pátek 3. září 2021

Kúra K45 od Naděje


Ještě když jsem pracovala v Naturálku, ve zdravé výživě v Pardubicích, měli jsme tam velký výběr bylinných tinktur. Takže když mi přišla nabídka spolupráce od Naděje, měla jsem velikou radost, protože jsem už věděla, o co se jedná. Dnes bych vám tu ráda představila bylinnou kúru od Naděje, která je určena pro podporu zvyšování zdatnosti a výkonnosti pro ženy. Kúru můžete najít zde. Firma patří Mgr. Jarmile Podhorné, která našla zálibu v gemmoterapii.


Jinak jsem z tinktur již dříve vyzkoušela lichořeřišnici a echinaceu pro zvýšení obranyschopnosti a kotvičník, takže nějakou zkušenost s tinktury jsem už měla.


Gemmoterapie využívá extrakty z pupenů, které obsahují spoustu hodnotných látek, které se nikde jinde v rostlině nevyskytují. Jsou to hormony, enzymy, minerály, stopové prvky, vitamíny a další látky. Účinné látky v tinkturách z pupenových výluhů jsou tímto mimořádně účinné. Výtažky nemají žádné nežádoucí účinky a nenechávají v těle žádné odpadní látky. 


V balíčku kromě tinktury vám přijde letáček s gemmoterapií a informační letáček, kde najdete vše ohledně užívání. Většinou se tinktury užívají 3x denně, půl hodinu před jídlem nebo hodinu po jídle. Buď 15 kapek 3x denně nebo se užívají dle váhy. 


Tato konkrétní kúra obsahuje:

Brodecký redukční ortislim
Extrakt je vyrobený z ananasu, vinných hroznů a mořských řas. Směs slouží ke snížení váhy při současném posílení organismu. Tlumí pocit hladu, zabraňuje ukládání tuků a odvodňuje tělo.


Bříza
Extrakt z břízy stimuluje funkci jater a činnost slinivky. Detoxikuje organismus, podporuje zdravý stav močové soustavy i kostí. 


Rozchodnice růžová - zlatý kořen
Obsahuje spoustu cenných látek - flavonoidy, heteroglykosidy, steroidy, silice a třísloviny. Podporuje důkladnější využití tuků pro získávání energie. Tělu dodá energii pro překonání únavy, dodá větší vytrvalost a koncentraci. Harmonizuje organismus. Optimalizuje činnost štítné žlázy.


Kotvičník pozemní
Kotvičník účinně podporuje sexuální aktivitu, tvorbu spermií a zrání vajíček. Harmonizuje a tonizuje organismus. Je vhodný při hučení v uších, závratích a poruchách vědomí. Pomáhá při revitalizaci svalové tkáně a rozpouštění ledvinových a žlučníkových kamenů. Také přispívá ke správné peristaltice střev. 


Jinan dvoulaločný - gingo biloba
Jinan povzbuzuje činnost srdce, mozku i paměť. Je vhodný při problémech se ztrátou sluchu, při šumění v uchu, stařeckém třesu a při bolestech hlavy. Podporuje prokrvení končetin a má antimikrobiální účinky. 


Výsledky

Ty samozřejmě nejsou znatelné po pár dnech, pomalu ani týdnech. Tinkturu zatím beru nějaké 2 týdny a na nějaké závěry je ještě brzo. Proto jsem se rozhodla vám tu postupně dopisovat informace. Dneska tu máme hlavně obecné info. Ale musím říct, že se teď cítím méně unavená a na to jak jím, tak se postava drží :D Tak uvidíme, jaké pocítím změny za měsíc.


5.10. 
Kvůli vám jsem se i zvážila. Jinak to nedělám, protože pak propadám depresím :D Na konci měsíce jsem zhubla 2 kg, ale pak jsme jely na víkendový pobyt s polopenzí a pak se to vyšplhalo na + 3 kg, tak uvidíme, po dalším měsíci, jestli si to nějak sedne :D Přiznám se, běhat jsem nebyla dlouho, ale snažím se cvičit či chodit na procházky. V tom žádný rozdíl necítím, ale lépe se mi teď ráno vstává. Rozuměj pro mě brzo v 6:30-7 :D Momentálně mám vypotřebované kapičky Bříza a Brodecký ortislim.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Zkoušeli jste někdy nějakou bylinnou tinkturu?

26 komentářů:

  1. Nic takového jsem nikdy nezkoušela :). Zní to zajímavě, jsem zvědavá na tvé poznatky po delším užívání :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! Moc děkuju Teri :) Já měla zkušenost akorát s těmi kapkami proti nachlazení :)

      Vymazat
  2. Nepamatuju si, že bych někdy zkoušela nějakou tinkturu. Nebo možná jo, ale už si to úplně nevybavuju. Myslím, že echinaceu."Podpora zvyšování zdatnosti a výkonnosti u ženy"... to by se mi asi docela hodilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taková klasika. Mamka nám ji nutila, když jsme byli malý :) Tak jí zkus :) Já se nedávno vážila a zjistila jsem, že mám - 2 kg a to teď nijak necvičím :D

      Vymazat
  3. Nikdy som nič podobné veru ešte neskúsila, no vyzerá to zaujímavo :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    musím říci, že jsi mě docela dost zaujala, tak uvidíme, jaké bude tvoje celkové hodnocení.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, to ráda slyším :) To jsem sama zvědavá :)

      Vymazat
  5. To je zajímavá spolupráce, o gemmoterapii toho moc nevím :) Ale přírodním produktům fandím, tak jsem izvědavá na výsledek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také ráda přírodní produkty, tak uvidíme :)

      Vymazat
  6. To vypadá zajímavě, zaujalo mě to moc! :D Jsem zvědavá na výsledky, taky zvážím koupi:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem zvědavá co budeš říkat po delším čase :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, teď úplně nemám možnost cvičit nebo tak, ale kúra potrvá několik měsíců, tak uvidíme :)

      Vymazat
  8. Ja som ešte nič také neskúšala ale vyzerá to dosť zaujímavo

    NOVÝ ČLÁNOK TUNA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsou takovéhle tinktury super a opravu věřím, že to k něčemu je :)

      Vymazat
  9. Super spolupráce! Bylinné tinktury a i přímo tuto značku znám, a velmi ráda používám. Je to podle mě skvělý způsob, jak tělu pomoci nebo posílit imunitu.
    Já nedám dopustit na tinkturu z lapacha (která se už oficiálně nesmí prodávat, takže si ji dělám sama) a díky ní jsem nebyla už pěkně dlouho nemocná. Zkoušela jsem ale i tinkturu z třapatky nachové a také zlatobýlu.

    Osobně doporučuji každému, koho něco trápí, alespoň zkusit, já je miluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to moc ráda slyším Barborah! :) Škoda, že už se nesmí prodávat :/

      Vymazat
  10. Tinktury od Naděje často vídám na internetu, ale nikdy jsem je nezkoušela. Ale vypadá to zajímavě 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, určitě je to super pomocník :) Teď na podzim určitě bude super zařadit tinktury na posílení imunity - echinaceu, směs ze zázvoru.. :)

      Vymazat
  11. Zkoušela jsem kdysi třezalku, ale ta se nesmí brát dlouhodobě. Bylo to rozhodně zajímavé. Bylinky mám ráda, mohou nám toho spoustu nabídnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že i echinacea se nemá brát dlouhodobě. Naštěstí to vždy píšou na těch lahvičkách :) S tím nelze než souhlasit :)

      Vymazat
  12. Nemám s tím zkušenosti, ale rozhodně se nebráním vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš nějaký problém, určitě je fajn se podívat po bylinkách. Vždy je lepší to řešit nějakou přírodní cestou :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥