pátek 10. května 2019

Narozeninový výlet do Brna (Veveří, ZOO)

Kdo sleduje můj Youtube kanál, tak už ví o našem výletu s mamkou. Před třemi lety jsme s mamkou SAMI vyrazily na výlet - navštívili jsme zámky Lysice a Rájec nad Svitavou a blízkou rozhlednu. Loni jsem pro mamku naplánovala výlet na bruslích na Kunětickou horu u nás v Pardubicích. Koho by to více zajímalo, může se podívat na loňský článek tady. No a letos hrozilo, že s mamkou sami nic nepodnikneme, protože ji nevycházela dovolená.


Když jsem ale přemýšlela nad jejím narozeninovým dárkem a uviděla datum jejich narozenin, bylo jasné, co dostane - zážitek! Její narozeniny totiž vyšly na Velký pátek, čili na státní svátek. Začaly jsme takovou hezkou tradici a já doufám, že ji budeme dodržovat.





V 8 jsme vyrazily směr Brno a v 9 už byly na místě. Začátek byl trochu chaotický, protože jsme se potřebovaly co nejdříve dostat do přístaviště Bystrc, abychom stihly loď v 10h. Nakonec vše vyšlo podle představ a v 11 jsme se už procházely po hradě Veveří.



Trochu nás překvapilo, že se platí vstup do areálu a to jsme si ani nekupovaly lístky na prohlídku. Ale aspoň jsme dostaly poukaz do hradní vinárny, tak mamka ochutnala Veverskou rozárku. Toto víno dělají pouze pro hrad Veveří. Pak měla ještě mojí porci a když paní slyšela naši konverzaci o tom, že má narozeniny, tak dostala ještě jednu ochutnávku :D


Hrad jsme si celý prošly a poseděly na oběd. V 13 nám jela loďka zpátky a viděly jsme plnou pláž nudistů, což nás překvapilo, protože ještě takové velké teplo nebylo. Při naší zpáteční cestě jsme už potkaly přístavištěm spoustu lidí. Byly jsme rády, že jsme jely už v 10 a ne třeba ve 14, kdy už lodě byly plné jak venku, tak vevnitř. Dál naše cesta pokračovala do brněnské ZOO.







Podle přepovědi jsem věděla, že bude teplo, ale toto? Opravdu bylo hoodně hic :D A i zvířátka to cítila, skoro všechna byla schovaná. Na netu jsem četla o nějaké Velikonoční výzdobě, ale jediné, co tam měli, tak to byly barevné fáborky na keřích. Abychom měly aspoň něco teplého za den, tak jsme si daly polévku U Tygra, i když na tu moji nejdříve zapomněli :D

Při takovém teplu nás, no hlavně mamku, kopečky brněnské ZOO velmi zmáhaly. :D Nakonec jsme i pár těch zvířat viděly, hlavně pri cestě zpět. Například surikaty. Chtěla jsem si vyfotit tu, co vždy stojí na stráži, tak jsem se mamky zeptala, kde je ta, co hlídá. Ukázala mi jí a v zápětí se zeptala, jak jsem věděla, že je nějaká na stráži, tak to měla mamka i vzdělávací :D


U výběhu lam měli umělé zavlažování a jak svítilo sluníčko, tak tam byla vidět místama duha. Hrozně jsem se ji snažila vyfotit, když v tom za zády slyším pána, který mě pomlouval, že jsem hloupá, že co si tam fotím. Samosebou jsem se ohradila, že je v tom proudu vody vidět duha. Na což odpověděl, že si myslel, že tam fotím nějaké zvíře a hrozně ho hledal :D :D


Protože nám zbylo ještě trochu času, skočily jsme na kuk do Vaňkovky, ale nakonec jsme si nic nekoupily.

Všechno mi vyšlo podle toho, jak jsem si naplánovala, takže bylo jasné, že se něco prostě musí pokazit. Když jsme dorazily na vlakové nádraží, tak ohlásili zpoždění našeho vlaku - 10 minut. Protože jsme měly jízdenky přes net, tak jsme se šly podívat na řazení vagónů, abychom věděly, kam si máme stoupnout, když v tom jsme uslyšely, jak hlásí odjezd naše vlaku. A to bylo v čase, kdy měl normálně odjíždět! Měla jsem za to, že když se mění čas zpoždění, že to taky hlásí, ale očividně asi ne :D Naštěstí jsme vlak stihly a v pořádku dorazily domů.


Jinak jsme koupily výhodnou jízdenku na loď Bystrc -> Veveří a zpět + vstup do ZOO a přejezd MHD do Zoo pro jednu za 220kč. Kromě Zoo se dá volit i varianta s prohlídkou Veveří nebo s Vida!parkem. Pokud uvažujete o výletě do Brna, rozhodně na tyto možnosti koukněte, je to super akce :)


Já vám moc děkuji, ze jste prožili se mnou náš den s mamkou a že se vám čtení líbilo. Pro zájemce přidávám video z našeho výletu pro dokreslení ♥


Kdy jste naposledy jeli lodí? Chodíte rádi do ZOO?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)


  Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

14 komentářů:

  1. Tak to jste toho s mamkou stihly za den opravdu hodně a maminka je velmi sympatická :) Já jela naposledy lodí dva roky zpátky v Polsku z Gdaňska na Hel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, až jsem se bála, že to všechno nestihneme :) Maminka je polichocena :D :)

      Vymazat
  2. To jsi připravila pro maminku hezký dárek - zážitky jsou nej... Já lodí myslím jela naposledy, když můj exšéf slavil padesátiny - měl to právě na lodi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím :) Přítel ode mě k narozeninám dostane startovné na Barvám neutečeš :) Jé, tak to muselo být hezké, oslava na lodi :)

      Vymazat
  3. Jéé, to je moc krásný výlet!:) Takhle s mamkou si vyrazit, je super, taky to mám ráda. :) A v Brně je fajn, po tom parníku jsem taky jela i se se vstupenkou do ZOO:) No ještě, že jste ten vlak stihly! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme ♥ To teda, moc jsme si společně strávený den s mamkou užily :) To teda, úplně nás to překvapilo :D

      Vymazat
  4. ty brdo, tvoje mamka je sympatanda, vypada skvele :) kočka fakt :))) je super si nekam takhle vyjet jen ve dvou na damskou jizdu smamkou, my ted mame obdobi ze chodime casteji do divadla spolu, v sobotu nas ceka muzikal Kleopatra v Pardubicich, tak se moc tesim :)))
    Brno je skvele, ja ho miluju :) mohla bych tam snad i žit, je to moje oblibene mesto :) mela jsem kdysi ten samy vylet, lodi na hrad Veveři a u nadrze v Brně, Veveri je super :) my tam byli nekde v lete :D a kdyz jsme jeli ponmalu kolem te nuda plaze :D to bylo dost vtipny :D :) je super, ze jste si to tak uzily a spojily to jako narozeninovy darek, :))))) jsi sikovna a hodna dceeera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka moc děkuje, udělalo jí to velikou radost :) Jéé, tak doufám, že jste si ho pořádně užily ♥ To teda, taky jsme nevěřily vlastním očím :D Ale prosímtě, děkuji ♥

      Vymazat
  5. Jee, tos měla zaážitky! :D Nakonec z toho vyšel hloupě ten pán, přijde mi, když tam kouká co si fotíš. :D Jinak super výlet, v zoo jsem nebyla ani nepamatuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, jsem se musela ohradit, přece nebudu vypadat jako hlupák :D My každý rok někam zavítáme :)

      Vymazat
  6. Tyjo ani jsem nevěděla, že máš Youtube. Tak to budu muset mrknout, vypadá zajímavě :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se někdy něco přidat i tam :) Ať už Co jsem dnes jedla, inspiraci na nákupy nebo takhle malé střihy z cest :)

      Vymazat
  7. Tak to bol ďalši z vyletov z ktoreho ma bolia nohy aj keď len lezim v posteli a pozeram si fotky.
    V Brne sme boli davnejsie ale v ZOO nie, skor sme vysli na Spilberg. Ale vraj sme tam boli ako deti ale nepamatam si to. Nedavno sme boli v Prazskej a teda celu sme ju nepresli. Vraj naša košicka je jedna z najvacsich v strednej Europe ale trochu ma mrzi, že je na veľmi zlej urovni. Snad o par rokov sa budeme moct konkurovat aj tym europskym nielen velkostou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mi ani nepřišlo, že bychom toho nachodily tolik :D :) Pražská je opravdu obří, nám to trvalo celý den si jí projít. Určitě se budou chtít sami zlepšovat a posunou ji na vyšší level :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥