středa 27. října 2021

Projížďka podzimní přírodou do SimiCoffee

Nedávno jsem měla svátek a tak jsem si k němu nadělila jeden malý výletík. Vyhlédka jsem si hezké počasí, naplánovala cíl trasy a pak už jen zbývalo si připnout helmu. Před nějakou dobou jsem narazila na kavárnu SimiCoffee, která se nachází nedaleko od Svitav, v městečku směr na Brno v Březové nad Svitavou. A hned mě zaujala.


Projížďka podzimní krajinou byl balzám na duši. Bylo opravdu krásně, nějakých 17 °C, slunečné paprsky mě hřály na tváři. Člověk by si řekl, že je to sen v půli října. No, ale strašně foukalo, takže jsem se fakt nadřela a dobroty jsem měla právem zasloužené. Ale stejně, ta příroda. Která hrála všemi barvami, to bylo nejvíc.



Svojí klasickou trasu jezdím přes Banín a Bělou, ale skrz vítr jsem zvolila "kratší" trasu - fakt jsem si myslela, že to bude kratší a stejně jsem měla celkově najetých necelých 32 km a opravdu jsem si mákla. 


Parkování

Po příjezdu na březovské náměstíčko jsem si zaparkovala kolo u informačního centra, kde jsou i místa pro auta, takže se nemusíte bát, že byste neměli kde zaparkovat. Kavárna má také bezbariérový přístup a je otevřená pejskům

Nabídka

Já jsem si vybrala Mrkvový dortík a ze sezónní nabídky hořkou čokoládou se šlehačkou, karamelovým sirupem a lotus (předtím mě na náměstí nasrala jedna baba:D tak na nervy). Jinak měli ještě v nabídce například Tiramisu, ovocný a čokoládový cheesecake, kremrole, linecký koláč nebo makronky. Ceny se pohybují normálně 30-70 kč/kus. Nabídka nápojů je také obsáhlá. Mě teď zejména zaujala ta sezónní s podzimníma pitíčkama. Ceny můžete vidět na fotce.




Každý den mají i Dnešní nabídku, kde najdete polévku, zapečený sendvič či něco jiného k zakousnutí.


Obsluha

Příjemnější slečnu jsem nezažila. Opravdu velmi milá, usměvavá, připravena vám splnit vše, co si z dobrot vyberete. Kavárna má otevřeno každý den, takže se nestane, že by jste si nemohli dát něco dobrého.

Po-Pá 10-18 h
So 14-18
Ne 13-17


Interiér

Na výzdobě si paní majitelka nechala opravdu záležet. Vše je vyladěné do posledního detailu. Ať už jemné, do fialové a růžové laděné obrazy, macrame květináče nebo chlupaté polštáře. Nechybí zde zašívací koutek, do kterého si příště musím vzít knížku. Záchody jsou také hezké, čisté.




Hodnocení

Velmi mě překvapilo, že v kavárně můžete platit jak hotově, tak kartou. Já za své dobroty platila nějakých 144 kč. Celou jsou objednávku jsem měla laděnou do podzimu. Na mrkvový dort jsem už měla nějakou chuť a tenhle ji uspokojil. Byla jsem ráda, že byl bez máslového krému. Korpus byl nadýchaný, vláčný, nebyl přeslazený. Marcipánová mrkev byla jen třešničkou na dortu. Hořká čokoláda byla příjemně hořká, se šlehačkou byla luxusní. Konzistenčně byla na lžičku a to mi vyhovuje. 


Kavárnu stoprocentně doporučuju, vybere si opravdu každý. Mimo to si tam můžete koupit i makronky domů či prodávají čaje od Bylinca, čokolády od Janka nebo slaný karamel od ps_dorty. Já se těším, až si tam zase příště zajedu!


Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Kam jste naposledy na kole vyrazili vy? Navštívili jste v poslední době novou kavárnu?

24 komentářů:

  1. Udělala jsi si moc pěknou projížďku. Přiznám se, že na kolo už jsem nesedla pár let 😅🙈. Ten mrkvový dortík vypadá velmi lákavě a interiér kavárny působí velmi příjemně a pozitivně 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S láskou na ni vzpomínám 😁😊 já ho používám hlavně jako dopravní prostředek :) bylo tam mooc krásně! Určitě se tam ještě podívám :)

      Vymazat
  2. Pěkná kavárnička. My teď byli na dortíku dvakrát na dovolené - v Karlových Varech (cukrárna Jadran) a v Klášterci nad Ohří (na zámku). V obou případech to bylo dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Karlových Varů bych ráda jela příští rok, tak si kavárnu určitě zápisu. Děkuju za tip! :) Hlavně, že se vám tam líbilo :)

      Vymazat
  3. Teda, věřím, že projížďka to musela být parádní. :) Já na kole byla naposledy na střední na cyklisťáku. Od té doby jsem na kolo nesedla. A už asi nidky ani nesednu. :D Vzpomínám na to fakt v špatným a jsem ráda, že jsem to zvládla. :D Kavárnička vypadá moc útulně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej, to je škoda :) ale chápu :) já to takhle mám s autem 😅 ale tak dá se tam dojet třeba i autobusem :)

      Vymazat
  4. Hořká čokoláda i mrkvový dortík vypadají naprosto luxusně <3. Celkově ta kavárnička působí hezky, hlavně, že sis to užila a milá obsluha, to je hned jiné kouzlo!

    Jinak máš pravdu, ten podzim je letos úžasný <3.

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo, ty mi děláš takové chutě :D Ale jsi dobrá, já bych takovou dálku do cukrárny nejela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch 30 km mi přijde akorát. Mamka jezdí třeba 50-100km a to už mi přijde masakr 😅

      Vymazat
  6. Strašně moc hezké fotky, a to jídlo!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to musel být příjemný výlet se sladkou tečkou, ten dortík nemá chybu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :) jen škoda, že to tečka nebyla a musela jsem se trmacet ještě cestu zpět 😅

      Vymazat
  8. Výlet vypadá nádherně, a mňam ty dobroty!

    OdpovědětVymazat
  9. To je paráda 👍
    Moc pekne místo,suprove fotky někdo si to moc užil 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Romi za tak milá slova :) opravdu jsem si to moc užila 😊

      Vymazat
  10. Tak to sis na kole pořádně mákla, to obdivuji :-D A ta kavárna i dortík vypadá naprosto famózně. :-) Jde vidět, že když to někoho baví, tak to tak i vypadá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štval mě jen ten vítr. Jinak to bylo boží 😊 ano, jde vidět, že to dělají s láskou ❤️

      Vymazat
  11. Jůů, vypadá krásně :)! Asi před měsícem otevřel mamky kolega svou kavárnu, moc se mi tam líbilo, určitě brzy zase navštívím :) na kole jezdím moc ráda, snažím se každý týden (tento bohužel ne, jelikož mi není dobře). Byla jsem na Hluboké, chystám se do Stromovky (ne do té pražské :D). Miluji cyklovýlety, pohoda, relax, balzám na duši :) ale když je vítr, je to hodně nepříjemné :D jak se změnil čas, tak se bojím, že to nebudu moct stíhat :/ školu mívám do 4 hodin... Už z Hluboké jsem jela za tmy (a to jsem ještě neměla světla :D...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsem si to užila 😍 jee tak to je super :) ať se ti výlet vydaří :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥