sobota 26. června 2021

3x jinak: Overnight oats - Pinterest


 
Po podzimních snídaních 3x jinak tu mám další sérii na snídaně. Tyhle vám zaberou max 10 minut přípravy, dají se přes noc odpočinou do lednice a ráno jen vezmete z lednice a můžete baštit. Jsou tedy ideální, pokud si ráno přispíte nebo se přípravou snídaně už ráno nechcete zdržovat.

Recepty jsem se inspirovala z Pinterestu, ale hmotnosti jsem si volila své a také jsem vždy přidala i řecký jogurt/tvaroh, aby snídaně měla nějaké bílkoviny a člověk po ní neměl hned hlad.

Základem jsou vždy jemné ovesné vločky, mléko/kefír a řecký jogurt/tvaroh. Pak u vždy záleží na dané příchuti. Vybrala jsem si rozdílné dochucení - cookie dough (sušenkové těsto), carrot cake (mrkvový dort) a blueberry lemon coconut (borůvkovo - citrónový s kokosem). Omlouvám se za anglické názvy, české mi k tomu prostě neladí..
 

Overnight oats cookie dough
- doba přípravy: 5 minut
- náročnost: lehká
- porce: 1

Ingredience
50 v jemných vloček
10 g kokosového cukru
5 g chia semínek
10 g kešu másla
100 ml mléka
60 g řeckého jogurtu 
7 g hořké čokolády


Postup
V misce smícháme vločky, kokosový cuk, hořkou čokoládu a chia semínka. Poté přidáme mléko, řecký jogurt a kešu máslo. Pořádně promícháme a dáme přes noc odležet do lednice.

 
Makra
Kalorie: 431 kcal
Bílkoviny: 19 g
Sacharidy: 54 g
Tuky: 14 g
Vláknina: 6 g
 

Overnight oats carrot cake
- doba přípravy: 10 minut
- náročnost: lehká
- porce: 1

 
Ingredience
50 g ovesných vloček
100 g mrkve
10 g rozinek
10 g vlašských ořechů
2 g mletého kokosu
10 ml javorového sirupu
100 ml mléka
60 g řeckého jogurtu
skořice
 

Postup
V misce si smícháme vločky, rozinky, nadrcené ořechy, kokos a skořici. Poté přidáme najemno nastrouhanou mrkev, javorový sirup, mléko a řecký jogurt. Dáme do lednice a necháme odležet. 
 

Makra
Kalorie: 450 kcal
Bílkoviny: 19 g
Sacharidy: 64 g
Tuky: 13 g
Vláknina: 8,5 g
 
 
Blueberry lemon coconut overnight oats
- doba přípravy: 10 minut
- náročnost: lehká
- porce: 1


Ingredience
50 g ovesných vloček
10 g mletého kokosu
5 g chia semínek
15 ml javorového sirupu
100 ml kefíru
60 g tvarohu
40 g borůvek
citrónová kůra
vanilka

Postup
V misce si smícháme vločky, rozinky, nadrcené ořechy, kokos a skořici. Poté přidáme najemno nastrouhanou mrkev, javorový sirup, mléko a řecký jogurt. Dáme do lednice a necháme odležet. 

 
Makra
Kalorie: 428 kcal
Bílkoviny: 19 g
Sacharidy: 55 g
Tuky: 13 g
Vláknina: 8,5 g

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

Připravujete si někdy vločky takle přes noc? Jaké používáte dochucení?

23 komentářů:

  1. Mňam, samé dobré veci... a skvelé raňajky :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji tyto jednoduché a rychlé snídaně :). Děkuji, skvělá inspirace na snídaně do práce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, dělám si teď víceméně jenom overnight oats a naprosto to miluju :) Nemáš za co <3 To máš naprostou pravdu :)

      Vymazat
  3. Já taky snídám "na sladko". Dost často používám koupené směsi (buď z Mixitu nebo od Emca), které přeliju horkou vodou, když vařím čaj a po chvíli vmíchám jogurt - je to úplně nejrychlejší (i když tedy Emco není ideální složením a Mixit zas leze do peněz), takže bych se mohla nechat inspirovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a přesně z důvodů, které jsi vyjmenovala si právě tvořím svoje snídaně :D Ale chápu, že ne každý na to má čas :)

      Vymazat
  4. Ahojky,
    tak to je super článek, ten třetí recept mě hned zaujal. Čeká mě teď letní dovolená, budu tedy pravidelně snídat doma a věřím, že ne ve stresu (jindy mám snídani u nás v jídelně ve škole, nebo taky vůbec). Určitě to vyzkouším, dokonce bych na to doma měla vše mít:-) Mě se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, tak to mě moc těší :) Hlavně si o dovolené pořádně odpočiň. To ráda slyším. Ať chutná :) Také se měj krásně.

      Vymazat
  5. Tak tohle je zachrana, ja rano absolutně nestíhám a většinou snídám po cestě do práce :D Díky za článek!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo <3 můžeš si je připravit do krabiček a vzít si je s sebou. A jak se připravují den předem, ráno jen čapneš a můžeš běžet :)

      Vymazat
  6. Tyhle overnight oats jsem kdysi viděla na youtube a od té doby si je hrozně ráda dělám! Super věc na snídani a navíc ráno člověk ušetří čas :)

    OdpovědětVymazat
  7. U nás vedou slané snídaně 🙈😅, ale skvělá inspirace, pro ty, kteří třeba nestíhají 🙂.

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, když mně se ty ovesné tak líbí a vždycky bych se do toho úplně zakousla, když vidím ty fotky, ale mně to prostě nechutná :( Vločky mám ráda, ale prostě kaše ne-e :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda. Mě třeba jako teplá kaše (rozvařené vločky) už taky nechutná, ale tohle jsem si zamilovala :) Tak příště se Ti snad více trefím do chuti :D :)

      Vymazat
  9. Tohle je přesně něco pro mou mamku, musím jí článek přeposlat :D Super jako vždy!

    Lucy Villain
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je bezchybný tip na snídani, rozhodně vyzkouším. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že ti budou chutnat! Já overnight naprosto miluju :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥