sobota 20. března 2021

Rýžové nudle s kuřecím masem (1/5 424 kcal)

Co se týče sladkých jídel, tak v tom mám velikou představivost. Až takovou, že co se týče slaného jídla, tak nikdy nevím, co mám vařit. Proto v poslední době se snažím hledat hlavně ty slané recepty. V posledích několik dní jsem jich vyzkoušela několik, takže se rozhodně máte na co těšit!

Kromě těchto rýžových nudlí s kuřecím masem jsem zkoušela roládu z vepřového masa, plněnou míchanými vajíčky a omáčku z pečených paprik. U tohoto receptu jsem se inspirovala zde.
 
Přiznám se, že těstoviny kupuju výhradně semolinové, protože mi ostatní moc nechutnají. Často se rozvaří či jsou takové na skus a já je mám ráda měkké. Koupila jsem si ale rýžové nudle ve zdravé výživě od značky Lucka (zelený obal) a ty jsou teda moc dobré. Snad si příště vzpomenu a stihnu je i vyfotit. Díky použití rýžových nudlí je tento recept bezlepkový.

Zeleninu jsem použila mraženou čínskou směs, ale můžete použít víceméně jakoukoliv zeleninu máte rádi a hodila by se vám tam (mrkev, brokolice, kukuřice, houby...). Sójovou omáčku jsem použila zdravější verzi - Shoyu, ale můžete použít jakoukoliv máte doma. I v arašídovým másle je tento recept benevolentní a můžete použít tahini či kešu máslo.


Rýžové nudle s kuřecím masem
- doba přípravy: 20 minut
- náročnost: lehká
- porce: 5

Ingredience
240 g rýžových nudlí
500 g kuřecích prsou
450 g směs čínské zeleniny
10 ml řepkového oleje
2 stroužky česneku
sůl, pepř
 
50 g arašídového másla
20 g sójové omáčky Shoyu
20 g domácího medu
90 ml vody
 
 
Postup
Na pánev si dáme rozehřát řepkový olej. Maso si nakrájíme na kousky a dáme restovat. Česnek si očistíme a nakrájíme na kousky a přidáme k masu. Až bude maso zatáhlé, přidáme směs zeleniny, trochu vody, zakryjeme pokličkou a necháme dusit. Mezitím si dáme vařit vodu na těstoviny. V míse si smícháme arašídové máslo, sójovou omáčku, med a vodu. Až bude maso měkké a zelenina ohřátá, dáme si vařit těstoviny (vařily se cca 4 minuty). Pánev vypneme, přidáme scezené těstoviny a zakonec zalijeme připravenou omáčkou a pořádně promícháme. Podáváme.

Makra na 1/5
Kalorie: 424 kcal
Bílkoviny: 30 g
Sacharidy: 48 g
Tuky: 11 g
Vláknina: 3 g

 
Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

Co si nejraději připravujete k obědu?

32 komentářů:

  1. To vyzkouším, vypadá to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, vypadají skvěle, rýžové nudle mám moc ráda. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Páji ♥ Já je dřív nevyhledávala, ale po tomto receptu je miluju!

      Vymazat
  3. Ahojky,
    rýžové nudle jsem ještě neměla, ale docela dost mě lákají, musím je tedy také vyzkoušet:-) Díky za tip! Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem rýžové nudle snad ještě nikdy nedělala. Na oběd teď páchám samé nudné rychlovky typu míchaná vajíčka, topinky, obložené chleby, protože jsem si řekla, že každý den musím přes poledne vypadnout aspoň an půl hodiny ven na procházku. A zase se musím k tomu PC v rozumné době vrátit - ani HO není úplná cochcárna (něco si můžu udělat kdy chci, ale k dispozici přes den být musím)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto rychlovky my doma praktikujeme hlavně k večeři :) To chápu, někdy si lidé myslí, že si na HO člověk může dělat co chce a přitom to tak vůbec nemusí být :) I Tobě Stáni ♥

      Vymazat
  5. Ryžové rezance používam do vývaru, nakoľko mám intoleranciu lepku a sú asi najchutnejšie zo sortiment, čo môžem :-)
    Recept rada vyskúšam, vyzerá výborne.
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě ani nenapadlo, děkuju za super tip! :) Moc Ti děkuju, jsem ráda, že je vhodný i pro bezlepkáře ♥

      Vymazat
  6. Škoda že jim člověk neumí dodat tu "tradiční" chuť jako z čínské restaurace, pak bych si je asi taky ráda připravovala doma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě třeba ani netrápí... :D Mě moc chutnají i ochucené po domácku :)

      Vymazat
  7. Jé, rýžové nudle mám taky ráda :). A zrovna včera jsem dělala úplně podobný oběd, akorát s klasickými čínskými nudlemi :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jaká náhoda ♥ Ty si musím taky koupit, už jsem s nimi dlouho nevařila :)

      Vymazat
  8. This look very delicious. Happy Sunday.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/03/face-cleansers-exfoliators.html

    OdpovědětVymazat
  9. ňamky moc šikovná :) mám moc ráda ale spíš kupované než dělat doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Romi :) Jasně, to chápu. Já mám zase radši to z doma :) U číňanů mi přijde, že všechno chutná stejně... :D

      Vymazat
  10. Vypadá to dobře :) Já jsem taky na sladké, tam mi fantazie nechybí ale u slaných receptů taky občas tápu co pořád nového vařit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju ♥ Jsem ráda, že to tak nemám sama :)

      Vymazat
  11. Takové podobně jídlo dělám taky, jen s rýží, rýžové nudle jsem doma ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, s rýží by to mohlo být zajímavé :) Pro mě to byla premiéra, abychom právě jedli i něco jiného než rýži a klasické těstoviny :D :)

      Vymazat
  12. Jeden čas jsme s přítelem chodili často na čínu, kde jsme si dávali klasické ty čínské nudle, ale rýžové nudle jsem zatím nikdy neochutnala 🙈. Párkrát jsem zkoušela čínu s nudlemi uvařit i doma, ale nikdy se mi nepovedlo dodat tomu takovou chuť jako v restauraci 😃🙈.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, takhle napodobování těch pokrmů je hrozně těžké :) No, mě naštěstí ta kupovaná zase tolik nechutná, takže já se spokojím s tou svojí domací :D

      Vymazat
  13. Děkuju za tip, co udělat tento týden k obědu :) Poslední dobou mám pocit, že vařím pořád to stejné dokola :/

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo Domi ♥ Já právě taky, kór když jsme teď byli v karanténě a přítel nechodil na obědy do práce, tak jsem musela pořád něco vymýšlet.

      Vymazat
  14. Tak toto musí byť veľmi dobé. Mám moc rada čínu, alebo teda ázijské chute, ale doma si to moc často nerobím, lebo som nikdy nejak nehľadala recepty. Ale tento na mňa vybehol, čiže to bude znamenie

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to chutnalo moc. Mám hrozně ráda to spojení arašídového másla, sójové omáčky a medu :) To určitě bude! Rozhodně si zkus čínu připravit i doma :)

      Vymazat
  15. Toto jedlo vyzerá absolútne perfektne! :) Vďaka za ďalší skvelý tip, rozhodne to bude jeden z našich obedov tento týždeň. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji Katko ♥ Já si musím znovu koupit rýžové nudle a připravit si ho, protože to byla velká dobrota :)

      Vymazat
  16. Vypadá to úžasně, já mám v poslední době nápadů až až a teď chci v blízké době zkusit čočkové kari. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Ti závidím! Doufám, že se s námi o to podělíš na blogu :) Čočkové kari mám také ráda, vařila jsem ho měsíc zpátky :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥