čtvrtek 7. března 2019

Gurkha - nepálská restaurace

Cizí kuchyně mě vždycky přitahovali a také to většinou jsou cíle našich výletů. Něco dobrého ochutnat. Proto, když na mě vykoukl poukaz na slevomatu do nově otevřené Nepálské restaurace Gurkha v Pardubicích, bylo jasné, jakou kuchyni příště ochutnám!


Poukaz byl pro 2 osoby za 400kč. A ve snaze se více socializovat jsem vyrazila se svou spolubydlící, které tímto moc děkuji za společnost! V ceně byl předkrm, hlavní jídlo s omáčkou a příloha. 



Co mě ihned uchvátilo bylo samo sebou nádobí! Krásné, originální. I servírování omáčky, kdy pod ní je svíčka, aby to tak rychle nevychladlo je boží.


K předkrmu byla smažená cibule a realita nás lehce překvapila, ale mile! Čekala jsem cibulové kroužky a oni to byly zeleninové koule. Byly vynikající. Ta omáčka co k nim byla už teda ne. Ta mi moc nejela. Něco mi tam vadilo, ale nedokázala jsem rozpoznat co :D


K hlavnímu chodu jsem si vybrala Kormu s kuřecím masem a bylinkovým nanem, Terka Masalu s kuřecím masem a bylinkovým nanem. Já jsem byla výběrem omezená, protože moc pálivé nedávám a tahle nepálivá omáčka byla naprosto skvostná. Ochutnala jsem Terky pálivou masalu a to už na mě bylo moc, i když to bylo pálivé jen trochu. 



V ten moment jsem si okamžitě vzpomněla na vtip s ochutnáváním chilli, takže pokud máte tak 10 minut času, rozhodně si ho přečtěte. Je boží, opravdu hodně. Najdete ho zde.

Omáčka byla doplněná sušenými brusinkami a kokosem, který se tam skvěle hodil. Celkově omáčka mi hrozně chutnala, což jsem si akorát potvrdila, že tahle kuchyně bude něco pro mě. Akorát teda příště místu nanu budu volit raději rýži. Ten mě moc neoslovil. Prostě suchá tortila :D


A protože jsem chtěla ochutnat ještě něco, tak padla volba na polévku Dal soup (indická čočková polévka). Dal mě všeobecně hrozně láká, ale jsem líná si ho uvařit. Každopádně takhle polévka nebyla ono. Moc mi nechutnala, takže se budu muset spolehnout na své dovednosti :D 


Prostředí bylo opravdu místní, zapálené svíčky byly fajn. Obsluha milá, příjemná a rychlá. Pokud chcete vyzkoušet něco nového, určitě restauraci zkuste. Doporučuju si dát předkrm smaženou cibuli a pak nějakou z omáčem s masem, na tom si určitě pochutnáte. To vám ručím :)

Doufám, že se vám dnešní recenze líbila. Já budu mít aspoň krásnou vzpomníku. Mějte se krásně a užívejte první závany jara ♥

S láskou, Míša.

Jakou cizí kuchyni jste naposledy ochutnali? Láká vás indická/nepálská kuchyně?

 
Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)

  Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet

Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

10 komentářů:

  1. Ja fungujem u nas na Govinde co je indicka-vedska kuchyna vegetarianska. A milujem ako. dokazu pripravot jedlo ako sa hraju s korenim vzdy vylizem taniere 😊😊😊. Skoda ze ja tak nikdy nenavarim. U nas nepalska nie je no vyzera to super a mozno ju niekedy navstivim v inych mestach. Nepalska kultura ma fascinuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tam bych určitě ráda zašla :) Miluju kořeněný jídla, ale mě to nikdy moc nejde dobře ochutit :)

      Vymazat
  2. V žádné podobné restauraci jsem nebyla, ale vypadá to zajímavě, věřím že za ochutnání to stojí :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nemůžu stěžovat :) Hnedka další víkend jsem dělala kuřecí v arašídové omáčce a bylo to teda výýborné :)

      Vymazat
  3. Nepálskou kuchyni neznám vůbec :-O A vlastně ani moc tu indickou. Každopádně to nevypadá vůbec špatně! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já znám tak nějak indickou a o nepálské jsem toho moc nevěděla, až do návštěvy. Dle mého jsou si tyto kuchyně dost podobné :) A mě tenhle styl kořeněných omáček děsně chutná ♥

      Vymazat
  4. Musím se přiznat, že mě teda cizí kuchyně moc neláká. Maximálně občas zajdu do indický na sýrovou placku nebo kuřecí se špenátem a nebo do číny na nudle. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fáákt? :D A to mě to právě baví ochutnávat :) Bože, čínských nudlí bych se mohla ujít, ty mi taky hrozně chutnají :) Ale je to relativně dost mastné, takže si je dám párkrát do roka :)

      Vymazat
  5. Mňam, proč já chodím na tvůj blog po ránu, když jsem ještě nesnídala? :D Hned bych si to dala, vypadá to dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, asi se nemůžeš dočkat nového článku O:) sranda samozřejmě ;) Hrozně mi tam chutnalo a ráda bych navštívila i její "ségru" Tandoori, kde zase vaří indii :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥