úterý 20. dubna 2021

What I ate XXXIV.


 Přináším vám tu další inspiraci z mého stolu, ať se vám dobroty líbí! Minulý díl najdeš zde.
 
 
Pohankové vegan lívance. Musím říct, že se povedly nad očekávání. Trochu jsem se bála, jak to těsto dopadne, když v něm není vajíčko, ale nakonec se nebylo čeho bát, lívance jsou výstavní. Pro doplnění bílkovin jsem si k nim dala tvaroh, pocákala javorovým sirupem, posypala lyofilizovanými malinami a nakonec přelila domácím ořechovým máslem z mixu oříšků.

 
 
Co se týče slaných jídel, vůbec nemám inspiraci. Ve videu u Aničky jsem našla tento typ na omáčku z pečených paprik a musím říct, že mi moc chutnala! Udělala jsem si k ní luštěninové těstoviny, ale nějak se pak rozpadly, takže jsem vám recept ani nefotila. Snad příště.
 
 
Dojídání zbytků. Bramboráky dělám málo kdy, je s nimi hrozné práce. Nenávidím strouhání najemno :D K nim jsem si udělala smaženiny a nakonec přidala kimči, abych k tomu měla nějakou zeleninu, čerstvá zrovna nebyla.

 
Abych vám tu neukazovala pořád jen vaření, tak chci vždycky zařadit i nějakou echt obyč rychlovku. Zrovna tohle je domácí houstička (recept) s pomazánkovým máslem, vysokoprocentní šunkou a uzeným sýrem. K tomu půlka papriky.

 
A tyhle lívance? Proboha, to byla dobrota! Byly fakt nadýchaný. Jsou ze špaldové mouky, promazaný tvarohem, nahoře horké borůvky a nakonec ořechové máslo.

 
A už poslední speciální snídaně, další už tak hezký nebudou :D Ovesné wafle s jogurtem. Recept už najdete na blogu zde. Tyhle dvě byly první a samozřejmě se mi moc nepovedly, ale po tím nánosem dobrot to ani není poznat. Nechybí tvaroh, vanilkový cukr, horké borůvky a vlašské ořechy.


Vaříte doma zapečený brambory? Mě moc chutnají a navíc je to jednoduché a zdravé jídlo. Já si je teda nejdřív uvařím v tlakáči. Zde jsem přidala krůtí šunku z konzervy (Tip: z Lídlu, 50 kč za 300 g 96 % šunky, mě moc chutná), směs mražené zeleniny, vajíčka, mléko a petržel z mrazáku. To už tady nevidíte, ale ještě jsem to celé pocákala kečupem...:D


Cottage už končila záruka, tak ho bylo třeba brzo spotřebovat. Jenom jsem si uvařila semolinové těstoviny, nechala je vychladnout a pak už jen přidala cottage a kukuřici z nálavu.

 
Musím sem přidat aspoň jednu fotku mojí oblíbené snídaně - tvarohový dezert s piškoty (recept). Tady jsem místo marmelády dala povidla, které mám doma rozdělaná, přidala mražený borůvky a nakonec polila čokoládou.


Borůvkovou peřinu jsem už nepekla sakra dlouho! Na této buchtě jsem ujížděla hlavně loni, recept zde samozřejmě najdete - TU. Akorát jsem místo kešu másla použila dýňové, které ještě moc nevím, kam upotřebím. Na vrchu jsem chutnala čerstvě udělaný domácí máslo :)

 
Rýžové nudle s kuřecím masem a vynikající omáčkou z arašídového másla. Další top nález, když jsem zkoušela nějaké nově objevené recepty. Recept najdete tady. Nechybí čínská zelenina a kukuřice. Rýžové nudle mě moc mile překvapily, většinou ty těstoviny, které nejsou ze pšenice moc dobré nejsou :D

 
Pizaaa! Dominik dostal chuť na pizzu a protože jsem na ní zrovna všechno měla doma, tak jsem jí upekla, abychom jí nemuseli objednávat. Udělala jsem úplnou klasiku s kečupem, vysokoprocentní šunkou, eidamem a kukuřicí. Provensálské bylinky taky nesměly chybět. Recept na těsto TADY.

 
Zase jedna rychlá večeře - po dlouhé době kupovaný chleba (byl nějaký echt křupavý a vypadal jako přerostlá bageta :D) s rybičkovou pomazánkou. Dávám jenom rybičky (jedny v rajčatovém nálevu a jedny v citrónovém), pomazánkové máslo, cibuli, sůl a pepř a to je všechno. K tomu jedna hnusná okurka, nevím, proč jim vždycky naletím :D

 
Dostala jsem hroznou chuť na medovník! Jenže jsem nechtěla prudit mamku, aby mi ho šla koupit, válet kola se mi nechtělo a tak jsem si upekla snad ty nejlehčí řezy, kdy se jen vše smíchá a dá péct. Na to, že jsem si recept vymýšlela za pochodu se strašně podařil! Recept jsem již také zveřejnila na blogu.

 
Rozloučím se s vámi další mojí oblíbenou klasickou, kterou je tento jablečný koláč z jogurtového těsta s drobenkou (recept). Tento koláč peču už tak 4 roky a vždycky mám na něj znovu takovou chuť, jako kdybych ho jedla poprvé. Nechybí domácí kešu máslo, které je moje nejoblíbenější ♥

V dnešním článku si můžete všimnout, že svůj blog používám jako kuchařku pro sebe a často se vracím ke svým receptům :)

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

Jaké z jídel vás nejvíce zaujalo? Co jste si v poslední době dobrého uvařili vy?

28 komentářů:

  1. Týýjo, takové mňamky! Nevím, na co mám chuť víc :D Jsi v kuchyni hodně šikovná no :) Až jsem z toho dostala hlad, musím jít vyvenčit pejska a pak něco sníst :D Jinak já jsem líná vařit, obědy mám s babičkou :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když Ti někdo uvaří, je to super. Já bydlím s přítelem, takže vaření je hlavně na mě :) Moc děkuju <3

      Vymazat
  2. Jee, já miluji tyto typy článků. Je to inspirace vždy, když už doma šílím, že nevím co jíst nebo vařit a to je až moc často!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky moc ráda čtu :) Jsem ráda, že Ti udělal radost :)

      Vymazat
  3. Udělala si mi chutě - nevím, jestli ještě nepůjdu lovit do kuchyně, i když je už tedy dost pozdě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, z malé svačinky na chuť se svět nezboří :)

      Vymazat
  4. Pááni, to je teda pěkná dávka inspirace 😊🙈. Takový články mám ráda, vždy se něčím inspiruji, co bych mohla uvařit/upéct, když mi dojdou nápady 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, je to super inspirace, které není nikdy dost. Kór v této době, kdy je člověk doma víc než kdy dřív :)

      Vymazat
  5. Strašně moc mě zaujaly ty lívance a medovník :) Vypadá to moc lákavě a chutně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medovníkové řezy se povedly nad očekávání :) A navíc je to vše zdravé. Moc Ti děkuju :)

      Vymazat
  6. Nějak mi nefungují odkazy :O. Jinak mňam, děláš mi vždy takové chutě! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, protože já si teď všimla, že jsem je tam zapomněla vložit... :D Jdu na to! :D :D To je dobře <3

      Vymazat
  7. Mňam, samé dobroty. A ešte aj zdravé :-)
    Veľa receptov ma zaujalo, niektorými sa inšpirujem.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  8. To je tolik inspirace, že jsem z toho dostala hlad :D Všechno vypadá krásně, jsi moc šikovná. Zaujala mě ta omáčka z pečených paprik, tu asi vyzkouším taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti Vaness děkuju! :) Já ji chci nafotit a sepsat i na blog, ale čekám, až ty ceny trochu spadnou... :D

      Vymazat
  9. Ahojky,
    zase můj oblíbený typ článku:-) Taky mám ráda obložené housky, tím se nedá nikdy nic zkazit... ten tvůj medovník musím už konečně zkusit, vždy na něj u tebe koukám a sbíhají se mi sliny:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, to jsem ráda :) moc děkuju <3 to máš naprostou pravdu, obloženou houskou se zavděčíš snad každému :) Také se měj krásně :)

      Vymazat
  10. Náhodou super inpirace a všechno vypadá moc lahodně na fotkách. Momentálně jsem ale bez svačiny a dostala jsem díky tobě šílený hlad :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti Kačí děkuju :) To já bych bez svačinek nepřežila :D

      Vymazat
  11. Tak ty lívance bych si dala ihned! Vypadají luxusně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, které myslíš, ale všechny byly výborné. Na ty nadýchané špaldové už na blogu najdeš i recept :)

      Vymazat
  12. Spoustu inspirace na skvělá jídla :) Připomněla jsi mi, že už dlouhou dobu chci vyzkoušet omáčku z pečených paprik :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Domi :) Vyzkoušej, je moc dobrá. Příště ji zkusím zamrazit nebo zavařit, tak jsem na to zvědavá.

      Vymazat
  13. Omáčka z pečených paprik zní opravdu dobře, jen by mi bylo líto ty čerstvé použít, když jsou v dnešní době tak drahé. :/ :D Všechno jsou to chutná jídla, vypadají skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Ti naprosto rozumím Páji. Omáčku jsem dělala v sobě, kdy bylo kilo do 80 kč a ne za 150... :D :D Moc moc Ti děkuju!

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥