pondělí 30. září 2019

Hacienda Ranchero


Není nad to využít zápis do školy pro oběd s kamarádkou. Minule jsme s Marti zavítaly do Caffeterie (článek zde), tentokrát mě vytáhla do pro mě úplně neznámé restaurace Hacienda Ranchero. Přiznám se, pořád jsem nepochytila, jak se to správně čte.


Hacienda Ranchero je mexická restaurace a penzion, který se nachází přímo v centru Pardubic. Kromě tradičních mexických jídel nabízejí také šťavnaté americké steaky, hamburgery nebo různá klasická jídla v netradičních chutích.



My jsme se stavily na meníčko. Vždy mají jednu polévku (která není v ceně meníčka), 4 druhy jídel (z nichž je vždy jedno mexické) a 2 druhy jídel jako týdenní menu, které podávají celý týden. Ceny se pohybují od 110-140kč za meníčko. U jídel mimo menu ceny netuším. Klasický jídelní lístek jsem neviděla a na netu jsem to nenašla.


Zrovna byla brokolicová polévka a brokolici moc nemusím, tak jsem ji vynechala :D K jídlu jsme si vybraly obě to stejné – kuřecí rolku plněnou brokolicí a sýrovou nádivkou, výpeková šťáva, šlehaný brambor. Ano brokolici nemusím, ale v rolce mi nevadila :D


Pokud si nevíte rady, co si představit pod slovy šlehaný brambor, je to prosím pěkně bramborová kaše. Jídlo bylo výborné. Maso krásně měkké a šťáva byla taky moc dobrá. Jídlo nám donesli ještě dřív, než jsem se stihla napít donešeného pití.


Překvapilo mě, kolik tam měli míst na sezení (venku i vevnitř), ale hlavně jak už tam bylo půl hodiny po otvíračce plno! Výzdobu mají hezky tématicky udělanou. Sousta barviček, vytráže, předměty na stěnách… 


Mozaika na zemi

Vytráže

Sem se budu ráda vracet. Je to přímo v centru, jídlo bylo moc dobré a obsluha rychlejší než bys řekl švec. Oběd stál 109kč+pití.

Proč to zaostřilo zrovna mě?! :D

Doufám, že se vám recenze líbila a já tam příště zkusím nějaký to jejich mexické jídlo :)

Navštívili jste už někdy mexickou restauraci? Zajdete si rádi někam na oběd?



Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

14 komentářů:

  1. Já byla kdysi v mexické restauraci v Brandýse nad Labem, byko to tam fajn (dávala jsem si tam torily a quacamole), ale myslím, že už neexistuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tortily miluju, ale guacamole mě teda nechutná. Avokádu jsem zatím nepřišla na chuť :D

      Vymazat
  2. Já jsem párkrát v mexické restauraci byla a pokaždé jsem byla spokojená :) Rozhodně to je jedna z kuchyní, které chci více prozkoumat a zrovna to jídlo, které jste měly vy by mi určitě taky chutnalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším, až tam vyzkoušíme něco opravdu mexického :) a tenhle závitek byl výborný!

      Vymazat
  3. Jůů, vypadá to tam moc pěkně! :) Já mexický jídlo naprosto zbožňuju, mohla bych ho jíst pořád. :)

    GrünHauz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výzdobu mají krásnou, to se musí nechat :) já mam ráda hlavně tortily, chilli corn carne a burrita :)

      Vymazat
  4. Jeee, tak tam to vypadá zajímavě!! To u nás nic takového není. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Interiér je fakt boží. Já si taky myslela, že tady nic takového není, ale opak je pravdou ☺ Třeba se jen špatně díváš :D ;)

      Vymazat
  5. Jídlo vypadá dobře a i v restaurace působí příjemně, já mexickou kuchyni miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídlo bylo vynikající, donesené dřívě, než jsem si stihla loknout vody :) Obsluhovala nás i moc milá paní. Ráda zkouším nové kuchyně, ale v rámci mezí. Mořské potvory fakt nedávám :D

      Vymazat
  6. Mexickú reštiku som ešte nenavštívila, táto vyzerá veľmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to byla má premiéra. Už teď jsme s kamarádkou domluvené, že sem zajdeme i někdy na mexickou večeři :)

      Vymazat
  7. Mňam, hneď som dostala chuť tam zájsť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mrkni, jestli ve městě také nemáte něco podobného :) Krásné prostředí a jídlo na výbornou.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥