pondělí 25. února 2019

Značka: Your Body

Dneska bych vám tu chtěla představit jednu českou značku. Jedná se o značku Your Body, která vyrábí zdravou a sportovní výživu. V jejich sortimentu můžete najít jak proteiny, energetické nápoje, ale i ochucené kuskusy, sušené ovoce, oříšky či pudinkové dezerty.


Já jsem měla šanci vyzkoušet 4 příchutě zdravých pudinkových dezertů, 3 příchutě slaných ochucených kuskusů, 1 příchuť sladkých ochucených kuskusů a 2 směsi jejich zdravých snídaní. Zbytek sortimentu můžete najít zde. A o tom si tu dnes budeme povídat :)


Začala bych pudinkovými dezerty, na které jsem se upřímně těšila nejvíc. Přece jenom 100g suché směsi má 2-44 kalorií (+ kalorie z mléka). Velmi mě zajímala chuť. V nabídce můžete najít příchutě jako je kokos, čokoláda, vanilka, karamel, pistácie, lesní plody a banán. Celkem jich má firma 7.

Příprava je velmi jednoduchá - stačí obsah balíčku smíchat s 1l mléka a mixovat ponorným mixérem 4 minuty. Většina dezertů jsou vhodná pro diabetiky a celiaky. Jsou bez vaření, škrobů, cukrů a alergenů.

Teď se podíváme na příchutě, které jsem měla možnost ochutnat. Bude to seřazené podle toho, jak mi chutnaly od nejvíce po nejméně.


Nízkokalorický dezert KOKOS (70g)
- složení: rostlinná vláknina, kokos strouhaný, sladidlo: stevia, sukralóza, aroma kokos
- výživové údaje suché směsi na 100g: 44 kcal/184,8 KJ, 4g tuku, 1g sacharidů, 0,5g bílkovin, 90g vlákniny

Kokos byl první, který jsem ochutnala a také mi chutnal nejvíce. Úžasné jsou v něm kousky kokosu, které tam rozhodně poznáte. Tohle dokážete zblajznout na posezení klidně samotné. Člověk by ani nečekal, ale zasytí na nějakou chvíli.


Nízkokalorický dezert ČOKOLÁDA (100g)
- složení: rostlinná vláknina, kokos strouhaný, sladidlo: stevia, sukralóza, aroma kokos
- výživové údaje suché směsi na 100g: 4 kcal/14 KJ, 0,3g tuku, 0,5g sacharidů, 0,1g bílkovin, 88g vlákniny

Čokoládu s vanilkou bych asi dala na stejnou pozici. Škoda jen, že v čokoládě také třeba nebyly kousky čokolády, ale chápu, že by to zrovna asi dobře nešlo. Člověk si ji tam může přidat vždycky, žejo :D Obě příchutě mi chutnaly. Jak jsem již psala, čokoládovou jsem doplnila ještě o čokoládové křupky a skvěle si pochutnala.


Nízkokalorický dezert VANILKA (70g)
- složení: rostlinná vláknina, barvivo: beta-karoten, sladidlo: stevia, sukralóza, aroma vanilka
- výživové údaje suché směsi na 100g: 2 kcal/7 KJ, 0,1g tuku, 0,1g sacharidů, 0,1g bílkovin, 91g vlákniny

Klasická příchuť, která snad nesmí nikde chybět. Skvěle se doplňuje s nějakým skořicovým či jiným müsli.


Nízkokalorický dezert KARAMEL (70g)
- složení: rostlinná vláknina, karamelový prášek, sladidlo: stevia, sukralóza, aroma karamel
- výživové údaje suché směsi na 100g: 2 kcal/7 KJ, 0,1g tuku, 0,1g sacharidů, 0,1g bílkovin, 91g vlákniny

Karamel mě oslnil ze všech nejméně. Karamelová chuť mi přišla nejméně výrazná, ale špatné to nebylo. Jak pudink :)

Pudinky mají opravdu skvělou strukturu a vydrží hotové až 3 dny v lednici. Struktura je krásně nadýchaná a jemná. Umělá sladidla jsem lehce cítila, ale protože jsem zvyklá je sama používat, vůbec mi to nevadí, pudinky jsou díky nic krásně sladké. 


Ochucené kuskusy můžete najít i v některých zdravých výživách, ale s medvědím česnekem, sušenými rajčaty, špenátem, moringou atd.. jsem ještě nikde neviděla. Značka nabízí i 2 ochucené kuskusy ve sladké variantě - s lyofilizovaným ovocem a kokosem a s jablkem a skořicí.

I zde je návod velmi jednoduchý. Stačí pouze kuskus zalít horkou vodou v poměru 2:1 (voda:kuskus).


Slané kuskusy mi teda chutnaly všechny, a moc! I přítelovi, akorát ten teda řekl u příchutě medvědí česnek, že mu to chutná jak ochucený bylinkami do polévky. Ale s plátkem masa si vůbec nestěžoval.

Sladký kuskus mě moc neuchvátil, ale sníst se to dá :)


Kuskus se špenátem (250g)
- složení: kuskus, koření: (špenát 8%, cibule, česnek, pepř černý), jedlá sůl
- výživové údaje suché směsi na 100g: 360 kcal/1512 KJ, 2g tuků, 72g sacharidů, 12g bílkovin, 4,5g vlákniny

Kuskus se sušenými rajčaty (300g)
- složení: kuskus, koření: (rajčatové floky 12 %, pepř černý, bazalka, paprikový granulát, česnek, pažitka, oregano), jedlá sůl
- výživové údaje suché směsi na 100g: 360 kcal/1512 KJ, 2g tuků, 72g sacharidů, 12g bílkovin, 4,5g vlákniny

Kuskus s medvědím česnekem (300g)
- složení: kuskus, koření: (mrkev, paprikový granulát, cibule, česnek, medvědí česnek 2 %), jedlá sůl
- výživové údaje suché směsi na 100g: 360 kcal/1512 KJ, 2g tuků, 72g sacharidů, 12g bílkovin, 4,5g vlákniny


Kuskus s lyofilizovaným ovocem a kokosem (250g)
- složení: kuskus, kanadské brusinky, ananas, lyofilizované ovoce 10% (jahody, meruňky), cukr třtinový, chia semínka, kokos 5%, sušené mléko
- výživové údaje suché směsi na 100g: 358 kcal/1504 KJ, 2g tuků, 75g sacharidů, 10g bílkovin, 6g vlákniny

Poslední co jsem měla možnost ochutnat, tak byly snídaňové směsi - ořechy a chia semínka a ovoce a kokos. V nabídce ještě dále mají mix s borůvkami, mix s goji nebo mix s mandlemi. 

Obě dvě směsi jsou výborné. Směs ovoce a kokos jsem si dala s tvarohem a pecka. Ořechy a chia semínka jsem si dala s proteinovým pudinkem a taky luxus.


Zdravá snídaně - ořechy a chia semínka (100g
- složení: chia semínka 30%, moruše bílá, lískové ořechy, mandle, slunečnice, dýňová semínka
- výživové údaje suché směsi na 100g: 531,5 kcal/2232 KJ, 37,5g tuků, 30,5g sacharidů, 18g bílkovin, 17g vlákniny

Zdravá snídaně - ovoce a kokos (100g)
- složení: kanadské brusinky (cukr 35%, slunečnicový olej), sušená jablka, jahody lyofilizované, kokos 15%, maliny
- výživové údaje suché směsi na 100g: 329 kcal/1381,8 KJ, 9g tuků, 60g sacharidů, 1,8g bílkovin, 9g vlákniny


Po kliknutí na váhu u daného produktu se dostanete na něj na eshop. Rychle zde zmíním ještě ceny - nízkokalorické dezerty stojí kolem 40kč, ochucené kuskusy 60-65kč a snídaňové směsy 30-50kč. Na zbytek sortimentu s cenami se můžete podívat na jejich officiální stránky.

Veškeré složení jste si mohli sami přečíst a já si myslím, že obstáli na 1*! Nic přebytečného ve složení ve výrobcích nenajdete.

Absolutním vítězem jsou u mě teda slané kuskusy, ale i nízkokalorické dezerty a snídaňové směsi mi moc chutnaly. Jediný slabší články, jak jsem již psala, byly karamelový dezert a sladký kuskus. Ale jinak vše moc doporučuju a myslím, že ani ceny nejsou nijak vysoké.


Já vám hrozně moc děkuju za přečtení této dlouuhé recenze a doufám, že jsem vám ukázala něco, co jste ještě neznali. Já to teď také zkoušela poprvé. A jedno velké díky patří také firmě Your Body, která mi poskytla výrobky na recenzi. Moc vám děkuji!

To by bylo pro dnešek všechno. Mějte se krásně ♥

Znáte firmu Your Body nebo jejich výrobky? Které vás nejvíce zaujaly?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



  Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

20 komentářů:

  1. Mě teda hodně zaujaly ty ochucené kuskusy. Kuskus bych mohla jíst téměř ke všemu, takže po tom se určitě podívám. Vůbec jsem nevěděla, že něco takového existuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou opravdu vynikající! Pokud máš k jídlu jenom nějaký kuřecí plátek, tohle Ti jídlo dokonale zvláštní!

      Vymazat
  2. Tuhle značku vůbec neznám, takže jsem si recenzi ráda přečetla. Dezerty a směsi se mi zdají docela drahé, ale ten ochucený kuskus docela jde. Doma si ho udělám sama, ale jako nouzovka do kanceláře nebo na chatu je to myslím fajn.
    P.S. U čokoládového dezertu máš asi špatně uvedené složení i fotku ;-)
    P.S

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mě to zase cenově nepřijde tak drahé :) To mě teda po domácky ochucený kuskus vůbec nejde :D Fotka je tam schválně vanilkového, čokoládového se mi prostě nepovedla ukořistit :) Ale díky :)

      Vymazat
  3. To vypadá super, hodně mě zaujal ten kuskus, určitě to musí být moc dobré :) po značce rozhodně kouknu :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je :) Nevím, zda se značka dá koupit i v kamenné prodejně, ale eshop je super :) Lehce člověk všude všechno najde.

      Vymazat
  4. Mňam tu značku ešte nepoznám ale tie pudingy ma teda dosť zaujali určite sa dajú rôzne využiť. A tie semienka tú tiež super do kaše a podobne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :) Semínka mají mnoho využití, což je taky super :)

      Vymazat
  5. Značku vôbec nepoznám, ale vyzerá to veľmi dobre ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že jsem Ti ji mohla lehce představit :)

      Vymazat
  6. Tak ty pudinky bych chtěla vyzkoušet a kuskus už jsem dlouho nemela. :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele pudinky jsou skvělé - za mě vede ten kokosový :) Ale vanilka je zase boží s granolou. Tak je tu víkend, tak to můžeš napravit :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji Kačí, jsem ráda, že se Ti líbí. Mě také oslovily :)

      Vymazat
  8. Mají pestrou nabídku a nejvíce bych chtěla vyzkoušet ten pudink a hned všechny příchutě. Mrknu na ně a určitě si jich pár objednám na zkoušku na snídani nebo svačinu :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší Lindi, že Tě takhle značka oslovila :) Já určitě taky doobjednám, až to, co mám doma zbaštím :)

      Vymazat
  9. Já zkoušela jen ty pudinky kokos a karamel, když jsem je vyhrála v soutěži. :) a moc mi chutnaly! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karamel byl za mě slabší, ale kokos luxus :) Takováhle výhra teda rozhodně potěší!

      Vymazat
  10. Pane jo, ještě jsem neviděla ochucené kuskusy :) To vypadá dobře, zvlášť když je to česká výroba. Super tip Míšo!

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím jenom v Globusu, ale ten není všude, takže mě taky na stránkách Your Body mile překvapili :) Děkuji Aničko ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥