úterý 28. května 2019

Caffetteria Pardubice

Ještě než jsem odjela z Pardubic na praxe, jsme stihly s kamarádkou navštívit italskou restauraci Caffetteria v Pardubicích. Italskou kuchyni mám moc ráda. Miluju těstoviny a vařím je skoro pořád. Pizzou také nepohrnu, jediné, co nejím, tak jsou rajčata a plody moře, které se v italské kuchyni často vyskytují :D  


Vtipná příhoda byla, že jsme si s kamarádkou obě vybraly jídlo z jídelního lístku den dopředu, abychom se pak nezdržovaly rozhodováním. Vybraly jsme si to stejné a to jediné na tom jídelním lístku chybělo, nechápu :D Takže jsme vybíraly znovu.


Martínka si vybrala z poledního menu Linguine alla mamma, což byly čerstvé těstoviny s rajčátky, peperoncinem, pancettou a petrželí. Já jsem si vybrala ze stálé nabídky, co byla napsaná na zdi, Gnocchi quattro formaggi. Gnocchi s krémovou omáčkou se čtyřmi druhy sýrů. Obě jsme si ještě daly kukuřičnou polévku, které byla k hlavnímu chodu.


Bylo velmi milé, že voda automaticky stála na stole. Prý to bývá bežně při meníčkách, ale většinou nechodím na obědy někam ven, kór v týdnu, to absolutně nestíhám :D


Kukuřičná polévka byla dobrá, trošku pálivá po pepři, ale ne nijak výrazně. Pro toho, kdo je zvyklý jíst pálivé věci by mu asi ani nepřišlo, že to pálí. Vlastně 80% nabídky bylo pálivé :D A moje gnocchi zrovna ne! Akorát Martínka si "špatně" vybrala. Těstoviny byly dobré, ale až zpětně jsme zjistily, že peperoncino je pálivé česnekové koření s chilli. 


Také pálivé moc nemusí, takže chudák byla celá rudá :D ♥ Teď jsem si uvědomila, že většinou moje vyprávění, ať už z výletu nebo z restaurace, je jedna velká komedie :D 

Nakonec jsme si pochutnaly, ale asi mě to tam netáhne zajít znovu. To víte, skvělou sýrovou omáčku umím taky (zrovna jsem ji dělala o víkendu) a na noky už mám taky top vychytaný recept. Za návštěvu jsem ráda, ale příště zkusím něco jiného. :) A hlavně za čas strávený s Martínkou ♥


Mile mě ale překvapil účet. Nás poslední účet s přítelem v restauraci byl 720kč (několik pití, polévky, hlavní chod, dezerty :D). Zde stála polévka nějakých 35kč, hlavní jídlo 120kč (Marťu z menu) a 140kč (mě ze zdi). Platily jsme ale obě pouze hlavní chod. Polévka byla zdarma a voda také tak. A protože jsme tak "skvěle ušetřily", zaskočily jsme ještě do cukrárny na čaj a limonádu s dortíkem a brownies.


Já tímto moc Martě děkuji za společnost a za užité odpoledne ♥ Touto větou se s vámi rozloučím a zase příště u dalšího článku :)

Máte rádi italskou kuchyni? Jaké z ní vaše oblíbené jídlo?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



  Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet




Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

20 komentářů:

  1. Tyjo vypadá to moc dobře :) kdybych někdy byla v Pardubicích, tak tam určitě kouknu :) a to brownies bych si taky dala :D

    Maris

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brownies bylo fakt vynikající! To jsme si daly v Afíčku v kavárně úplně nahoře :)

      Vymazat
  2. Mne by lákaly spíš ty dortíky :-), těstoviny ani gnochi nějak speciálně nevyhledávám. Ale cenově mi to přijde docela dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem se rozhodovala nad medovníkem, ale ten je přece pořád stejný, tak jsem vyzkoušela brownies a neudělala jsem chybu :) To já je mám zase moc ráda :)

      Vymazat
  3. Tak to tam musím někdy navštívit, ceny jsou super a jídlo vypadá moc hezky :) já mám těstoviny a italskou kuchyni moc ráda, tak moc díky za info, že něco takové v Pardubicích je :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem o této restauraci do té doby, než jsem tam byla nevěděla :) Rádo se stalo ♥

      Vymazat
  4. Vypadá to skvěle :) Italskou kuchyni mám ráda, v Pardubicích jsem jako doma, takže možná tam někdy zaskočím to omrknout a hlavně ochutnat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Určitě zkus, je fajn, že mají jak meníčka, tak i stálou nabídku. Určitě si vybere každý :)

      Vymazat
  5. Páni, oni neučtovali pití a polévku? Tak to je teda hodně zajímavý. Akorát se bojím, že takhle zkrachujou😱. Jinak italskou kuchyni miluju - jsem vášnivý žrout těstovin a pizzy❤❤❤.

    Verča ze Ztracena v Praze I Papír X elektronický inkoust? SOUBOJ ČTEČKY A KNIHY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme se divily. Jako polévka byla zdarma k hlavnímu menu, ale myslela jsem, že je to jenom k nabídce z menu, ale dali mi ji zdarma i ke stálé nabídce :) A tak byla to obyč voda, tak to asi nezrachují :D

      WantBeFitM

      Vymazat
  6. Taky mám ráda italskou kuchyni, ale pálivému jídlu jsem nikdy na chuť nepřišla :) Jinak i mě překvapilo, že vám vodu a polévku neúčtovali, protože to se mi snad ještě nikdy nestalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zatím taky ne :D To mě taky ne, ale bylo to moc milé :)

      Vymazat
  7. Italskou kuchyni mám asi nejraději, ale pálivé také není nic pro mě. Miluji těstoviny, gnochi i různá rizota a samozřejmě pizzu!
    A to brownies, achjo, děláš mi chutě! :D
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme dost podobné chutě! :D Klidně bych si je dala znovu, brownies bylo výborné.

      Vymazat
  8. Super článek! Jídlo vypadá úžasně a italskou kuchyni miluju! 😍

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Miško ♥ To jsem ráda, že to vnímáš stejně :)

      Vymazat
  9. Tak aspoň, že jste se pobavily a ušetřily, když už jídlo nebylo nic extra. :D A bylo místo v peněžence pro dezert! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥