neděle 22. srpna 2021

Zebrované muffiny (570 kcal)

Tyto muffiny jsem poprvé vyzkoušela tak rok zpět a pak na ně úplně zapomněla. Přitom jsou tak výborné! Já se teda přiznám, že si většinou vezmu větší porcelánovou misku (průměr cca 9 cm) a udělám si jeden XXL muffiny. Avšak pro hezčí fotky jsem zvolila muffiny klasické.

Těsto je bez jakéhokoliv oleje a přitom je tak krásně vláčné. Určitě vám doporučuju péct v porcelánové, vysypané formě, protože ta kůrka chutná úplně stejně jako u klasické bábovky.

Od té doby co mám horkovzdušnou fritézu, tak si jednoporční snídaně peču v ní, abych zbytečně nežhavila troubu a nemusela čekat, proto je uvedený čas velmi orientační a raději muffiny hlídejte.

Hodí se na snídani, na svačinu, ale i na cesty, protože jsou bez čokolády a jakéhokoliv krému, který by mohl udělat nepořádek.


Zebrované muffiny
- doba přípravy: 50 minut
- náročnost: lehká
- porce: 1

Ingredience
1 vejce
70 g odtučněného tvarohu
70 g jablečného pyré
60 g hladké špaldové mouky
20 g mandlové mouky
15 g proteinu
30 ml vody + 5 g kakaa
flavdrops dle chuti
 
Postup
V misce smícháme obě mouky a protein. Přidáme vejce, tvaroh, pyré a dosladíme dle chuti. Pořádně promícháme a 1/2 těsta dáme do vedlejší misky a přidáme vodu a kakao. Do muffinových košíčků dáváme střídavě po lžíčích světlé a tmavé těsto. Dáme péct do trouby na 180°C 20-30 minut.



Makra na celou dávku (5 muffinů/1 velký)
Kalorie: 570 kcal
Bílkoviny: 38 g
Sacharidy: 61 g
Tuky: 18 g
Vláknina: 6,5 g


Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

Pečete doma muffiny? V jaké kombinaci je máte nejradši?

34 komentářů:

  1. Vypadají výborne <3 Hned jak budu mít hotovou kuchyň, tak recept vyzkousim :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou moc výborné a hlavně vláčné :) Ať chutná <3

      Vymazat
  2. Vyzerajú naozaj super a určite ich niekedy vyskúšam. ;) Vďaka za recept.

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Ani za milý komentář <3 I tobě krásný den :)

      Vymazat
  3. Už jsem někde podobný návod na žebrování viděla u nějakého koláče, ale nezkoušela jsem ho. Tak jsme teď inspirovala zkusit to na muffinech. Ale nejdřív asi budu muset upéct něco z cukety, protože tu potřebuju akutně spotřebovat a manžel k ní zrovna láskou nehoří. Možná taky muffiny :) - v buchtě ji nespíš vezma na milost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že to zebrované těsto můžeš udělat s jakýkoliv těstem, kdy si půlku necháš světlou a půlku obarvíš kakaem :)

      Vymazat
  4. Mňam, ty vypadají fakt skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají výborně! Miluju muffiny už od mala 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tie sú dokonalé! Hneď by som si dala :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peti, jsou opravdu výborné :) určitě by sis pochutnala :)

      Vymazat
  7. Dle fotek i popisu vypadají tyto muffiny jako výborná dobrota. Povedly se ti. A recept je moc hezky sepsaný. :)
    Taky se mi líbí, že píšeš i makra...člověk má aspoň zhruba přehled, i když to tolik neřeší, ale zároveň se snaží nějak to jídlo korigovat (aneb já) :) :D Určitě vyzkouším. :)
    Katie S. (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju Katie za tak milý komentář! :) Přesně, já to mám taky tak - makra nepočítám, ale takhle díky blogu mám aspoň nějaký přehled :)

      Vymazat
  8. Vypadají super :) Líbí se mi, že to je taková zdravější verze klasických muffinů :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :) Olej či máslo jsem nahradila mandlovou moukou a jablečnou přesnídávkou a i tak jsou luxusní a vláčné :)

      Vymazat
  9. Tak to je paráda, vypadají moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty vypadají super :) Mě nejvíc baví zdobení:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Mě jak kdy, záleží, jak na to mám náladu se s tím dělat :D

      Vymazat
  11. Ty vypadají krásně! Asi je manželovi teď upeču k svátku :)) Vypadají moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Nike <3 Určitě by jsi tím udělala manželovi velkou radost, když uděláš něco sama :)

      Vymazat
  12. Vypadají výborně, já miluju muffiny na všechny možné způsoby❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme stejně <3 zrovna teď asi budu péct borůvkové :)

      Vymazat
  13. Muffiny jsem dlouho nedělala, vypadají dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by jsi měla rychle napravit, muffiny jsou super snídaně či svačinka :) děkuju moc <3

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥