středa 24. června 2020

Krabičkujeme 18. týden



Po dluohé době jsem si pro vás připravila nějakou inspiraci v rámci krabičkování. Zase teď jezdím do práce na celý dny, tak je aspoň příležitost k tomuto typu článků. Dnes jsem si pro vás připravila 3 celé dny, kdy každý den obsahuje snídani, oběd, odpolední svačinu a večeři, i když já většinou odpolední svačinu nestíhám jíst a mám ji jako dezert po večeři. Užijte si dnešní díl!

P.S. Časem všechny recepty na koláče přidám ♥ Který budete chtít jako první?

Den č.1


Snídaně: vločky v kefíru (recept), nastrouhané jablko, pekanové ořechy


Oběd: ochucený kuskus Yourbody (recenze), kuřecí maso, kuřecí šunka, pečená řepa s mrkví


 Svačina: 3 kousky Míša řezů


Večeře: domácí špaldová houska (recept), lžíce pomazánkového másla, 90% kuřecí šunka, okurka, paprika


Den č.2

 

Snídaně: kefírové lívance (recept), čoko pomazánka alá nutela (jablečné pyré, mandlové máslo, kakao), kokosové chipsy s kakaem, nízkokalorický kakaový pudink (recenze)


Oběd: těstoviny s kozím sýrem (recept), mražená zelenina


Svačina: 2 kousky Kinder pinqui řezů


Večeře: nepečená nekynutá houska, rybičková pomazánka, salát, okurka


Den č.3

Snídaně: 1/6 kokosového cheesecake, lžička ringlové mamelády, lžička mandlového másla, 1/2 polotučného tvarohu


Oběd: 1/4 zapečených palačinek se špenátem a nivou (recept), půlka papriky


Svačina: 2 kousky Borůvkové peřiny


Večeře: čínské nudle, cizrna, hrášek, zkaramelizovaná cibulka, konopné semínko, kečup, sójová omáčka Shoyu


Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

Jaké z jídel vás nejvíce zaujalo? Snažíte se ho svého jídelníčku zařazovat luštěniny?

14 komentářů:

  1. Všetko vyzerá tak skvelo. Ten kinder pinque koláčik vyzerá skvelo. Ten daj ako prvý lebo môj priateľ si to neustále kupuje v obchode a tak mu budem môcť potom urobiť.

    AKO SA PODOBAŤ NA FRANCÚZSKY VĎAKA ŠATÁM?

    OdpovědětVymazat
  2. Každý den jiná buchta, jednou dokonce dvě... - to jsi tedy pilná :).
    Luštěniny nemám ráda, vlastně jím jen luštěninové pomazánky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou si upeču 2 zaráz a pak je jím třeba 4 dny :) že jednu mám na snídani a druhou na svačinu. Když je třeba, mám zamrazené v mrazáku :D :)

      Vymazat
  3. Moc pěkná inspirace, jíš tak rozmanitě. :) Jen když jsem četla "kozí sýr", mám na něj dost špatne vzpomínky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Teri ♥ Snažím se, aby v tom jídle nebyl stereotyp :) Mě nevadí, ale často ho zařazovat asi nebudu :D :D

      Vymazat
  4. Ahoj,
    to jsou krásná a nápaditá jídla:-)Já jsem teď dovařila a dojedla oběd (rizoto s kuřecím masem, okurkou a sýrem). Během vaření jsem upekla ještě tvarohový cheesecake, ale ten tvůj vypadá moc dobře, na recept se těším. Všechny buchty mě zaujaly, ale jestli mám vybrat jednu, tak asi kinder řezy, protože miluji kinder:-) Těším se na další článek, měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc Ti děkuju Hani :) mňam, to se teda vůbec nemáš špatně. Rizoto i cheesecake mám moc ráda :) měj se krásně 💖

      Vymazat
  5. Vše vypadá skvěle, ale ty Míša řezy bych si dala hned! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Páji ♥ Ty se opravdu obzvlášť povedly :)

      Vymazat
  6. To vypadá fakt skvěle! Jelikož jsem mimo domov celý den, často si krabičky dělám a občas se od tebe i inspiruji a myslím, že v tomhle článku se opět nechám něčím inspirovat :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. Opět tu slintám :D :)
    Ta domácí špaldová houska už mě láká hrozně dlouho, snad se na recept brzo vrhnu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥