) s nízkotučným tvarohem a lžičkou třtinového moučkového cukru, vanilkovým práškem, malinama, borůvkama a nakonec jsem přelila hořkou čokoládou. Teď zpět k učení.




17:00 Svačina
  • sklenice vody
  • 2 kousky brownies (fazole, datle, erythritol, mandlové máslo, kakao, soda, čokoláda), 150g vanilkového skyru, 1/2 jablka
Svačím tak pozdě, protože jsme od 15 do teď uklízeli. A neplánovaně jsem dělala i okna. Naštěstí jich nemáme moc, ale i tak mi to přes hodinu zabralo. Aspoň teď máme všude čisto. No a po svačině se jdu pro změnu zase na chvíli učit :D


19:00 Pohyb - den 18.
S kamarádkou teď spolu cvičíme výzvu od Chloe Ting a už jsme na dni č.18, z 26 (Hourglass program). Dneska bylo cvičení na břicho (10min) a na zadek (15) a protože zítra má být cvičení celkem 50 minut, jedno 15 minutové cvičení na zadek jsem si odcvičila už dnes. Používám u toho odporové gumy a hned je to o něčem jiném! :)


20:00 Večeře
  • sklenice vody
  • domácí špaldová houska (recept), domácí pomazánka ze surimi tyčinek (surimi, pomazánkové máslo, jogurt, hořčice, sůl, pepř, vejce), zelný salát (zelí, mrkev, cibule, jablko, citrónová šťáva, olej, sůl)
Dostali jsme chuť na pomazánku z krabích tyčinek, tak jsem nějakou splácala. Surimi tyčinky mají strašné složení, takže nedoporučuju zařazovat do jídelníčku moc často :D Ale makra mají fajn. Abych se vám přiznala, večer jsme si pustili film na Netflixu - O život a měla jsem k tomu asi 2 hrsti prinkes a plechovku pepsi light :D Film nebyl špatný.


To už by bylo z dnešního dne vše. Já vám moc děkuji za přečtení a budu se na vás těšit zase příště ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Jídelníček je ze 21.4.2020.

Jak se vám dnešní díl líbil? Jaký dobrý film jste v poslední době viděli?

18 komentářů:

  1. Klidně bych si dala všechno. A udělala jsi mi chutě na pomazánku ze surimi tyčinek - už jsem ji straně dlouho neměla (právě kvůli složení těch tyčinek). Já do ní dávám pórek nebo papriku na drobno a jogurt v kombinaci s troškou majonézy nebo zakysanou smetanu (ono mi z toho většinou vyjde spíš salát ;-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, s pórkem bych to příště taky mohla zkusit, to je super tip! :)

      Vymazat
  2. Tyhle články zbožňuju! :) Úplně nejvíc bych si dala plněné papriky, mňam! :) A dobrý film? Ty joo, v poslední době asi žádný :(

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě moc těší, děkuju ♥ No, taky to mám dost podobně :D :D

      Vymazat
  3. To co se učíš, zní hrozivě 😂 jinak jíš moc pěkně a zdravě a je super, že si třeba i někdy dopřeješ něco jako pringles a tak😇

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elektroforéza náhodou byla ještě v pohodě :D Dokonce jsem z nich už měla zápočet a naštěstí započteno! :) Mooc děkuju Teri ♥ To si piš, o čem by pak ten život byl :)

      Vymazat
  4. Plněné papriky, tak ty už jsem neměla ani nepamatuju... Budu je muset taky některý víkend udělat :) Jinak nechápu, jak můžeš(te) snídat tak pozdě po probuzení, já jenom vstanu a už mám hlad :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě také ne, hlavně kvůli jejich cenně :D Dřív jsem to také nechápala, ale už mám tak vytrénovaný žaludek :D :)

      Vymazat
  5. Ahoj,
    můj oblíbený článek je tady:-) Líbí se mi všechny ty sladké pokrmy a postupně je budu doma zkoušet. Ty houstičky jsou fakt lákavé, hned bych si kousla. U nás doma teď jeden hodně tuňáková pomazánka, která je taková lehká a svěží.
    Přeji hodně štěstí u zkoušek!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani,
      to mě těší ♥ Na housky už recept vyšel, tak ho doplním do článku :) Tu doma také máme moc rádi, ale chtěli jsme změnu :) Mooc Ti děkuju!

      Vymazat
  6. Jednou za čas se ty krabí tyčinky nezblázní :D Pomazánku z nich mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím, že když to člověk s tím nepřehání, nic se nestane :D To jsem ráda ♥

      Vymazat
  7. Zajímavá jídla, každopádně ty brownies bych zkusila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nat ♥ Podobný recept na fazolové brownies je už dlouho na blogu :)

      Vymazat
  8. Tak pomazánku ze Surimi tyčinek budu muset také zkusit, mám je moc ráda a je to skvělý tip na večeři! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to lehká, svěží a výborná večeře, fakt doporučuju :)

      Vymazat
  9. Tak zrovna domácí špaldovou housku bych si dala, mňaminky mňam! :)

    https://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle jsou fakt luxusní. Už jsem je zveřejnila na blog, tak je přidám sem do článku, aby jste se na ně mohli kouknout :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥