sobota 3. října 2020

Tvarohový dezert s piškoty (448 kcal)

Jako loni jsem si zamilovala vločky v kefíru (recept na jablečnou variantu), tak letos mě okouzlil tento recept na rychlou snídani. Ovšem je třeba na ní myslet a udělat si ji den předem, aby vločky změkkly. Já si třeba rovnou připravím několik porcí a mám o snídaně postaráno.

Inspiraci na recept jsem čerpala od hedushej, kde tuto dobrotu sdílela ve stories. Sdílela pouze použité suroviny, tak jsem to musela sama vyzkoušet a povedlo se na výbornou! Recept obsahuje 27 g bílkovin a to bez použití proteinového prášku.

Zde sladíme ideálně domácí marmeládou (já měla jahodovou od babičky) a piškoty, které se do směsi přidávají. Recept je velmi univerzální. Pokud si ho chcete ozvláštit, používejte různé druhy marmelád či posypek navrch, přidejte kakao nebo mleté oříšky do základu a hned to bude chutnat jinak.

Tvaroh a skyr se můžou vzájemně zastupovat, stejně tak můžete použít pouze tvaroh nebo klasický jogurt, když nebudete mít doma přesně tyto poměry. Pak je třeba počítat se změnou nutričních informací. Místo kefíru můžete použít vodu či mléko, ale kefír obsahuje prospěšné kultury, tak vám ho doporučuju zařazovat do jídelníčku častěji :)


 Tvarohový dezert s piškoty
- doba přípravy: 10 minut
- náročnost: lehká
- porce: 1

Ingredience
30 g jemných ovesných vloček
20 g piškotů
50 g tvarohu
100 g skyru
80 ml kefíru
20 g domácí (jahodové) marmelády
10 g kokosu

Postup
Smícháme tvaroh, skyr, kefír a marmeládu. Vmícháme vločky a nalámané piškoty. Pořádně promícháme a dáme uležet do lednice. Ráno posypeme kokosem a podáváme.


Makra
Kalorie: 448 kcal
Bílkoviny: 27 g
Sacharidy: 55 g
Tuky: 11 g
Vláknina: 5 g

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

Máte podobné rychlé a zdravé recepty na snídaně? 

Budu ráda, když se o ně se mnou podělíte!

20 komentářů:

  1. Vypadá lahodně a ten kokos navrchu - mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji takové kombinace, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, hrozně mile mě to překvapilo a v jednom týdnu jsem si to chystala každý den :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Moc děkuju ♥ Je to fakt moc dobrý a člověk se z toho nají :)

      Vymazat
  4. Možná by to byla změna v řadě mých snídaní skládajících se z musli a jogurtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schválně to zkus. Je to tomu dost podobné a přitom dost jiné :)

      Vymazat
  5. Ahojky,
    to je moc dobrý recept, hned ho zařadím na jídelníček. Někdy do školy pro sebe a kolegyně dělám takové mističky, kam dávám domácí musli, bílý jogurt z jedné farmy a domácí marmeládu nebo čerstvé ovoce. Mně to takto chutná, jedna kolegyně si to ještě pořádně osladí (za mě je to zbytečné, je tam ovoce a musli). Je to jedna z nejoblíbenějších svačin (já jsem taková svačinářka naší sborovny). Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju Hani za pochvalu ♥ To musí být super Tě mít za kolegyni! :) Mě už to teda taky přijde zbytečné, ale musí to být výborné :)

      Vymazat
  6. Recepty s piškoty mám ráda. Dělám podobný dezert, ale na oslazení mám právě ten ochucený protein. A piškoty namočím do kávy a přidám ještě nějaké ovoce. :) Ale vždycky se snažím, aby ta snídaně měla max 400 kcal, protože mám za den kolem 1500 kcal. Tak aby mi to vyšlo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není 1500 kcal moc málo? To máš tak bazál ne? Ale musí to být taky dobrota :) Já teď mám proteiny, které jsou trochu hrudkovité, tak nejsou úplně dobré v takovýchto dezertech :)

      Vymazat
  7. Jee, jak já miluju tyhle typy dezertů- miluju tvaroh i piškoty, mnam! Škoda jen, že se tady v UK piškoty hůř shání, ale o to víc si je pak vychutnám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si je zkus upéct doma, zas taková záhada to není :)

      Vymazat
  8. To vypadá úžasně! Domácí duem z léta mám spoustu a tvarohové dezerty miluji. Těším se až ho vyzkouším.😊

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ♥ Tak ať chutná! Věřím, že Tě to nezklame, je to fakt dobrota :) Domácí džemy se nikdy neztratí.

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Já taky, ale stejně si tam někdy dám ráda i jenou posypku. Třeba hořkou čokoládu. S tou je to taky dobrota.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Výborné a velmi rychlé, to s malým určitě oceníš :D :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥