pondělí 19. června 2023

Coffee Library s Terezkou | Olomouc

Další skvělé kavárenské setkání. S Terezkou z blogu Po našich tlapkách jsme se letos sešli už po druhé - první setkání bylo v březnu ve Sladkém Méďovi. Druhé v květnu. Smutné ale bylo, že v březnu jsme snad měli hezčí počasí než teď. Bez lehkého zpoždění by to nebylo to pravé cestování, ale brzy jsme se na nádraží našli a vyrazili směr kavárna. 


Tentokrát jsem vybírala já a na instagramu mi padla do oka kavárna Coffee Library, která je od nádraží nějakých 20 minut pěšky (což bylo oproti Méďovi milé zjištění, kam se šla hodina :D). Prostory jsou opravdu velké, takže jsme vůbec neměli problém si vzít k našim ušákům i kočárek. Zde teda není dětský koutek, ale ani v poslední kavárně ho malý nevyužil.


Nejvíce malého zaujal můj deštník, který vytahoval z kapsy a vracel :D Nebo nejvíce, samozřejmě po dobrotách. Byli jsme tam ve všední den, míst na sednutí je tam dost a přesto tam bylo plno. Venku se chystala i zahrádka. Chodí sem zejména studenti a všimla jsem si i tabletů na stolech na půjčení.



Vitrínka byla plná. Nikdo zde neobsluhoval a všichni si objednávali u kasy. Protože už bylo hezky, koupili jsme si domácí limonádu a ledový zelený čaj. Já měla čaj, který obsahoval i broskvovou šťávu, ale jinak nebyl doslazovaný (mě tam trochu toho cukru chybělo :D). Protože jsme měly velký hlad, rozhodly jsme se ochutnat i něco slaného. Vybraly jsme si obložené bagely, ale měli tam i tousty k zapékání, tortily, salát a obědové menu dle denní nabídky



Ze sladkého oči přecházely - rolády, cupcaky, ale i tradiční perník nebo tiramisu. Fotky to dokáží představit mnohem lépe! Nakonec jsme zvolili rolády. Terezka red velvet, já čokoládovou. Red velvet byla víc do šlehačky. Mě překvapilo, že v čokoládové nebyla pařížská šlehačka, ale jemný tvarohový krém, který mě velmi potěšil. Zpětně mě pak mrzelo, že jsem si něco nevzala s sebou do vlaku. Takhle jsem si dlouho nikde nepochutnala! Za čaj, bagel a roládu jsem platila něco pod 200 kč.


Nechybělo předání dárečků a tradiční výměna knížek. A také padlo první přání k narozeninám a doteď nechápu, že na to Terezka myslela s měsíčním předstihem a dostala jsem spoustu krásných dárků. Ještě jednou moc moc děkuji <3 



Protože ještě zbýval čas a bylo hezky, šli jsme se projít do Parkánových zahrad a sedli si ve Smetanových sadech, kde Lukášek usnul a my si mohly v klidu popovídat. Pak jsme se už vydali směr vlakový nádraží a za mávání do vlaku se rozloučili. Počasí nám vyšlo krásné, stejně jako celý den v moc milé společnosti. Já si to moc užila a budu se těšit zase na příště.

Terezky pohled si můžete přečíst zde.


Jaký byla vaše poslední návštěva kavárna?

11 komentářů:

  1. Míšo, taková setkání jsou vždycky fajn. Vybrala jsi hezkou kavárnu, moc se mi líbí zavěšené knihy a samozřejmě nabídka občerstvení. Určitě bych si tam něco vybrala a zamlsala si... Pozdeavuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo to moc super, už se těším na příště <3.

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, tahle vaše setkání jsou moc hezká! Máte i rozesmátý doprovod :o)
    Naposledy jsem byla minulý týden v kavárně a pražírně Rósta v Kašperských Horách - káva i panna cotta na jedničku s hvězdičkou...
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Vybrala jsi hezkou kavárnu. A je fajn, že se nepotkáváte jen na blogu :).
    Já byla naposledy v cukrárně v Horšovském Týně, ale zákusky tam měli hodně průměrné...

    OdpovědětVymazat
  5. Měly jste opět krásný společný výlet :-) Tohle je opravdu skvělé.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to na krásně prožitý čas a moc hezké fotky, sluší vám to :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Do Olmíku se chystám za čtrnáct dní a kavárničku si rovnu píšu! Ty dezertíky vybadají božsky!

    OdpovědětVymazat
  8. Kavárna vypadá skvěle, kdybych se někdy ocitla v Olomouci, tak aspoň vím, kam zajít :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Blogová přátelství jsou skvělá :)! Určitě to byl parádní den :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám radost, že se další setkání tak vydařilo 😃 kavárnu znám, ale už hodně dlouho jsem nebyla na inspekci, budu muset zajit, ty rolády vypadají náramně 🤔😍 Na Olomouci se mi líbí, že kaváren je tu spousta a ceny jsou častokrát opravdu studentské 😊

    OdpovědětVymazat
  11. Ten bagel vypadá super chutně, hned bych se zakousla! :D :) Moc hezké fotky, to muselo být příjemné posezení. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥