neděle 5. května 2019

YES! tyčinky

V obchodech najdeme nespočet zdravých, ale i "zdravých" tyčinek. Aby jste nemuseli dlouze pročítat složení, mám tu jeden tip na opravdu zdravé tyčinky - jedna je ovocná, druhá oříšková. Vybere si každý :)

Jedná se o tyčinky YES!, která jsem měla šanci vyzkoušet díky portálu TRND, kde se můžete zdarma zaregistrovat a zúčastnit se testování různých výrobků. Já už jsem takhle vyzkoušela zmrzliny Breyers Delights a když byla možnost testovat YES tyčinky, neváhala jsem ani chvilku a šla zkusit své štěstí :)


Proč jsou tyto tyčinky lepší než jiné? YES! tyčinky neobsahují žádný přidaný cukr, oříšková obsahuje proteiny z ořechů, jsou bez lepku a ovocná i bez laktózy a vhodná pro vegany. Jsou skvělou rychlou svačinou na výletech, když máte doma na něco chuť (protože obsahují málo kalorií) nebo když potřebujete doplnit energii - ovocnou si dávám před během, pak se mi to běží úplně samo!


Ovocná - Jablko, mandle & červená řepa 32g
  • 65% jablka, 5% červené řepy, mandle 13%
  • 123 kcal, 3,7g tuku, 19,9g sacharidů, 1,5g bílkovin, 2,1g vlákniny na tyčinku


To jsme to složení měli rychle za sebou, že? :D Červené řepy není vůbec třeba se bát, není tam vůbec cítit a díky ní má tyčinka naprosto boží barvu. Mandlí čekejte celé kusy, na kterých si pochutnáte. Je příjemně sladká. 


Jak jsem již psala, ovocnou mám ráda před během nebo jako sladkou tečku po obědě.

Oříšková - Ořechy s mořskou solí, hořkou čokoládou & mandlemi 35g
  • 42% mandle, 18% pražené arašídy, 16% hořká čokoláda , vláknina z kořene čekanky,  křupavé sójové kousky, med, glukózový sirup, kakaová hmota, 0,79% mořská jedlá sůl, sójový lecitin
  • 189 kcal, 13,3g tuků, 7,4g sacharidů, 7,1g bílkovin, 5,4g vlákniny na tyčinku





Polomáčené tyčinky většinou nejsou žádná hitparáda, ale pozor!! Tady je to opravdu hořká čokoláda, která jde krásně cítit na první kousnutí. Nečekejte žádný sladký cumel, až mě ta hořká čokoláda zaskočila, protože za hořkou čokoládu se považuje už 52% obsah kakaa, ale to je pro mě ještě pořád mléčná. A tady je fakt hořká! Složení je sice delší a vyskytuje se tu i glukózový sirup, což by tam určitě nemuselo být, když je před tím ještě med. Jinak ji nemám co vytknout. 


Oříšková je o něco kaloričtější díky zdravým tukům z ořechů, takže si ji ráda dávám před cvičením nebo na doplnění energie na výletě.

A která zaujala Tebe? ♥


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)


  Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

9 komentářů:

  1. Já jsem měla tyhle tyčinky v Brandnooz boxu. Zatím jsem ochutnala tu mandlovou a souhlasím s tvým hodnocením. Akorát cena je dost vysoká :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Super, už dlouho hledám nějaké tyčinky, které bych si bez výčitek mohla dát ke svačině a konečně jsem je našla. Moc díky, určitě se na ně mrknu a pár koupím na zkoušku :) A mrknu i na tu stránku trnd.cz, docela mě to zaujalo :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Červená řepa... to zní velmi zajímavě, ale měla bych z toho asi trochu strach. Ale ta hořká čokoláda O:)...

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  4. me taky vic zaujala ta oriskova :) proste kombinace orisky a cokolada, to je moje :D mnam, a kupodivu tam ani neni tolik cukru, jasne je tam, je tam hlavne z ovoce, nebo tady i z cokolady, ale oproti jinym, ktere jsou nekdy nadupane cukry, je to orpavdu super: ) az me to prekvapilo. konzultovala jsem to i s kolegyni (vyzivova poradkyne) a hrozne je chvalila :) coz je dalsi plusovy bod :) asi bych se tim necpala denne a misto hlavniho chodu, ale jak pises, jako doplněni energie, na vylete nebo po cviceni, super :)
    krasne pises :) hezky jsi to shrnula :) souhlasim s tebou ve vsem. :)
    ja si pak jeste doobjednala tu treti, co jsem nemela, s cokoladou a brusinkou, a taky vyborna :) doporucuju i tu

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta mandlova s arasidami vyzera skutočne dobre. Ono je strasne vela tyciniek ktore sa tvaria ako zdrave ale obsahuju vsetko možné len ziadne ovocie a prechy. Ja zvyknem taketo tycinky kupovat ked ideme na nejaky vylet a viem ze dlhsie nebude obed alebo tak. Ale priznam sa, ze momentalne sa doma. napchavam domacimi kolacmi kedze mam casu vypekat a hrat sa s tym. Davam sice stale o polovicu menej cukru ako pisu v recepte ale i tak dost sladke. Ale nadavat budem pol roka po porode ked sa zacnem pozerat do. zrkadla

    OdpovědětVymazat
  6. Už delší dobu po nich pokukuji a teď mě lákají ještě více! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Musím je už konečně zkusit. Podobné tyčinky si vždycky beru do kabelky nebo batohu, protože člověk nikdy neví, kdy budou potřeba :) A mám jich vyzkoušených už opravdu mnoho, takže ráda vyzkouším nové.

    OdpovědětVymazat
  8. Podobné tyčinky mám ráda, ale YES! jsem ještě nezkoušela :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  9. Ty tyčinky patří mezi pár mých vůbec nejoblíbenějších. Ale nedávám si je nijak zvlášť často. Je to každopádně super řešení na cesty, rychle něco slupnout :)

    (Lola-J.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥