pondělí 18. května 2020

What I ate XXX.


V poslední době jsem si oblíbila strouhané koláče. Po skořicové variantě s jablky přišel kakaový, s tvarohem a malinovou marmeládou. K tomu pro doplnění tuků nesmí chybět kešu máslo.


Celozrnná jogurtová pizza, kterou jsem pekla na plechu. Těsto jsem nechala chvíli zapéct, pak potřela rajčatovým pyré, posypala bazalkou, dala šunku, kukuřici a nakonec sýr. Uvařila jsem si k tomu ve vodě mraženou zeleninu.



Pokračujeme z minulého What I ate - jídlo z jednoho hrnce :D Tentokrát kukuřičné těstoviny s rajčatovou omáčkou, mletým krůtím masem a cizrnou. K tomu zelí nasladko a směs zeleniny.


Pokud jste ještě nikdy nezkoušeli burito, měli byste to napravit. Opravdu skvělá věc! Tortila plněná směsí z mletého masa, rýže, mrkve, sýru a mnoho dalšího. K tomu další část zelí z domu :)


Na čínu jsem dostala chuť díky Kiki, ale tvořila jsem ji z toho, co jsem měla :D Takže kulatozrnný rýže s kuřecím masem, paprikou, arašídy, medem a sójovou omáčkou.


Podmáslový chléb, o kterém Dominik řekl, že už jiný kupovat nebudeme, s česnekovou pomazánkou. K tomu červená paprika.


Posilnění při nákupech v Ikei, kde jsme strávili přes neuvěřitelných 8 hodin. Déle bychom tam nastěstí nebyly, blížil se konec otevírací doby :D Dominik se mi vysmál, že jsme měli dva dezerty a oba pro mě :D Šnek i dort (ten si tam určitě někdy dejte!) jsem si dala já. Dominik si dal smetanovou zmrzlinu a obalovaný langoš. K tomu nekonečná káva a limča.


Kdykoliv jsem si dala tiramisu v cukrárně, tak mi moc nechutnalo. Ale domácí dělám ráda. Udělám si ho přesně tak, jak mi chutná. Buď v líné variantě s ricotou anebo když mám čas, tak pudinkové. K této snídani nesměl chybět zelený čaj.


Jáhlová kaše z posledních jáhlových vloček. V základu nechybí tvaroh, mléko, pudinkový prášek, zbytek proteinu. Vršek tvoří drť z moruší a makovo-kokosové máslo od Nutspread.


Vždycky když jdeme na nějaké trhy, tak si rádi dáme frgály. A tak jsem se rozhodla, že je vyzkouším doma. Našla jsem si klasický recept, kde jsem akorát dala špaldovou mouku místo bílé a použila třtinový cukr. Náplně jsem udělala podle sebe. A povedly se fakt na 1*! I kynuté těsto nemělo chybu.


Koupili jsme celá kuřata, tak jsem se hned vrhla do vaření polévky ze skeletu. Vývar už dělám jen v tlakáči, je to mnohem rychlejší. Jako zavářku jsem udělala krupicové noky :) A přidala domácí petrželku z naší okapové zahrádky :D


Ze zbylých brambor zapečené brambory s vepřovým masem a na smetaně. Na prasáky jsme přidali kečup :D :D  Ale byl to dobrý oběd.


Experiment v podobě polentových knedlíků, a opravdu se povedly! K tomu sladké zelí a 1/3 tempehu. Alá polento-zelo-tempeho :D

A poslední dobrotu, co vám ukážu, je tahle snídaně - plátek žitného chleba s chia semínky a mrkvovou pomazánkou, k tomu 3 vajíčka na cibulce s kečupem a kyselé okurky.

Tohle by už bylo vše z mé inspirace a já doufám, že se vám líbila :) Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

Co vás z jídel nejvíce zaujalo?

9 komentářů:

  1. Ty joo, zase samé dobroty :)♥ Dala bych si všechno, až na tempeh, ten nemusím :) A s Dominikem bohužel musím souhlasit, akorát teda podmáslový chleba je fakt zlo :D Od doby, co jsme ho poprvé koupili už neumíme jíst jiný a i když to fakt není nejzdravější varianta, je to něco, co si vždycky ráda dopřeju :D

    Pauline's Tiny World


    OdpovědětVymazat
  2. Ty sladké koláčky jsou zlo, hned jsem na ně dostala chuť! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, můj oblíbený článek! Hned mě zaujal ten koláč s kakaem a malinovou marmeládou, máš tu někde recept? A taky na česnekovou pomazánku a ty frgály, to všechno bych hned zkusila:-) Míchaná vajíčka na cibulce mám taky moc ráda, dělám si vždy dvě malá a mívám je k snídani. Tvoje články jsou vždy plné inspirace, už se těším na další:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí, jako každá tvoje inspirace :D
    Do ikei se co nevidět pojedu mrknout s kámoškou, tak možná dám na tvoje doporučení :)
    Frgály miluju, to je prostě láska mňam.
    Přijde mi, že každý druhý recept co tu máš, obsahuje tvaroh :D naštěstí mi to vůbec nevadí, tvaroh mám moc ráda :*

    OdpovědětVymazat
  5. Ikeu už musím taky nutně navštívit �� přes 2 měsíce mám rozdělané studio a byla bych moc ráda, kdyby se už dokončilo ��

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi dobrá, že ses pustila do frgálů :). Já upečením houstiček trochu otupila respekt před kynutým těstem, ale pořád má jednu zásadní vadu - musí se čekat než vykyne. A já spíš peču systémem nasypat-zamíchat-nalít na plech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je už dlouho dělat nebudu, je to hrozná dřina :D :D Chápu :) Jak jsem teď pořád doma, tak na to mám čas :)

      Vymazat
  7. Znova ďakujem za skvelú inšpiráciu. Strúhané koláče som si tiež zamilovala. Pre mňa je najlepší asi tvarohový s kakaom :) Mňam.

    OdpovědětVymazat
  8. Tyto články jsou od tebe vždy moc dobrou inspirací, ale když se podívám na tvé jídlo, pak se zhrozím nad tím svým :D!

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥