úterý 27. července 2021

Cheesecake s kokosovým mlékem (1/6 308 kcal)

Na instagramu Romanky jsem našla tento recept na cheesecake s kokosovým mlékem a musela jsem ho hnedka vyzkoušet, protože mám cheesecake moc ráda! Já jsem ovesné vločky vyměnila za jáhlové a taky se moc povedl.

Celý koláč je slazený medem, takže si ho můžou všichni vyzkoušet, protože recept neobsahuje protein. Já jsem si vždy kousek cheesecake doplnila ringlovou marmeládou od babičky a lžičkou oříškového másla - tady zrovna arašídy&kokos od LifeLike.

Ze začátku jsem se bála, když jsem ho vytáhla po upečení, že byl trochu tmavší, ale chuťově je opravdu skvělý. Všem moc doporučuju vyzkoušet! :) Díky použití jáhlových vloček a kukuřičného pudinkového prášku je recept bezlepkový.


Cheesecake s kokosovým mlékem
- doba přípravy: 90 minut
- náročnost: lehké
- porce: 6

Ingredience
110 g jáhlených vloček
lžička mleté kávy
20 g mandlové mouky/mletých mandlí
1 vejce
1 plechovka kokosového mléka
250 g odtučněného tvarohu
65 g domácího medu
20 g vanilkového pudinkového prášku
citrónová kůra


Postup
V míse smícháme vločky, kávu a mandlovou mouku. Přidáme žloutek, 15 g medu a tekutou část kokosového mléka (cca 60 ml). Těsto hutné konzistence přendáme do formy (18 cm) a rovnoměrně rozprostřeme. Tvaroh si smícháme s tuhou částí kokosového mléka, bílkem, zbytkem medu, citrónovou kůrou a vanilkovým pudinkovým práškem. Dáme na korpus a pečeme na 180°C cca hodinu.

Makra na 1/6
Kalorie: 308 kcal
Bílkoviny: 10,3 g
Sacharidy: 28 g
Tuky: 17 g
Vláknina: 1 g

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

Máte rádi cheesecake? S čím ho nejradši pečete? Nebo děláte nepečené?

21 komentářů:

  1. Cheescake vyzerá výborne, rada vyskúšam, ale spodnú vrstvu asi predpečiem... už sa teším, ale až po dovolenke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by se tím také nic nezkazilo :) Moc děkuji :) Užij si dovolenou!

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle, jen prosím - na jaký průměr formy je to dávkování? Máš klasickou dortovku, která bývá kolem 24 cm v průměru nebo nějakou menší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá otázka, zapomněla jsem zmínit, děkuji! Mám menší dortovou formu o průměru 18 cm :)

      Vymazat
  3. Miluju cheesecake! A tenhle vypadá parádně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, akorát se málo kdy dostanu k tomu, abych si ho upekla :) Moc ti děkuji <3

      Vymazat
  4. Vypadá moc chutně 😊. Já jsem dělala zatím jen jednou cheesecake a to s lotus sušenkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ten musel být výborný, lotus naprosto miluju :)

      Vymazat
  5. Mňaaaaam. Miluju cheesecake! Ale mám trošku problém s korpusem, ten se mi moc nedaří udělat dobrý. Teda když ho dělám z rozmačkaných sušenek, tak je boží, ale jinak nevím... Zkusím tedy podle tvého receptu. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně :) Záleží, jaký ti chutná. Tento není úplně křupavý :) Snad tě nezklame :)

      Vymazat
  6. Mňam, ten vypadá úžasně! :) Asi ho někdy vyzkouším! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju Teri <3 Zkus, to kokosové mléko tomu dodá úplně jiný šmrnc :)

      Vymazat
  7. Já miluji cheeecake! Tenhle vypadá dobře, ale já bych ho snědla asi na jakýkoli způsob, i když o maličko raději ho mám s ovocem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ovoce moc nemusím, ale jak teď je sezóna borůvek, určitě by nebylo na škodu ho nahoře posypat. To by se zase dostal o level výš :)

      Vymazat
  8. Ahoj,
    já mám moc ráda cheesecake, vlastně všichni v naší rodině:-) Tento vypadá tedy luxusně, určitě ho vyzkouším.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, to ráda slyším :) Moc ti děkuji za pochvalu. Také se měj krásně.

      Vymazat
  9. Už podle fotky vypadá naprosto dokonale a určitě tak i chutná! Budu muset vyzkoušet. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, zrovna dneska jsem pekla jiný cheesecake z blogu :) už se na něj těším!

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥