úterý 7. září 2021

Cyklodovolená na Suchým 2021


Letos jsme zase vyrazili na Suchý a tentokrát jsme to pojali opravdu sportovně! O minulé dovče si můžete přečíst zde, kde jsme najeli za 3 dny 30 km. Teď jsme za týden (po-ne) najeli 175 km. Ujet to na normálním kole, tak je po mě. Naštěstí náš vozový park obsahovat kolo, elektrokolo a koloběžku. I Peťa se s námi vydal na výlety. A v tomto článku bych vám chtěla dát tipy na výlety po okolí.


V pondělí hned po příjezdu se šlo do Athén vyzkoušet, jak jsme se za ten rok v ping pingu zlepšili :D Oba jsem porazila! Večer se vyrazilo do Protivanova (15 km). A zjistili, že na koloběžce se nedá jezdit v lese. Taky bylo po dešti a žádný z vozidel nemělo blaťáky :D Tohle byla jen rozcvička. Vyrazili jsme pozdravit Ivetku z IG Zkustovkuchyni, se kterou to bylo naše první setkání.

V úterý jsme vyrazili na celodenní výlet na kolách. Začala jsem na koloběžce a po cestě jsme se všichni na všem prostřídali. Hlavní zastávky byly Sloup a Holštejn. Cestou do Sloupu jsme potkali renovovaný mlýn. Ve Sloupě jsme navštívili kemp Relaxa, kde jsme se osvěžili. Pokud jste tu nikdy nebyli, nachází se v blízkosti Sloupsko-šošůvských jeskyní nebo Macochy. Do této doby to jelo z kopce, do Šošůvky to byla dřina jak sviňa. V Holštejně jsme zašli na oběd do restaurace pod hradem, vaří tam moc dobře.  







Nachází se tam zřícenina Holštejn. Sice tam z ní toho moc nezbylo, ale jako zpestření je to fajn. Najdete zde i jeskyni Lidomornu. Vstup je volný. Po cestě zpět jsme našli Lesní bar - znáte to? Můžete si vzít cokoliv z nabídky a poté zaplatit kartou či dát peníze do kasičky. Pivo je zde chlazené potokem.








Ve středu jsme dali další šanci 2+1 Whiskey baru. Tentokrát už dopadlo vše dobře - hlavně z důvodu, že jsme byli první zákazníci. Nejlepší byla sýrová s bílým základem. Odpoledne přijela Ivetka a šly jsme se projít <3 Počasí bylo nic moc, tak jsme v maringotce pletli a koukali na filmy.



Ve čtvrtek komplet celý den pršelo. Takže jsem upletla další čelenku. Akorát jsme si udělaly s mamkou odpoledne výlet do naší oblíbené Comfy café kavárny v Boskovicích (recenze zde). Daly jsme si oříškový dort a maxi větrník. Jinak jsme se váleli. Večer si už taťka vyzvedl bráchu, protože měli o víkendu odlétat do Bulharska, takže jsme tam zůstaly sami.




Protože se mamce lesní bar moc líbil, našly jsme si další v okolí a v pátek vyrazily do lesního baru u Letovic. Ten kopec v Boskovicích stál teda za to. A po příjezdu na místo to bylo ještě horší. Šlapaly jsme 25 km tam a 25 km zpět úplně zbytečně. Zjistily jsme, že kvůli vykrádání se bar zrušil. Škoda, vypadalo to tam opravdu hezky. Na jídlo jsme zašly na koupaliště. 

V dálce vlevo je vidět hrad Boskovice a od něj napravo zámek Boskovice.



V zádu můžete vidět zámek v Letovicích.


8.9. Update - Včera v rádiu o tom normálně mluvili! Pachatel byl patnáctiletý kluk, který se sám přihlásil. Škoda byla přes 3 tisíce.


To, že milujeme zoopark a dinopark ve Vyškově už o nás víte. A tak jsme si tam zajely. Na kolách. Převýšení bylo 900 m, 70 km. Snídani jsme si daly po cestě, hezky v přírodě na odpočívadle. Ujela jsem to jen díky tomu, že mi mamka půjčila na celou dobu elektrokolo. Na pokladně byly tak hodní a nechaly nás si tam nechat kola. Chvíli jsme se vzpamatovávaly a vyšly prozkoumávat Hanácký statek





Podívaly jsme se na naší oblíbenou animaci s farmářem, jak nechává pole ladem a prošly si celý komplex. Jestli jste tam do teď nešli, jako třeba dřív moje mamka, tak o hodně přicházíte. Pohladily jsme si kozy, podrbaly prasata na babiččině statku a zakempily to pod stromy, kde byly spací vaky. Ty se nám opravdu hodily! 




Už jsem se bála, že za celou dovolenou nenajdu žádné kamínky, naštěstí zoopark k nám byl milosrdný a našly jsme hned 3! Taky nechybí aktuální fotka s lamou. Letos se nám opravdu povedly. Při cestě domů jsme málem umřely, jely jsme snad jen do kopce. Dokonce se nám podařilo po cestě potkat Ivetku. Což mi připomíná, že jsem zapomněla zmínit, že celou dobu jsme měly na sobě hrozné reflexní vesty - bezpečnost především. Po příjezdu zpět jsme chtěly jít  na pláž, kde byla zábava, ale byly jsme totálně vyšťavené a zvládly jen pár her karet



V neděli se už jen uklízelo. Zašly jsme si na oběd do Athény a zastavily jsme se za známýma, kteří tam mají maringotku a já darovala můj poslední kamínek z kempovací edice. Musím říct, že celou dovolenou jsem si moc užila a jsem ráda, že jsme prozkoumali různé kouty i mírně dál, než jen v Suchým. Nechyběly hry ping-pongu, kde jsme rovnocenní soupeři či hry kroketu. To nás mamka vždy rozdrtila :D


A co napsat na konec? No tak zase za rok a uvidíme, kam nás naše nohy zavanou.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Vyrazili jste v létě někam na kola?

16 komentářů:

  1. Tyjo krásný výlety a tolik dobrého jídla! To já můžu❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I my <3 Většinou jedeme někam na výlet a spojíme to i s gastro zážitkem :D :) Děkujeme <3

      Vymazat
  2. To byla určitě prima dovolená. Mne čeká až v říjnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn :) Aspoň se máš na co těšit! Užij si ji :)

      Vymazat
  3. Páni, ujeli jste toho hodně a taky dost viděli! :) Muselo to být super, škoda, že některé ty dny pršelo :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, pak už mě ten zadek ani nebolel. Úplně se otupěl :D Aspoň jsme si odpočinuli a mohly plést :)

      Vymazat
  4. Páni! Na kolech jste najeli pěknou dávku km 🙈. Lesní bar, tak ten jsem ještě nikde nikdy neviděla 🤗, škoda že ten druhý byl zrušený 😕.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda. Většinou tohle neujedu ani za celý rok! :D Aspoň důvod se podívat zase na jiný :)

      Vymazat
  5. Wow, tak to jste toho najezdili fakt hodně! Já mám elektrokolo doma a stejně zvládám jen kratší výlety na tři hodinky max a už tak mě všechno potom bolí :D Ale to je tím, že nejsem moc zvyklá, tak třeba jednou zvládnu něco delšího... Každopádně jde vidět, že jste si to užili a fotky vypadají moc dobře! ♥

    Lucy Villain
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj osobní rekord :D Já mám normální a na tom éčku to bylo znát a právě jsem se skoro nenadřela :) Moc moc děkujeme <3

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Byla to super dovolená <3 Já taky, jen ty kopce moc ne :D

      Vymazat
  7. To musel být povedený výlet, jízdu na kole mám také moc ráda a ta odměna na konci určitě neměla chybu - jídlo vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teda nejvíc chutnalo v restauraci pod hradem :) Za takovou štreku si přece člověk zaslouží něco dobrého :D

      Vymazat
  8. Jsem moc ráda, že jsme se konečně viděly osobně ♥ !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥