sobota 20. listopadu 2021

Vánoční DIY: Zdobené květináče s vypěstovanou rostlinkou

Vítám u oficiálně prvního vánočního článku. Od teď tu do Vánoc můžete čekat jen vánočně laděné články. Zatím mám pro vás připravené toto jednoduché DIY na zdobené květináče a 3 nové recepty na zdravější cukroví. Co si připravím dále vám zatím neprozradím, ale rozhodně je na co se těšit, tak nezapomeňte sledovat blog.

Tímto DIY uděláte radost všem pěstitelům rostlin. Myslím, že je to milý dárek, který snad nikoho neurazí. A kdyby mu kytička nedej bože umřela, pořád mu zbyde krásný zdobený květináč. Já tento dárek měla v plánu dělat už srpna, takže jsem se na něj poctivě připravila a rostlinky si vypěstovala sama.


Od semínka jsem vypěstovala malé citróny a od lístků si vypěstovala fialky. Oboje dvoje mi už žije dlouho, takže to jen tak nezabijete, nemusíte se bát. Určitě ale postačí, když si nějaké hezké květinky koupíte v květinářství :) Co se týče potřeb, tak vám hodně pomůže, jestli malujete kamínky. Pokud ne, všechny věci se dají normálně koupit v papírnictví.

Nově všechny vánoční recepty a články nově najdete v sezónní rubrice Vánoce.

Potřeby
  • květináče s podmiskama
  • akrylové barvy
  • akrylový lak
  • tužku
  • štětce
  • substrát 
  • květiny

Postup
Nejdřív je třeba květináče umýt jarovou vodou a nechat je 24 h uschnout. 


Mezitím si můžete vybrat vzor/y, kterými květináče ozdobíte. Já si vybrala list monstery a dívčí obličej. Jak snadno nakreslit monsteru jsem vám nafotila. Nejdřív je potřeba si udělat barevný ovál. Barvu ideálně nanést ve 2 vrstvách. 


Po zaschnutí si tužkou nakreslíme list monstery. 


Obtáhneme černou barvou pomocí tenkého štětce. Doděláme detaily bílou akrylovou fixou.


Necháme zaschnout ideálně 24 h a zalakujeme akrylovým lakem, aby tam barva držela. Obrázek kreslete 2-3 cm od spodku, aby byl celý vidět a nebyl ponořený ve vodě. 


Vezmeme si substrát, který dáme na dno, vložíme kytičku a dle potřeb přidáme substrát, aby tam hezky držela. Pak už jen zalíváme, dokuď se nedostane k obdarovávanému.

♥ Hotovo ♥

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Tvoříte na Vánoce DIY dárky?

26 komentářů:

  1. Krásny návod, kvetináč je super a určite poteší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Aďko ❤️ taky z něj mám velikou radost :)

      Vymazat
  2. Vypadají nádherně, obdivuji trpělivost všech, kteří takto dokáží tvořit. :)) Je to krásný nápad na dárek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Pájí ❤️ zrovna tohle je opravdu snadné a zvládne to každý. Nakonec jen záleží, jaký obrázek si vybereš :)

      Vymazat
  3. To je super nápad, hned to vypadá úplně jinak! Super aktivita na předvánoční čas i tip na dárek!

    OdpovědětVymazat
  4. Super návod, moc se ti květináče povedly :) těším se na další vánoční články a tipy <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Leni ❤️ je to od tebe velmi mile 🥰 snad se ti budou líbit!

      Vymazat
  5. Jé, to je naprostá pecka. Jen já bych to dělat nemohla, protože neumím kreslit. Ovšem pamatuji si, jak jsme na základní škole zdobily keramické květináče pomocí papírových ubrousků a bylo to bezvadný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý si může vybrat obrázek dle svých malířských schopnosti :) tak to určitě bylo taky moc fajn :)

      Vymazat
  6. Jéé, to je milé :) Nevím, jestli jsem tohle někdy zkoušela, ale pamatuju si, že ve škole ještě na prvním stupni jsme dělali na květináče ubrouskovou techniku (jak píše Jana nade mnou) a to bylo taky pěkné :) Dělala jsem ji pak i na kameny. A jednou jsem nakoupila keramické hrníčky, pro každého člena rodiny jiný tvar a fixou na porcelán každému jiný obrázek a rádi z nich pijou, což mi dělá radost :) Na recepty se taky těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si teda vůbec nevzpomínám, jestli jsme někdy dělali ubrouskovou techniku :) tak to měla rodina určitě radost :) to mě moc těší, děkuju ❤️

      Vymazat
  7. Tak to je parádní tip na dárek! :) Květináče vypadají úžasně <3.

    OdpovědětVymazat
  8. Boží nápad Miško! Už teď se těším na další vánoční články 🙈🎄🥰.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné, koukám že nápad se krásně vydařil. To určitě udělá radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec mě překvapilo, jak se to povedlo :) to doufám 😊

      Vymazat
  10. Super nápad, malávání na květináče jsem ještě nezkoušela. Nebo, když zapátrám hluboko v paměti, možná kdysi - tipuju, že to byla první nebo druhá třída.
    A citróny jsi vypěstovala z peciček? Jak dlouho ti trvalo než vyklíčily? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, plánovala jsem to dlouho! 😁 Ano, z peciček :) cca 4 týdny, než jsem viděla první zelené. Založeno v březnu, na fotkách jsou z listopadu :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥