neděle 12. září 2021

Kam v Pardubicích na dobrý oběd - Restaurace Myslivna

Restauraci Myslivna jsme navštívili v Pardubicích po běhu Barvám neutečeš. Mají spoustu venkovního posezení, což jsme v létě opravdu ocenili. Nemusíte se bát, že byste tam čekali nějakou dlouhou dobu, číšníci se tam pořád střídali, že nám objednávku donesl vždy někdo jiný. 


I když nejdřív to vypadalo, že tam ani jíst nebudeme, protože nám řekli, že se už budou podávat jen věci z grilu (byla sobota 18 h). Naštěstí jsme si ale ještě mohli vybrat z jídelního lístku. Všichni jsme si dali poctivou česnečku. Dominik s Peťou si vybrali svíčkovou, Verča bramborákové trhance s pivním sýrem a já trhaný burger s hranolkama a coleslawem


Polévka byla moc dobrá
, opravdu česneková. Podává se k ní i sýr a topinky, které jsou servírovány vedle. Za to jsme byli rádi, nikdo nemá rád rozmočené topinky :D Do burgeru se dává chipotle majonéza, kterou nemám ráda, protože je pálivá, tak jsem si to objednala bez ní. Pan číšník se mi smál, že proč si objednávám něco, co chci potom jinak. No, stejně mi to donesli s ní. Dále burger obsahoval trhané vepřové maso, cheddar, slaninu, polníček a cibulové kroužky. K burgeru se podávaly hranolky, které mi nechutnaly (ty mi ale nechutnají skoro nikde :D) a coleslaw, který byl dobrý.


Svíčková byla dobrá, jen na Dominika málo brusinek a šlehačky :D Nejvíc nás překvapily Verči bramborákové trhance - donesli 4 obří koule. Podle mě se to nedá za žádnou cenu sníst :D K tomu byl také coleslaw a pikantní dresing. 


Ceny mají moc hezké na to, že je restaurace skoro v centru Pardubic - Jindřišská 276. Polévka za 35 kč, hlavní jídla kolem 150 - 200 kč, záleží, co si vyberete. Porce jsou slušné, nemusíte se bát, že byste se nenajedli. S Dominikem včetně pití jsme platili nějak přes 500 kč (2 pití + 2 polévky + 2 hlavní jídla). Na Googlu mají hodnocení 4,4 a opravdu si ho právem zaslouží. Doporučujeme všemi deseti.


Vyzkoušely jsme i meníčko - vybrala jsem si krémové rizoto s bílým vínem, sypané parmezánem a filírovanou vepřovou kotletou. Didi si vybrala steak z vepřové kotlety s cuketovým chutney s jablky a smažené bramborové resty. K meníčku je zdarma domácí ledový čaj, ale ten nedoporučujeme, není moc dobrý. Je hodně sladký.


Jinak moje jídlo bylo super - až na malou drobnost. Když přišel číšník, tak se zeptal, kdo si objednal to houbové rizoto... Houby tvořily polovinu rizota, ale v meníčku vůbec zmíněné nebyly.. :D Chutney špatné nebylo, jen ty jablka nám tam neseděly. Cena byla 120 - 150 kč, což je super cena. Mají i věrností program na meníčka, kdy 10. máte zdarma.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Co jste si naposledy dali v restauraci vy?

24 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Až na tu pálivou chipotle majolku byl naprosto boží!

      Vymazat
  2. Ten burger bych si dala :D 😍 já měla naposledy...salát s kuřecím masem s kamarádkou ve Valticích :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, do Pardubic vůbec nejezdím.. ale na druhou stranu, někdo se mi tento tip na restauraci může hodit. :)) Jídlo vypadá dobře. A ještě za dobrou cenu. Super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardubice jsou ale moc krásné město, které určitě mají co nabídnout :) Restaurace je opravdu super :)

      Vymazat
  4. Jeee Pardubice!! :) To mám kousek. V této restauraci jsem zatím nebyla, tak děkuji za tip.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím :D Zrovna u tebe si pamatuju, že jsi z HK :D <3 Rádo se stalo, je tam opravdu příjemně :)

      Vymazat
  5. Tak v Pardubicích jsme ještě nebyli, ale restaurace nevypadá vůbec špatně, hlavně má krásné a přijatelné ceny, na to, že je hned skoro v centru (čekala bych, že ceny budou vyšší). A ten burgr teda vypadá hodně dobře 😍🍔.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom je to z Prahy jen hoďka cesty vlakem :) Opravdu doporučuju navštívit :)

      Vymazat
  6. Jsem z Hradce, takže do Pardubic jezdím celkem často. :) Moc ráda si tam na oběd někdy zajdu, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to moc ráda slyším Páji! :) Doufám, že budeš stejně spokojená :)

      Vymazat
  7. To vypadá dobře! Jak já bych si dala něco českého, strašně toužím po svíčkové od maminky, ale i ta poctivá česnečka mi udělala řádné chutě!

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, všechno to vypadá krásně, burger bych si dala hned :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Burger až na tu pálivou omáčku byl naprosto vynikající :)

      Vymazat
  9. Ten burger vypadá skvěle a Pardubice mám kousek, děkuji za tip:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jídlo vypadá suprově a i ceny ujdou :) Kdybych se někdy ocitla v Pardubicích, tak aspoň vím, kam zajít :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že mě to moc mile překvapilo :) doufám, že tam budeš stejně spokojená jako my :)

      Vymazat
  11. Ten věrnostní program je skvělý nápad! :) Ceny jsou opravdu krásné na centrum ještě takového města :). A jídla vypadají skvěle, mňam! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ještě jsem to u žádné restaurace do teď neviděla :)

      Vymazat
  12. Nevypadá to špatně, škoda, že se do Pardubic aktuálně nechystám, abych to taky vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je škoda! Pardubice jsou moc krásné město. Určitě doporučuju navštívit :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥