úterý 24. září 2019

Plavba po Dunaji


Při naší dovolené na Slovensku jsme se zúčastnili výletu od cestovní agentury Vicktoria. Vybrali jsme si plavbu po Dunaji spojenou s cestou vláčkem. Kromě tohoto nabízejí také výlety do Visegrátu, Budapeště nebo na večerní projížďku do Esztergomu.


Na výlety od agentury jsme narazili přímo u bazénů. Poutačů mají v areálu hned několik. Každé dopoledne od 10h prodávali u dětského a plaveckého bazénu různé výlety.


Co musím pochválit na rozdíl třeba od zájezdu do vánoční Vídně, tak hned při příchodu na místo srazu jsem nás nahlásila a paní si nás odškrtla. Brala si ode mě i telefonní číslo pro případ, kdyby se něco dělo. Jedna paní nám pak scházela, tak jí i volala a hledala.
 

Štúrovským vláčkem jsme vyrazili od hotelu Thermal. Jeli jsme trasu, kterou jsme den předtím šli pěšky :D Když jsme tu byli v roce 2014, tak jsme také s mamkou vyrazily na plavbu lodí. Ta byla ale maličká a hodinová plavba s nahraným výkladem stála 5€/os. To jsme ale vyjížděly ze slovenské strany. Tentokrát jsme jeli z Maďarska.



Bylo tam strašně lidí. Nejenom ty naši, ale i spousta jiných. Naštěstí loď byla dost veliká a všichni jsme se na ní v pořádku vlezli a i si sedli. My seděli jen ze začátku a pak jsme šli na konec lodě, kde byl krásný otevřený výhled. 



Cesta trvala hodinu a byla bez výkladu. Plavba nám podala baziliku zase z jiného úhlu.




Nazpět jsme zase nasedli na vláček a stejnou cestou jsme jeli zpět ke koupališti.


Cena pro jednu osobu za tento výlet byla 4€, což mi přišlo strašně málo, oproti tomu, kolik jsme platily s mamkou a teď jsme jeli ještě navíc vláčkem. Bála jsem se, že je to jenom cena za vláček + provize, ale k milému překvapení to byla konečná cena. 

Plavbu jsme si užily, výhled byl krásný. Přidám ještě pár úžasných fotek :D :D 



Doufám, že se vám dnešní článek líbil a pokud jste ho dočetli až sem, tak vám moc děkuju Tímto třetím a posledním článkem se loučíme s naší dovolenou, příště už to bude zase o jídle! Pa.


Máte rádi plavby lodí? Kdy jste pluli naposledy?



Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

22 komentářů:

  1. Krásný článek! Plavba byla určitě super, já byla jednou na podobné v Paříži a moc se mi to líbilo :) Z řeky je krásný výhled a zas o něco jiný, věřím že to byl pěkný zážitek :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ❤ to věřím :) v Paříži už jsem také plula, ale někdy ve 4.třídě :) byl ❤

      Vymazat
  2. tyjooo, tak to dost slušně závidím, miluju plavby lodí!! s mamkou pořád říkáme jak půjdeme aspoň na plavbu po vltavě a už jsou to dva roky :DD a jako za tu cenu fakt pecka!
    jinak mi to odškrtnutí před odjezdem připomnělo výlety se školou :DD
    a seš hrozně roztomiloučká!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak šup! Aspoň už máš ten prvotní impuls 😁 navíc na Slevomatu nabízí plavby po Vltavě i s večeří nebo tak :) jee moc Ti děkuju 😍 jsi zlatíčko ❤

      Vymazat
  3. je super, že jste si výlet užili :) vypadá to fakt moc hezky, ty lodě mají takové svoje kouzlo :) at už pluješ po moři, nebo třeba po nějaké jen malé říčce, něco do sebe to určitě má :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš úplnou pravdu :) také se mi už jen ten zážitek, že je člověk na lodi, moc líbí.

      Vymazat
  4. Moc hezký článek! :) Plavby lodí zbožňuju, takže to ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. To ano, byl to vyvedený výlet v naší komplikované dovolené 😁

      Vymazat
  6. jé, na tohle se chystáme s přítelem už dlouho :) krásný fotky!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak honem koupit palubní lístky 😊 užijte si to spolu ❤ moc děkuju 😊

      Vymazat
  7. Já už jsem na pár plaveb lodí byla, ale při většině z nich nám zrovna dost pršelo, takže lodě zrovna nejsou nic pro mě :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to je veliká škoda. Já zase kdykoliv jsem jela na trajektu, tak vždy v noci, kdy nebylo nic vidět 😁

      Vymazat
  8. Nejvíc mě pobavily ty fotky😁. Jinak já na plavbě nikdy nebyla. Nebo jednou jo, na rozlučce a byla hrozná zima a já to nenaviděla😁.

    Verča ze Ztracena v Praze I Čas utíká rychleji, když pracuješ... I MŮJ ŽIVOT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si říkala, že vás o ně nemůžu připravit 😁 chápu 😂 my naštěstí měli teplíčko a lehký letní vánek :)

      Vymazat
  9. Naposlede lodí? Asi na Altaji po jezeře - jeli jsme skoro půl dne. Je fakt, že z lodi se zas otvírají úplně jiné pohledy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, to muselo být úžasné! Já jela vždy tak hodinu v kuse max. Ale většinou to stačilo a i tak to bylo moc krásné :)

      Vymazat
  10. Jéé to musel být opravdu krásný výlet. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne fotky :) Som rada, že ste si užili výlet ... ja osobne lkode až tak nemusím, často mám morskú chorobu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu ❤ to mě mrzí, tím naštěstí netrpím :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥