pátek 22. května 2020

Těstoviny s kozím sýrem (1/3 400 kcal)

Přiznám se, že kozí sýr byl pro mě premiéra a příjemné zpestření jídelníčku. Použila jsem ho do náplně těstovin spolu s tvarohem a sterilizovanými žampiony

Ze začátku jsem se bála, že se mi těstoviny slepí nebo se budou při plnění lámat, ale naštěstí nic z toho nenastalo a s uvařenými těstovinami se pracuje skvěle. A já si tak mohla dopřát tuhle skvělou večeři.

Dobroty mi přišly z eshopu eDelikatesy, které se specializují na španělské produkty. Takže když nemůžeme my do Španělska, musí Španělsko za námi! Výběr produktů je opravdu veliký - přes vína, šunky, kozí a ovčí sýry, dary moře až k již zmíněným těstovinám, marmeládám či španělským sladkostem (ale včetně vysokoprocentních čokolád!). 

Na použité suroviny najdete samozřejmě odkaz přímo v receptu, aby jste je při zájmu nemuseli hledat. Užijte si dnešní recept! :)


Těstoviny s kozím sýrem
- doba přípravy: 40 minut
- náročnost: lehké
- porce: 3
Ingredience
150g Conchiglioni Tris (velké mušle)
200g polotučného tvarohu
50g domácí bylinkové lučiny
balení (125 g) sterilizovaných žampiónů
80g kozího sýru Canto de Gredos
lžíce čerstvé pažitky

Těstoviny Conchiglioni Tris.

Postup
Těstoviny si uvaříme 14 minut ve vroucí vodě (dle návodu). Mezitím si smícháme tvaroh, lučinu a pažitku. Žampiony si nakrájíme na menší kousky (trochu si můžeme oddělat na ozdobu k podávání), 50 g sýru si nastrouháme na jemno a vše vmícháme do tvarohového základu. Po mírném vychladnutí těstovin je plníme připravenou směsí. Každou porci dozdobíme při podávání ještě kozím sýrem.

Krásně zabalené sterilizované žampióny.

Makra na 1/3
Kalorie: 400 kcal
Bílkoviny: 22 g
Sacharidy: 39 g
Tuky: 16 g
Vláknina: 2 g

Recept vznikl ve spolupráci s eshopem eDelikatesy a já jím tímto moc děkuji! Určitě se nezapomeňte podívat na jejich další dobroty. Já si vybrala ještě například marmeládu z černých fíků, ovčí sýr Idiazábal Natural nebo čaj v hedvábném sáčku v příchuti Sakura. Krásnější obaly čajů jsem neviděla! Těším se, až všechno postupně vyzkouším :)


Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mi neváhejte napsat na michalkasislerova@seznam.cz.

Máte rádi kozí sýry? Znáte eshop eDelikatesy?

9 komentářů:

  1. Míšo, mám kozí sýr moc ráda, ale s těstovinami jsem ho ještě nezkoušela. A co zaujalo mou sběratelskou dušičku je informace, že tento web prodává čaje v přebalech. Hned jak se vrátím z chalupy, prozkoumám, jestli mi od této značky něco nechybí a pokud ano, vyrazím doplnit sbírku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty těstoviny jsou naprosto boží, já mám hrozně ráda podobné velké a barevné. :) A s tím kozím sýrem to musí být dobrota. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  3. No vypadá to zajímavě.
    Přiznám se, že i pro mě by byl kozí sýr v kuchyni premiérou, až se mi někdy dostane domů, vzpomenu si na tvůj recept. :)

    OdpovědětVymazat
  4. E-shop neznám :) Těstoviny se sýrem jsou vždycky skvělou kombinací, tady by to byla premiéra i pro mě :) Vypadají ale skvěle.

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. KOzí sýr se bjím ochutnat. :D
    Jinak to vypadá veli lákavě a těstoviny mám velmi ráda. Nevím jestli by to někdo jedl, kdybych řekla, že je to kozí sýr.
    Není ten sýr cítit? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně smrdí jak sviňa :D To pak záleží, jestli to máš ráda nebo ne :) Přítel si k němu čuchl a řekl, že tohle teda jíst nebude :D :D Každý má jiný chutě :)

      Vymazat
  6. Páni, takéto jedlo som ešte neskúšala, ale vyzerá to super. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    tvůj článek je pro mě plný premiér, nikdy jsem nejedla kozí sýr a ani takovéto veliké těstoviny. To plnění mě zaujalo, mohla bych to někdy vyzkoušet, myslím, že by to doma mohlo mít úspěch:-)
    Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Kozí sýr jsem ještě nezkoušela :O A takto naplněné těstoviny, to je skvělý nápad! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥