pátek 31. května 2019

Co jsem dnes jedla XV.

9:30 Snídaně

  • špaldový mugcake s pekanovými oříšky, javorovým sirupem, tvarohem a jahodami
  • 200ml kávy s mlékem, 250ml levandulového čaje, 400ml vody

Nebojte, takhle pozdě nevstávám :D Vzhůru jsem už od půl 7 s tím, že jsem se dokopala a vylezla v 7. Důvod, proč tak brzy vstávám v sobotu je blížící se zkoušky a čím dřív vstanu, tím dřív se to naučím a dřív budu mít volno. Takže nejdřív jsem se nadopovala kávou a čajem a pak snídala až o půl desáté. Byl to teda mugcake, který jsem tvořila na stránky Ragefitness :) Polila jsem si ho zbytkem tvarohu, javorovým sirupem a na ozdobu přidala 2 jahody a další pekanové oříšky. Pokuď jste ještě nezkusili kombinaci javorového sirupu a pekanových oříšků, tak to rozhodně zkuste, protože je to mňamka!

11:15 Pohyb


Škola je pro dnešek hotová, tak jdeme cvičit. Zacvičila jsem si doma FitFab strong INTERVAL strong. No spocená až na zadku, co si budem :D Pokud tento plán neznáte, určitě se na něj mrkněte a zkuste si podle Andy něco zacvičit. Andy je hrozně milá, podporuje vás a mě videa neskutečně vyhovují a baví. Třeba jen nějaké podložky, jinak nic nepotřebujete :)

12:30 Oběd

  • domácí seitan s houbovo-hráškovou rýží, paprika
  • 400ml vody

Oběd uvařený ještě z Pardubic, zbyla mi porce a jak jsem za ni byla vděčná, když jsem hned po cvičení měla uvařeno :D Seitan jsem dělala podle Katty - recept a rýži podle fitnessrecepty.sk - recept. Byl to vlastně vegan oběd za 400 kcal a to jsem o to ani neusilovala :D Teď si obleču zástěru a jde se do kuchyně. V plánu jsou domácí bombus tyčinky pro miláčka a  čokoládové košíčky s kokosem.

16:30 Svačina

  • 125g nízkokalorického čokoládového pudinku Your Body (recenze), lžíce Zdravé snídaně Your Body
  • 1 datlový čokoládový košíček
  • 400 ml vody

Tak nafoceno máme a už konečně můžu ochutnat. Košíček testovala i mamka a moc ji chutnal, tak mě to potěšilo :) Akorát jsem si těsto nevyndala než jsem ho naplnila, tak to pak šlo špatně vyndat, když už byly naplněné. Naštěstí krém je krásně tuhý a vůbec jim to neubralo na kráse.

18:30 Večeře

  • pohankový salát s kuřecím masem, okurkou, paprikou a ředkvičkami
  • 400 ml vody

Večeřím takhle brzy, protože mi odpoledne přítel zavolal, že jdeme večer do kina na Avengers Endgame, tak abych nebyla v kině hladová :) I když zdravé lupínky na zob pro jistotu beru s sebou. Přece jenom má film 3h že :D

Nakonec jsem už nic kupodivu nejedla. V kině jsme byli u nás ve Svitavách a bylo totálně přeplněné. Seděli jsme ve 2 řadě na kraji a ještě to bylo ve "3D". Dávám to schválně do uvozovek, protože loni nám tu nějak zprovoznili 3D kino a od té doby vše promítají ve 3D a věřte, že 3D titulky se čtou opravdu zle :D :D Jinak kino bylo úúžasné, klidně bych to snesla delší.

Doufám, že se vám dnešní inspo líbilo a já se na vás budu těšit zase příště ♥

Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)


  Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

12 komentářů:

  1. To vypadá všechno tak božsky! Krásný den jsi měla :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si dala hlavně svačinu - pudink i košíček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na košíčky se můžete těšit na recept, i mamce moc chutnaly :)

      Vymazat
  3. Jee, to je slvělý! Konečně jsem někde našla nějaké zdravé recepty a inspiraci. :) Úplně se mi sbíhají sliny na ten mug cake s javorovým sirupem!
    Mimochodem, hezký blog, přidávám se k pravidelným čtenářům. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, moc Ti děkuji Teri za takovou krásnou zprávu :) ♥ Jsem ráda, že Tě můj blog oslovil! Já se na Tvůj také moc ráda podívám :) A ten mugcake, byl skvělý!

      Vymazat
  4. Tyjo pohanskový salát už jsem strašně dlouho neměla, mohla bych si ho někdy udělat :D díky za připomenutí :D
    Co se FitFab týče, cvičila jsem ty programy už několikrát a interval strong pořád nemám ráda :D nějak jsem tomu nepřišla na chuť, ale ostatní videa mám moc ráda :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo :) Taky na pohanku často zapomínám :D To já cvičím hlavně ty svižnější :) Jógu nebo Dance moc nemusím. Nějak se nedostávám do těch pohybů :D

      Vymazat
  5. To vyzerá skvelo :) Kiež by som vedela tak variť a hlavne na to mala nervy :D

    OZDOBY DO VLASOV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti ♥ Ono to vůbec není složité, jen to chce čas jako všechno :)

      Vymazat
  6. Moc pěkný jídelníček, skvěle papkáš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥