středa 3. června 2020

Krémová česneková polévka (1/2 235 kcal)

U nás doma se česnečka vždy dělala tak, jak jí znají asi všichni. Z vývaru, s rozšlehaným vajíčkem. Když jsme byli před 2 lety na vánočních trzích ve Vídni, tak jsme tam pro zahřátí vyzkoušeli i krémovou česneku a moc mile mě překvapila.

Nedávno jsem si na ni vzpomněla a rozhodla se ji vyzkoušet i doma. Recept jsem našla na stránkách Mycookingdiary, akorát jsem si ho drobně upravila (jako vždy ;).

Já doporučuju si k česnečce udělat krutonky a přidat nastrouhaný sýr. Takhle ji máme rádi my. Určitě mi napiště jak máte rádi vy česnečku :)


Krémová česneková polévka
- doba přípravy: 30 minut
- náročnost: lehká
- porce: 2

Ingredience
300g (4 kusy) brambor
1,5 hlavičky česneku (záleží na síle)
60g (1 velká)  cibule
500ml vývaru
150ml mléka
10ml (lžíce) řepkového oleje
sůl, pep, majoránka


Postup
Cibuli si očistíme a nakrájí na kousky. Česnek si také očistíme a nakrájíme na kousy. Na oleji si osmahneme cibulku. Poté přidáme česnek a krátce restujeme, aby se nepřipálil, jinak zhořkne. Zalijeme vývarem, přidáme nakrájené brambory a vaříme cca 15 minut, aby byly brambory měkké. Poté celou směs rozmixujeme, zředíme mlékem, dochutíme solí a pepřem a můžeme podávat.

Makra na 1/2
Kalorie: 235 kcal
Bílkoviny: 7,5 g
Sacharidy: 36,5 g
Tuky: 6 g
Vláknina: 3,5 g

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

Jakou vaříte česnečku vy?

14 komentářů:

  1. Ja milujem cesnakové polievky ale ešte nikdy som nemala krémovú. Zajtra idem ku svokre na cesnak a hneď ju skúsim.

    VIKTORIÁNSKA MÓDA V MODERNOM ŠATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My také vždy dělali jen klasickou, tak jsem chtěla zkusit netradičně tuto krémovou a je fakt výborná :)

      Vymazat
  2. Tak tohle pro mne nebude :) - já krémové polévky nemusím jako celek. Česnečku jedině z vývaru se sýrem a opečeným chlebem. Naposled jsem ji měla na Kleti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím, přítel krémové taky moc nemusí, ale tuhle si dal :) Já jsem celkově víc na ty krémové a přítel na vývary :D :) Ale také máme rádi s topinkou, sýrem a šunkou :)

      Vymazat
  3. Ahoj,
    já mám krémové polévky ráda, třeba cibulačku jsem si jednou objednala u nás v pivovaru a byla skvělá. 0d té doby tam nebyla nebo ji servírovali, když jsem tam nebyla já. S čím mám ale problém, je česnek. Já bych si tu polévku udělala s krutony a sýrem, ale bez česneku:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      cibulačku dělá moje mamka a má ji fakt výbornou :) Jé, to je škoda, to by mě naštvalo :D Klidně česnek můžeš i vynechat, pak to bude taková krémová bramborová :D :)

      Vymazat
  4. Klasickou česnečku moc nemusím, ale tahle by mohla být super! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Polívky teda dělám jen občas, ale na té fotce, když to vidím, dostala jsem chuť :) a ještě ty krutony na tom. Mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krutonky jsem dělala je fritéze a z ní je to fakt super :) Někdy ji zkus, mě moc chutná :)

      Vymazat
  6. Miluji česnečku a krémové polévky, tato vypadá fakt skvěle! :O

    OdpovědětVymazat
  7. Česnečku mám moc ráda, ale vždy jsem dělala takovou tu klasickou. Krémová mě nikdy nenapadla a musím jí někdy vyzkoušet, vypadá fakt skvěle a já tyhle krémové polévky miluji :))
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, ale tahle mě moc mile překvapila :) Krémové polévky jsou láska ♥ Akorát škoda, že to přítel se mnou nesdílí :D :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥