neděle 13. srpna 2023

BBQ Smoke House | Vysoké Mýto

Kavárny a restaurace, který navštívím jednou, vám tu představuju hned. Ale stálice, kam jezdíme pravidelně, jsem vám doteď neukázala. Dnešním článkem to chci napravit! Naše tradice po každém úspěšně ukončeném zkouškovém - BBQ Smoke House, těsně před Vysokým Mýtem


Poprvé jsme zde byli s Dominikem v roce 2018, když jsme jeli do Letohradu na Kopečkovou pouť. Podnik jsme navštívili na doporučení Dominikovy mamky, která se do motorestu často stavovala během práce na dopolední menu. To jsme už ale nějakou dobu neviděli. 


Jako první jsme vyzkoušeli hamburgery. Ale v nabídce toho mají i mnohem víc. Mimo burgerů nabízí i saláty, kuřecí paličky, stripsy, americké párty talíře, BBQ speciály ale i sladké dezerty. A protože tam už jezdíme 5 let několikrát do roka, máme už slušné srovnání. Upřímně si už na burger vůbec nepamatuju, protože mou stálicí je rozhodně BBQ Pulled Pork, který si tam dávám posledních několik let. Tento talíř v sobě ukrývá 250 g trhané vepřové krkovice v BBQ omáčce, 150 g coleslawu, grilovanou kukuřice na másle a 150 g cheese hranolek (hranolky zapečené pod vrstvou cheddaru). Je to výborné, pokud chytnete dobrého kuchaře. Protože když ošidí tu BBQ omáčku, není to ono :D


Dominik zůstal věrný burgeru. Jeho favoritem je samozřejmě ten největší - Memphis BBQ Ribs. Burger obsahuje 180 g mletého hovězího masa, 100 g trhaných BBQ vepřových žeber, dozlatova ogrilovanou slaninu, dvojitou porci cheddar sýru, křupavé cibulové kroužky, to celé dochucené majonézou. Už jenom z toho popisu se vám sbíhají sliny, že jo? K burgerům jsou hranolky vždy v ceně. My si ale oblíbili batátové hranolky.

Nedávno jsem ochutnala i lívance, s nutelou a borůvkovým rozvarem. Musím říct, že lepší jsem snad nejedla! Až mě píchlo u srdíčka, když jsem zjistila, že v novém jídelním lístku se už nevyskytují. Ale mini koblížky zní taky dobře a určitě je příště ochutnám!


Porce jsou opravdu slušné a pokud se toho do vás tolik nevejde, nebojte, vše vám bez problému zabalí i s sebou. Bohužel je potřeba počítat s vyššími cenami. Obzvlášť teď s tím zdražováním. Před covidem stál Memphis burger 300 kč a Pulled Pork 220 kč. Dnes je už Memphis za 375 kč a Pulled Pork 325 kč. Tak jen aby udrželi tu kvalitu, když už tolik zvedli ceny (protože z poslední návštěvy jsme moc odvaření nebyli). 


Design celého motorestu je do amerického stylu. Bohužel zatím nemáme srovnání, ale interiér se nám líbí. Nejradši sedíme v boxech. Servírky zde mají hezké, sladěné úbory. Během slunečného počasí je k dispozici i terasa. V dobách kolem oběda a večeře je lepší si zavolat na rezervaci. Parkovacích míst se zde taky mají dostatek.

Často to bylo naše místo na jídlo po cestě. Ať už jsme jeli do Častolovic, k přehradě Les Království nebo do skalního města Ostaš.

Navštívili jste již nějaké bistro v americkém stylu?

17 komentářů:

  1. Míšo, jezdím často kolem, ale ještě jsem tam nejedla. Manžel tam byl několikrát s klienty, potvrzuje tvá slova - jídlo dobré, vše drží styl a původní koncept.
    Děkuji za reportáž a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zase dobře)))))...ale opět daleko.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tam jsem byla a taky mi tam moc chutnalo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nejsem úplně fanda bugerů a BBQ omáček, ale možná něco kuřecího, že bych si vybrala. Ale ono je to stejně mimo mé trasy :(

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to tam moc pěkně i s hezkou nabídkou :). Akorát burger já snesu jen kuřecí :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to tam moc hezky! A achjo.. ty lívance bych si dala!! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Míšo, to není od nás daleko, bydlím Kostelec nad Orlicí. Tam bych mohla vzít syna udělat mu překvápko, díky za info. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to luxusně, jestli někdy budeme poblíž, rádi si tam s přítelem zajdeme :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Sakra mňam, večerní chutě jsou pro mě nejhorší a koukat v tuhle hodinu na takové dobroty je mor! :D :))

    OdpovědětVymazat
  10. Je to daleko, ale jídlo vypadá už na pohled dobře. 🙂

    OdpovědětVymazat
  11. To vyzerá krásne retro, chybajú mi k tomu už len dobové šaty :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slečny servírky jsem nefotila, ale mají! Úplné trička a červené krátké tylové sukně :D :)

      Vymazat
  12. Ahojky,
    to je moc hezká tradice. Já naty burgery moc nejsem, ale vyzkoušela bych sladká jídla. Ceny jsou tedy už docela vysoké...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. To mám také kousek! Dlouho se tam chci podívat, tak snad se to povede. Lívance zní a vypadají úplně úchvatně! Burger samozřejmě také a dostala jsem chuť i na tu pečenou kukuřici.

    OdpovědětVymazat
  14. Ve Vysokém Mýtě jsem se narodil, pěkné město hlavně to náměstí 😊

    OdpovědětVymazat
  15. Já nedoporučuji , seděli jsme v zimě, kde funguji pouze dva zářiče , přinesli nám špalíčky vysušený ,vlaźný. Manžel si dal mix a vše opět zpečené ,dobré byli jen hranolky. Takže za ty prachy už nikdy víc .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí. Zrovna tohle je restaurace, kde jsme byli minimálně 10x a nikdy jsme nebyli zklamaní. Naposledy jsme byli před měsícem a burgery byly luxusní, batátové hranolky také.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥