středa 15. dubna 2020

Ovesné muffiny s banánem (1/16 104 kcal)

Od Navrmi mě v tomto měsíci nejvíce zaujaly tyto Ovesné muffiny s banánem. Tvoří základ skvělé snídaně, kterou jsem vždy ještě doplnila nějak ochuceným tvarohem. A protože jsem měla velkou chuť na čokoládu, do každému muffinu jsem kousek hořké čokolády schovala.

Recept je velmi snadný, vše jen smícháte a dáte péct. Za chvilku máte hotovo. Z uvedeného množství vyjde 16 muffinů, takže na nějakou dobu máte na snídani vystaráno.


Ovesné muffiny s banánem
- doba přípravy: 60 minut
- náročnost: lehké
- porce: 16

Ingredience
270g jemných ovesných vloček
200 ml mléka
balení prášku do pečiva
20g kakaa
30g medu
2 banány (160g)
25g hořké čokolády


Postup
Smícháme vločky, kakao a prášek do pečiva. Poté přidáme mléko, med a vejce. Nakonec vmícháme rozmačkané banány. Dáme vždy lžíci těsta do forem na muffiny, trošku čokolády a zakryjeme další 0,5-1 lžící těsta. Pečeme na 200°C 30 minut.

Makra na 1/16
Kalorie: 104 kcal
Bílkoviny: 3,5g
Sacharidy: 16g
Tuky: 3g
Vláknina: 2g

 Původní recept najdete ZDE.


Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

Máte rádi muffiny? Pečete je doma? Jaké jsou vaše oblíbené kombinace?


27 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já taky, ale nesnáším umývaní formiček :D Děkuju ♥

      Vymazat
  2. Vypadají moc krásně, pečení z banánů patří k mým oblíbeným. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je ráda přidávám do těsta. Hezky těsto osladí a dodají mu vláčnost :)

      Vymazat
  3. Mít doma banán, tak si je hned udělám! 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel banány miluje, takže naštěstí vždycky máme nějaký doma :D :)

      Vymazat
  4. mňam tie musím vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rychlé, jednoduché a výborné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Muffiny miluju! :) Zrovna tento týden jsem si říkala, že musím najít nějaký zdravější recept na ně :) Při příští návštěvě obchodu nesmím zapomenout koupit vločky a banán :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle dvě suroviny naštěstí u nás nikdy nechybí :) Doufám, že Ti budou případně chutnat ♥ Jsem ráda, že jsem se Ti trefila do chuti :)

      Vymazat
  7. Muffiny už jsem dlouho nepekla. Dřív jsem je dělávala hodně - nejrůznější, včetně banánových (jen byly míň zdravé, aby nad tím moji chlapi neohrnovali nos :)). Já jsem o víkendu pekla banánový chlebíček s arašídovým máslem. Byl moc dobrý, časem hodím recept na blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :) Brácha také nemá rád zdravou stravu, ale jakmile to vypadá jak muffin, utrhl by Ti ruce :D :) To věřím, že byl vynikající!

      Vymazat
  8. To vypadá moc dobře :) Muffiny miluju a ještě více takové rychlé a lehké recepty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) A přesně tohle všechno tento recept splňuje :)

      Vymazat
  9. Já také miluju recepty na muffiny, jelikož je to rychlé a výýýborné mlsání a tady koukám, že i zdravě se dají udělat :-) bezva, to zkusím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno se dá vykouzlit zdravě :) Doufám, že Ti budou chutnat ♥

      Vymazat
  10. Ahojky,
    sladké muffiny bych mohla taky udělat:-) Já jsem z vloček dělala sušenky s čokoládou a byly taky dobré:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, že byly moc dobré! Kamkoliv dáš čokoládu, tak to prostě musí být dobré! :D

      Vymazat
  11. Muffiny mám veľmi rada a toto je skvelá kombinácia, určite ju musím niekedy vyskúšať :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, jsou opravdu jednoduché a jen z pár ingrediencí :)

      Vymazat
  12. Ahoj, prosím, koľko ml mlieka mám pridať? Ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju za upozornění! Vidíš to, úplně mi to vypadlo :) Hele 200 - 250 ml podle hustoty těsta :)

      Vymazat
  13. Ukládám a hned po nákupu potřebných surovin jdu na ně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať Ti chutnají ♥♥ Budu ráda, když mi dáš vědět, jak dopadly :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥