úterý 12. března 2019

Krabičkujeme 15. týden

Krabičkování a není léto? Ano! Díky tomu, že jsem měla zase rychle hotové zkoušky tak mi zbyl přesně měsíc volna a proč ho nevyužít k vydělání nějakých penízků, žejo. Takže vstávání v 5 ráno, v 6 do Pardubic, v práci 8-18, domů v 19 a konečně doma v 20, umýt krabičky a sebe, 21 chrupkání. Byl to zápřah, ale věděla jsem, že je za chvilku škola a zase si odpočinu.

A jak bych tento režim zvládla bez krabiček? Vždy v pondělí jsem si navařila a napekla zásoby a pak už jen porcovala do krabiček. Proto můžete vidět, že se některé věci opakují, ale i tak jsem vám ty krabičky chtěla ukázat. 

Většinou jsem v krabičkách měla celý den - snídani, oběd (často s polévkou), svačinu a večeři.

Omlouvám se u některých za kvalitu - v 5 ráno jsem to zrovna moc neštudovala :D

Je tu spousta koláčů a na většinu ještě nevyšel recept, kdo by měl zájem na jakýkoliv koláč, pošlu mu ho na mail (recepty budou časem na stránkách RageFitness - stále platí slevový kód MS5 na 5% slevu na celý nákup :).

1. den


Snídaně: 2 kousky datlového perníku (recept)


Oběd: luštěninová polévka (recenze), kuřecí řízečky s bramborama (recept)


Večeře: 2 kusy toustů (2 plátky kmínového chleba, 90% vepřová šunka, 30% eidam, žervé, kečup), červená paprika, mrkev


2. den


Snídaně: 2 kousky datlového perníku (recept)


Oběd: luštěninová polévka (recenze), kuřecí řízečky s bramborama (recept)


Svačina: proteinový pudink se snídaňovou směsí od Your Body (recenze)


Večeře: proteinové těstoviny s tuňákem, fazolemi v rajčatové omáčce, směsí mražené zeleniny


3. den


Snídaně: 4 kousky makového koláče s tvarohem a arónií


Oběd: proteinové těstoviny s tuňákem, fazolemi v rajčatové omáčce, směsí mražené zeleniny


Svačina: 1 kousek datlového perníku (recept)


Večeře: proteinové těstoviny s tuňákem, fazolemi v rajčatové omáčce, směsí mražené zeleniny, zelená paprika


4. den


Snídaně: pečený tvaroh s müsli posypkou (recept)


Oběd: hrachová polévka, rajská omáčka s masovými koulemi a celozrnnými penne


Svačina: 3 kousky banánového chlebu s borůvkami (recept), 1/2 odtučněného tvarohu, lžička kešu másla


Večeře: špenátové halušky, 1,5 červené papriky, mrkev


Zařadila jsem zde jenom 4 dny, protože při 5 mi už článek přišel hrozně obsáhlý a já měla celkem nafocených 7 dní, proto můžete očekávat pokračování :) Já doufám, že se vám dnešní inspirace líbila a navnadila vás, že i když je člověk celý den v práci, nemusí si kupovat žádné rychlovky. Tentokrát gramáže neuvádím, protože by to moc dobře nešlo.

Mějte se krásně a zdravému jídlu zdar! :D ♥

Krabičkujete si do práce? Jaká je vaše oblíbená rychlovka?



Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)

  Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

20 komentářů:

  1. Wau, všetko by som najradšej zjedla. ;) Ja si desiatu do školy skôr balím do servítky. Táto technika mi príde super pretože spotrebujeme iba to čo zjeme. :D Super! Určite to začnem praktikovať.

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  2. super inšpirácia, ano ano snažím sa aspoň niečo brať z dobu a nemíňať zbytočne peniaze, za mňa najviac chutná rychlovka sú celozrnne cestoviny s rajčinovým tuniakom , pár cherry rajčiniek a parmezán :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Deny ♥ Je skvělé, že se snažíš, každý krok je krok dopředu :) Tuhle kombinaci taky miluju :) A jak píšeš, je to skvělá rychlovka :)

      Vymazat
  3. Já si nekrabičkuji, ale nějaký ten oběd bych si občas do školy mohla udělat. :D Je skvělé, že to takto sdílíš, dává mi to jakousi inspiraci, že bych se do toho mohla pustit.
    Jinak ty jídla vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? To já bych umřela hlady. Ikdyž jsem ještě chodila na gympl, tak jsem si většinou brala 2 svačiny, když jsem měla oběd ve škole :) Určitě vyzkoušej, budeš na to svoje jídlo těšit mnohem více, než na to z jídelny :D :D Mooc Děkuji Šárko ♥

      Vymazat
  4. Všechno to vypadá přímo skvěle :) Hned jdu mrknout na některé recepty :) Taky jsem se ted naučila dělat si krabičky do práce, takže je určitě využiju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji. Jsem ráda, že se Ti má inspirace líbí :) To ráda slyším :) Je to mnohem více ekonomičtější a i zdravější (a chutnější) si něco připravit doma. Taky nebudeš nikdy hladovět :)

      Vymazat
  5. To jsou mňamky :) já krabičkuju když jedu na kolej :DD znáš to, oběd z domova a občas na svačinu si nějakou tu krabičku s jídlem vezmu :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mi je opravdu velmi dobře známé :D :) Já se většinou snažím, aby mi z nedělního oběda zbylo i na pondělí oběd do školy :D :)

      Vymazat
  6. Pěkně jsi krabičkovala.
    Já v práci využívám závodku, takže moc nekrabičkuji. Jedině, když si zrovna nic nevyberu. A protože máme v závodce i salátový bufet, tak si obvykle nechám nandat kombinaci kukuřice+paprika+cherry rajčata+olivy+cibulka a překlopím do toho plechovku tuňáka. A k tomu dýňovou bulku. Pokud si nosím něco z domova, jsou to obvykle těstoviny se sušenými rajčaty doplněné buď trochou kuřecího masa nebo kouskem klobásy nakrájené na kostičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já nic takového k dispozici nemám (v menze se stravovat fakt nejde a teď jak zdražili se to ani nevyplatí). Mňám, to musí být dobrota. Mám ráda tuňáka doplněného kukuřicí :)

      Vymazat
  7. Tohle všechno je skvělá inspirace! Díky ti za ni :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  8. Ja si radsej do prace nosim vladlstne jedlo ak mam, pretoze tak viem co jem. Jasné že obcas sa to bez objednavky neobislo ale zas ano, je to drahsie a neekologicke a clovek nevie co poriadne konzumuje. Radsej na zdravo.
    Ale ten datlovy pernik musim vyskusat, uz tetaz sa mi zbiehaju sliny 😋😋😋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám úplně stejný názor :) člověk ušetří hrozně moc peněž :) a taky si může připravit na cokoliv má chuť a ne co je zrovna v nabídce :D Byl opravdu skvělý, vřele doporučuju! ♥

      Vymazat
  9. Tvé krabičky mě vždy inspirují!:) Máš je prostě parádní!:) Má oblíbená rychlovka je nějaký jogurt či tvaroh s banánem, goji, oříškovým máslem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mi udělala velikou radost Kubi, moc Ti děkuji ♥ Joo, tvaroh a ořechový máslo je láska! :D ♥

      Vymazat
  10. Tohle je článek pro mě :) Krabičkovat se taky snažím, ušetří to ve finále dost času i peněz a člověk se stravuje zdrave :) super tipy!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, podle mě to má opravdu dost výhod :) Děkuji za milý komentář ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥