pátek 26. června 2020

Rybí salát (1/4 220 kcal)

Myslím, že všichni víme, že bychom měli jíst ryby 1-2x týdně. Ruku na srdce, kdo to zvládá? Já ne. Hlavně na tuňáka pořád chuť nemám, pomazánku z rybiček nebo makrely dělám pořád a kromě filé pečené v troubě s kmínem, vůbec nevím, jak ryby chutně připravovat.

Inspiraci jsem ale našla na instagramu, kde si slečna teda dávala kupovaný salát. Omrkla jsem, co obsahuje a už si psala nákupní lístek, že něco podobného zkusím doma.

Potřebujete jen pár ingrediencí na chutný rybí salát, který ukrývá 20g bílkovin v porci, což je tak akorát. Navíc není potřeba žádná drahá čestvá zelenina, ale postačíme si se sterilizovanou směsí do bramborového salátu.

Já nám k tomu upekla čerstvý domácí housky, ale je jen na vás, s čím si ho dáte vy :)


 Rybí salát
- doba přípravy: 30 minut
- náročnost: lehká
- porce: 4

Ingredience
450g rybího filé
200g zakysané smetany 16%
50g light majonézy
150g sterilizované směsi do bramborového salátu
sůl, pepř

Postup
Rybí filé si prohřejeme na pánvi cca 2-3 minuty z každé strany a necháme vychladnout. Pak ho nakrájíme na kousky, vmícháme smetanu, majonézu, zeleninu. Dochutíme solí a pepřem. Podáváme se špaldovým pečivem.


Makra na 1/4
Kalorie: 220 kcal
Bílkoviny: 20 g
Sacharidy: 7 g
Tuky: 12 g

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

Na jaký způsob nejčastěji připravujete rybu vy?

14 komentářů:

  1. Já nemám ráda sterilovaný hrášek a mrkev, takže bych asi použila jen cibulku a okurky a doplnila je strouhanou syrovou mrkví. Ale nápad to není špatný. Škoda, že to nebude jíst manžel (nemá rybí věci moc v oblibě), takže jemu bych musela udělat něco jiného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zase tyhle sterilizované věci miluju :) Chápu, spousta lidí nemá v oblibě ryby :)

      Vymazat
  2. Mně je tak líto, že nejím ryby :/. Mám ráda jenom krevety. A ty jsou bohužel docela drahý. Ale když můžu dám si aspoň ty. Ale jinak ryby vůbec :(.

    Verča ze Ztracena v Praze | KDYŽ SI ZAMILUJETE KABELKU A DŽÍNY... | OOTD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je škoda. To já to mám obráceně - ryby klidně, ale mořský plody vůbec :D

      Vymazat
  3. Ryby mám ráda, ale taky je nejím tak často, jak by se mělo :) Tohle je skvělá inspirace, pořád hledám nové způsoby, jak je připravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně. Doufám, že ještě narazím na nějaký fajn recept s rybou :)

      Vymazat
  4. Páni, tak to by mě nenapadlo, udělat si rybí salát doma. :D A je to tak jednoduché! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě taky ne, až jsem ho viděla u jedné slečny, kupovaný. A řekla jsem si, proč bych si nemohla udělat vlastní? :D

      Vymazat
  5. Rybí saláty miluju snad na všechny způsoby! Vypadá skvěle. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Je pravda, že rybu jím opravdu málo a nejvíce jí sním, když si dávám sushi. Rybičkovou pomazánku mám moc ráda, ale ten tvlj salát vypadá fakt dobře, takže v týdnu je večeře nebo svačinka jasná :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rybičkovou pomazánku taky milujeme a děláme ji právě často, tak jsme chtěli nějakou změnu :) Doufám, že Ti bude chutnat ♥

      Vymazat
  7. Ryby mám ráda, ale zase je nemusím nějak extra často.
    Tohle je skvělý tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to 1x za týden taky nedávám. Jsem ráda, když ji mám aspoň jednou do měsíce :D :) Děkuju Miško ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥