pátek 15. února 2019

What I ate XXV.

Já jsem strašná. Inspiraci ze stolu za prosinec přináším až teď :D Ale lepší přece než nikdy, no ne? Díl je lehce ovoněný vůní Vánoc, ale snažila jsem se, aby zde byla i spousta jiné inspirace. Takže pojďme ještě chvíli zavzpomínat na to, co dobrého jsem měla v prosinci teď už minulého roku :)


Rychlé jednoduché jídlo k obědu či večeři - celozrnné mušličky, mleté maso, cibule, česnek, rajčatový protlak a mozzarella. Z balení mletého masa máte obědy na celý týden.


Perníkové muffinky, které jsem pekla mě a bráchovi na 21.12., což byl pátek a já už byla ze školy doma. Sobě jsem je ještě naplnila povidlama a rozhodně jim to dodalo na chuti. Brácha je nemusí, tak je měl "suché" a i tak mu chutnaly :) Recept najdete zde.


Zapékané vejce v pečivu - na tuhle dobrotu tu už najdete recept. Bohužel kaiserky na to nedoporučuju, moc to nezvládly :D Příště zkusíme z dopékaného pečiva.


Snídaně v Brně na první adventní neděli v Café Pilát (zde si o návštěvě můžete přečíst recenzi). Objednala jsem si hummus s avokádem a vejcem benedikt. Avokádo moc nemusím, ale snědla jsem ho. Hummus měli moc dobrý.


Palačinky (recept) nejsou nikdy špatný nápad. Pracovní/školní ráno je s nimi hned lepší! Klasické z pohankové mouky (ta se mi osvědčila na palačinky a lívance nejlépe), doplněné tvarohem, podušeným jablkem a máslem Vanilkový rohlíček (recenzi najdete zde).


V zimě je problém se zeleninou - v obchodech je věčně drahá a hnusná :D Proto se snažím si dělat krémové polévky. Tohle je brokolicový krém s bramborem. Ještě je tam 12% smetana, chedar, cibule, sůl a pepř. Parádně zasytí.


Kašička nesmí chybět. Rýžová kaše napůl ve vodě a napůl v mléce. Zdobená jablkem, mletým lněným semínkem, kešu oříšky a hořkou čokoládou.


Tohle musím udělat brzy znovu a rozhodně vám recept nafotit! Vynikající špenátovo-smetanová omáčka s kuřecím masem a těstovinami.


Zpátky do dětství - rýžová krupička (už mi došla a zatím ji v práci nemáme :( ) napůl v mléce a napůl ve vodě, lžíce tvarohu a lžíce proteinu. Klasicky zdobím skořicí, kakaem a kokosovým máslem, který parádně nahradí klasické máslo a je to fakt luxus (y) :)


Oběd na bytě, tohle by totiž přítel o víkendu moc neocenil :D Rýže s kuřecím masem a hříbkovou omáčkou.


Parádní čokoládový nízkokalorický krém z mléka. Rozhodně se můžete těšit na recenzi :)


Vzpomínka na Vánoce ♥ Vánočka je asi nejposílanější recept od vás, že jste ho vyzkoušeli ♥ Moooc vám děkuji, byly to moc krásné zprávy! Jinak recept na ni najdete zde. Bude vynikající i mimo Vánoce :)


Jak můžete vidět, prostě miluju těstoviny :D Snažím se zařazovat i jiné přílohy, ale těstoviny u mě prostě vedou. Tady zrovna špagety carbonara (recept) s vysokoprocentní čokoládou a 12% smetanou.


První zkouška kuřete na paprice. Špatné to nebylo, ale chce to ještě recept doladit :)


Dojídání bramborového salátu :D Vůbec mě nenapadalo, co si k němu mám dát. Nakonec to vyhrál grilovaný hermelín, taková dobrota!


A rozloučím se s vámi jak jinak, než se Silvestrem :) Celozrnné veky s chia semínky - vzadu s hermelínovým salátem (recept), vepředu ozdravěné chlebíčky a ty jsou teda děsná dobrota! Veku jsem namazala pomazánkovým máslem, dala plátek vysokoprocentní šunky, kousek vajíčka, kyselé okurky, papriky a nakonec zasypeme sýrem. Budete se oblizovat až za ušima!

Já moc doufám, že se vám dnešní inspirace líbila a objevili jste něco nového. Já se budu snažit být více originální, abych nejedla pořád těstoviny :D Mějte se krásně ♥ S láskou, Míša.

Jaké přílohy u vás vedou - rýže, brambory, těstoviny nebo snad něco jiného?

Co rádi snídáte?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu


 
  Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/




Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

22 komentářů:

  1. Juu, miluju špenátovou omáčku s kuřecím! Ta je totiž fakt výborná, měla jsem něco podobného do slaných palačinek a supr! Mimochodem, moc pěkný hrníček, hihi. Grilovaný hermelín bych si tedy dala hned!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To veřím :) Slané špenátové palačinky dělá mamka a po těch se taky můžu užrat :) Děkuji :D :) V mikrovlnce ho máš asi za minutu :D :)

      Vymazat
  2. Já jsem bramborová (a nejraději mám brabory buď upečené v troubě nebo vařené ve slupce)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To přítel taky :) Miluje kaši a pečený. Na víkend jsem mu slíbila bramboráky a tak ještě uvidím, s čím budou :)

      Vymazat
  3. Moc pěkná jídla. Zaujalo mě to vejce v pečivu, takže vyzkouším zítra k večeři :) Jinak jako přílohu mám nejraději těstoviny nebo bramborovou kaši a pak občas i bulgur. A k snídani nejčastěji jím jogurt s musli a ovocem, ale taky někdy zhřeším sladkým koláčem :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Lindi ♥ Je to moc dobré, ale je lepší to vajíčko rozmíchat, než ho tam takhle vyklepnout na "volské oko". U mě těstoviny vedou :) Stačí si upéct zdravější sladký koláč a nemusí být žádné hřešení O:)

      Vymazat
  4. Já mám z článků What i ate vždycky hlad :( :D Každopádně když vidím tu vánočku, zase bych si jí dala!

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to plní svůj účel :D :) Byla fakt výborná, až mě mrzelo, že jsem si ji nestihla na Vánoce upéct. Naštěstí mi dala kousek babička a teta, takže nebyla nouze :)

      Vymazat
  5. Opět samé dobroty ♥ Taky jsem zkoušela vajíčko zapékat v kaiserce a ani u mě to moc nedopadlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Eli ♥ Tak aspoň vím, že chyba není jenom u mě :D

      Vymazat
  6. Tyjo ještě že už jsem po večeři, koukat na tohle všechno jídlo nenajezená by vážně nebylo nic příjemnýho :D dala bych si snad úplně všechno!

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě těší, že se Ti takhle článek líbí ☺ Vždycky, když si prohlížím inspiraci hladová, tak bych si nejradši ala všechno znova :D

      Vymazat
  7. Úplně se mi sbíhají chutě :) Hlavně na ty perníkové muffiny, ty vypadají skvěle. Jdu se mrknout na recept :) A jinak i ty palačinky, a rozpékané vejce v pečivu vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty byly vynikající a s tou náplní ještě lepší, ale samozřejmě se může vynechat :) Děkuji! ♥

      Vymazat
  8. No mňam, to jsou zas super dobroty ♥ hrozně se mi líbí ty muffiny a palačinky, mám na něco teď chuť :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se :D :) Palačinky jsou moje oblíbená snídaně na líná rána :)

      Vymazat
  9. Jéé ty jsi mi udělala chutě takhle k večeru :) Minimálně ty muffiny musím vyzkoušet. Já plněné muffiny zkoušela teprve nedávno a byla to bomba!

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle už jsou několikáté plněné muffinky, co jsem dělala. Předtím jsem ještě zkoušela čoko-mrkvové plněné tvarohem a posypané čokoládou a ty teda taky byly skvělé :)

      Vymazat
  10. ty nízkokalorické dezerty od YourBody jsou super! :) Jinak mám na vše teď chut! :D Hlavně na krupičku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem krupičku neměla, protože v práci byla furt vyprodaná, ale poprosila jsem paní vedoucí, tak mi ji objednala a od té doby ji mám každý týden :)

      Vymazat
  11. Mně se líbí ty muffiny. Jinak tu smetanovo špenátovou omáčku dělám také.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty byly moc dobré. Chutnaly i bráchovi a to není na zdravou stravu :) Musím ji zase udělat, je fakt vynikající :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥