pátek 31. prosince 2021

PF 2022

Vítám vás u letošního posledního článku. Doufám, že jste si letošní rok užili co nejvíc to šlo. Alespoň v mezích, neb to vypadá, že nás covid jen tak neopustí. V dnešním článku bych vám chtěla hlavně poděkovat za vaši přízeň, za všechny vaše návštěvy, za všechny milé komentáře. Vážím si každého z vás. Doufám, že vás můj kontent bude bavit i v následujícím roce. Jakékoliv podněty jsou vítány :)

Spoustu z nás teď určitě čeká zkouškové, ale budu se snažit být aktivní jako normálně. Přece jenom teď v  posledním ročníku nemáme tak těžké zkoušky. Jaké jste měli Vánoce? Já nechápu, že už je zase po nich. A než se nadějeme, budou tu zase. Ale už se těším, až bude všechno cukroví snězeno :D 


Schválně jsem si našla článek z loňska a podíváme se, jak jsem na tom dopadla s předsevzetími.

Dáváte si předsevzetí/cíle na následující rok? Já jo, spíš ty cíle než vyloženě předsevzetí. Letos tam mám naučit se plést, případně háčkovat a vytvořit si tak vlastní zimní čelenku! Dále je to zdokonalit se v šití, prolést dalším ročníkem, pokračovat v blogu a vyjet na nějakou fajn dovolenou po Česku.

Plést jsem se opravdu naučila! Upletla jsem několik zimních čelenek (viz fotky dole). Nejen mě, ale i kamarádkám. Šití jsem teda trochu flákala, ale ušila jsem si odličovací tampónky a batůžek (foto dole). Už jsem v posledním ročníku, takže také splněno a vzhledem k tomu, že píšu tento článek, tak i co se týče blogu splněno. Akorát ta dovolená v Česku úplně nevyšla, s Dominikem jsme nakonec jeli do Chorvatska. Ale aspoň jsem s mamkou jezdila na kolách po Suchým a byly jsme v Mariánských Lázních




Letos to bude dost podobné - zvládnout titul Mgr, být konzistentní v blogu, lepší time management, naučit se plést ponožky, navštívit Paříž a Karlovy Vary. Tak jsem zvědavá, jak to bude za rok :)

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Dáváte si předsevzetí? Pokud ano, jaké a jak jste splnili ty letošní?

Jaké jsou vaše nejoblíbenější zážitky za rok 2021?

29 komentářů:

  1. Ahoj Míšo, super článek, přeju ti, ať se vše vydaří podle plánu a ještě mnohem víc! Neodpustím si tě opravit, není to "přecevzetí", ale "předsevzetí" (to jen moje rýpavé já, neber si to vůbec osobně!:) ). Já si předsevzetí nedávám. Mám pocit, že mě to strašně psychicky utlačuje. Moje takové velké "předsevzetí" je to, abych já a moji blízcí byli šťastní a hlavně zdraví. Věřím, že nám rok 2022 přinese spoustu nového:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju <3 Jé, to jsem vůbec nevěděla, moc děkuju za opravu! :D :D A to je nejdůležitější, aby všichni byli zdravý a šťastný <3

      Vymazat
  2. Přeju krásný rok 2022 a ať ti vyjdou všechna předsevzetí.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se těším, až bude cukroví snězeno :D. Je super, že se ti skoro vše splnilo :). Přeji, ať se ti vše vydaří i v novém roce :). Já si loni nějaké cíle dala a splnily se, i když třeba trošku v jiné podobě :). Letos moc cílů asi nemám, myslím, že i tak to bude velká jízda :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loni jsem to stihla do Nového roku, letos jsem lehce pozadu :D moc ti děkuju, jsi zlatíčko <3 to úplně chápu! Já myslím, že tvým největším cílem bude se dobře vyspat viď :D :)

      Vymazat
  4. I tobě šťastný Nový rok a ať je lepší než ten předchozí 🤗. Já si předsevzetí žádné nedávám, spíš si vytvořím takový svůj wish list/to do list - co bych ráda, v daném roce stihla, navštívila apod. 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju <3 To chápu, přece jenom člověk pak na sebe necítí žádný tlak :)

      Vymazat
  5. Vánoce byly nádherné, jen utekly strašně rychle, ale to není nic nového. Je to tak každý rok, ale uteče to jako voda a budou tu Vánoce další. :D :) Přeji ti, ať se ti splní vše, co si přeješ a budu držet palce u státnic. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že každý rok to utíká čím dál víc rychleji :) moc moc děkuju! U státnic to bude potřeba :D :)

      Vymazat
  6. Předsevzetí jako takové si nedávám (například že musím zhubnout tolik a tolik), vždy si akorát na začátku roku udělám seznam, co bych chtěla udělat, zažít, zkusit apod., takový wishlist. Přeji vše nej do nového roku :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně mi přijde, že to stejně nikdy nefunguje :D Tak ať se ti z toho letošního splní co nejvíc věcí :) Moc děkuju <3

      Vymazat
  7. Krásný nový rok! :) Dávám si tři takové cíle, ke kterým bych chtěla dojít nebo je dokázat. Klasická předsevzetí nemám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju <3 Tak ať se ti je podaří co nejvíce splnit :)

      Vymazat
  8. Tento rok ma rovnako čaká dokončenie Mgr. titulu a už sa teším až to budem mať za sebou! :) Držím palce, nech je nový rok pre teba krásny. :)

    OdpovědětVymazat
  9. I tobě jen to nej do nového roku!
    Předsevzetí si dávám, ale nazývám to spíše cíle a z loňska jsem si jich splnila celkem dost. Hlavně si ale přeju, abych se už konečně dostala domů za rodinou. Tak na lepší rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju Baru <3 To chápu, tak doufám, že letos se ti to splní :)

      Vymazat
  10. Náhodou jsi toho stihla dost, je to skvělé! :-) Snad tento nový rok všechno zvládneš a mimo jiné - Paříž chci taky, třeba se tam potkáme :-D♥ Ale přítel nechce, bojí se, že bych čekala, že mě požádá o ruku - což není pravda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se, děkuju :) Jé, to by byla sranda! :D Hele, já se mu ani nedivím, kamarádi se tam také zasnoubili... :D ale i tak mi to nepřijde jako důvod tam nejet ;)

      Vymazat
  11. Ahoj,
    předně ti přeji vše nejlepší do nového roku! Líbí se mi, že s dáváš realistické cíle a doufám, že ti všechna nová předsevzetí vyjdou:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, moc ti děkuju <3 Snažím se, člověk by pak byl akorát zklamaný, kdyby si nic nesplnil :)

      Vymazat
  12. Cíle si radši nedávám, ale ráda bych tento rok svatbu ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale krásné <3 Tak ať se vám vše podaří podle vašich představ :)

      Vymazat
  13. Míšo, ze ❤️ti přeji, aby se všechna tvá přání a sny vyplnily!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Já myslím, že máš skvělé sny a určitě se ti podaří. Držím palce. Já měla Vánoce poprvé už od 23. konečně jsem našla chlapa, který stojí za to a oslvila si s ním Vánoce. A potom rodina a komplikace v podobě antibiotik a angíny...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Letos to ani nám s tím cukrovím moc nejde, ale už to postupně mizí xD Za to bramborový salát - ten bych si s chutí hned zopakovala :D
    Jsi moc šikovná, já se na pletení též někdy chystám, kdysi jsem zkoušela plést šálu, ale mým snem je uplést si ponožky. Uvidíme, jestli na to v letošním tvoření dojde řada. A ten batoh je prvotřídní, ten určitě nebylo lehké ušít.
    Cítím z tohoto článku spoustu odhodlání, takže jsem si jistá, že nějaké cíle budou splněny :D
    Letos jsem chtěla napsat každý měsíc aspoň jeden článek, což se podařilo. Zároveň jsem ráda, že jsem přečetla pár knížek, co jsem dlouho odkládala a pozvolna začala zase řídit. Sice je to hodně pozvolna, ale chci na tom letos zapracovat.

    OdpovědětVymazat
  16. Také ti přeji krásný nový rok! :) Jakou školu studuješ? Já si přeji být úspěšná na VŠ, tudíž dostat se v pohodě do dalšího ročníku :D, zlepšovat se v tenise a abychom byli zdraví :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥