pátek 27. září 2019

Jablečné vločky v kefíru se skořicí (1/2 522 kcal)

Tuhle dobrotu jsem si oblíbila už loni, jen jsem se s ní vám nestihla pochlubit. Inspiraci jsem našla na Romančině IG

Základní recept je hrozně jednoduchý. Jen smícháte jemné ovesné vločky, chia semínka a protein či jiné sypké sladidlo, zalijete kefírem a necháte nejlépe přes noc vychladit v lednici. Pak už dochucujete dle libosti.

Já bych se ráda s vámi podělila o mojí velmi oblíbenou kombinaci s jablkem a skořicí.


Jablečné vločky v kefíru se skořicí
- doba přípravy:15 minut + odležení
- náročnost: lehké
- porce: 2

Ingredience
100g jemných ovesných vloček
16g chia semínek
30g skořicového proteinu (nebo vanilkový, případně třtinový či kokosový cukr)
1 jablko
500ml kefíru
skořice
20g arašídového másla


Postup
V misce si smícháme vločky, chia semínka a sladidlo. Poté přidáme kefír a promícháme. Přendáme do 2 misek. Jablko si očistíme a nakrájíme. V troše vody podusíme do měkka. Jablka přendáme na kaši, posypeme skořicí a zalijeme arašídovým máslem.

Makra na 1/2
Kalorie: 522 kcal
Bílkoviny: 31g
Sacharidy: 64g
Tuky: 15g
Vláknina: 10g

Co snídáte vy nejradši v podzimních dnech?



Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)


   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet



Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

19 komentářů:

  1. Já na snídaně střídám musli s jogurtem a ovesnou kaši (tu obvykle s čokoládou a ořechy). Ale zrovna dneska jsem měla bagetu s máslem a džemem (bagety zbyla od včerejška manželovi a bylo mi líto ji nechat ztvrdnout)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam, kaši tady dělám moc ráda! To chápu,taky se snažím vše spotřebovat :)

      Vymazat
  2. Myslím, že to vypadá opět skvěle :)Jen kefír úplně nemusím, takže bych ho zase něco vyměnila a byla by z toho skvělá snídaně nebo svačinka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyžtak ho můžeš nahradit podmáslím, popřípadě jogurtem :)

      Vymazat
  3. Mňam, hned bych s chutí ochutnala.
    Já nejčastěji snídám vajíčka se slaninou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty už jsem dlouho neměla! Slané snídaně si dělám velmi zřídka :)

      Vymazat
  4. Mňam, tak to je presne podle mého gusta <3

    OdpovědětVymazat
  5. Oo, vypadá to moc dobře. :) Já nejradši snídám nějaké slané pečivo nebo chléb s plátkovým sýrem a kupou zeleniny a k tomu nějaký dobrý podzimní čaj 😊

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti Miško ❤ taky se strašně těším na podzimní čaje 😍

      Vymazat
  6. Vločky mám ke snídani ráda, určitě vyzkouším i tento způsob přípravy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to rychlé, bez práce a dobré. Trochu obměna ovesné kaše :)

      Vymazat
  7. Tohle vypadá jako dobrota. Někdy musím vyzkoušet. Já teda osobně nesnídám, ale na sváču si čas vždycky najdu. :)

    btw. odkud máš tu rozkošnou misku ve tvaru srdce? Je rozkošná.

    Měj se hezky
    …ARI
    FB: ARI Drobná
    Blog: ARI Drobná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych bez snídaně nemohla fungovat :) Miska je z Orionu :) Děkuji, Ty také Ari! ♥

      Vymazat
    2. Moc díky, hned jdu mrknout jestli ji ještě mají :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥