pondělí 1. května 2023

Sladký Méďa s Terezkou | Olomouc

Před měsícem a půl jsme se opět viděli s moji milovanou Terezkou a jejím synkem v Olomouci. A to bychom nebyly my, abychom si nezašly na něco dobrého. Když nám to na poprvé nevyšlo :D Navštívili jsme kavárnu Sladký Méďa, která se nachází asi 4 km od centra. Je to tam pěkná procházka, která nám s kočárkem trvala asi hoďku.



Tentokrát se čekání prohodilo a já kvůli zpoždění přijela pozdě. Naštěstí jsme se s Terezkou brzo našly a mohly jsme vyrazit na cestu. Lukášek za toho půl roku hrozně vyrostl. Naštěstí tetu má rád pořád! Počasí nám teda vyšlo na 1* a i to bylo velké štěstí. Týden předtím i po bylo opravdu škaredě. 


Do kavárny jsme dorazili až po 11 (což pro mě, která zvolila taktiku bez snídaně, bylo utrpení :D). Hned jsme si objednaly bezinkovou limonádu, která byla výborná a v tom teple přišla vhod. Hlad jsme nemuseli zahnat jen sladkým, v nabídce měli i slané rychlovky - tousty a panini. Terezka si dali tousty a já panini se šunkou a cheddarem. K oběma jídlům byl i salát coleslaw. Protože byla cesta dlouhá, rovnou jsme ochutnali i sladké. 



A že bylo z čeho vybírat! Zákusky si pečou sami z poctivých surovin. Přesně jako byste si je připravili u vás doma! Co bych ráda vyzdvihla, tak je ve vitrínce i koutek, kde mají zlevněné kousky. Odtud Terezka zachránila likérový řez, já neodolala větrníku. Řekla bych, že se jim karamel trochu spálil (cítila jsem lehce hořkou chuť), ale jinak byl výborný! 


Malý je velký jedlík, tak ochutnával, kde se dalo :D <3 A jemu teda chutnalo obzvlášť! Terezka tuto kavárnu vybrala i kvůli dětskému koutku, který je zde opravdu povedený (spíš pro větší děti), ale Lukášek si ho stejně moc nevšímal. Po dojezení jsme si předaly vánoční dárečky (měli jsme se vidět před Vánoci, ale nakonec to bohužel kvůli počasí nedopadlo) a už pomalu vydali na cestu zpět na nádraží, kterou Lukášek skoro celou prospal, tak jsme si aspoň mohly s Terezkou popovídat <3



Den jsem si moc užila - skvělá společnost, skvělé počasí, skvělé jídlo. Co víc si přát. A už teď se mám zase na co těšit - už máme další termín na společné setkání. Terezky článek si můžete přečíst tady.

Jaký je váš oblíbený zákusek?

11 komentářů:

  1. Ahoj Míšo, takovou cukrárnu bych si také dala líbit ! Vypadá lákavě... Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je opravdu krásné místo :-) takové mi v mém městě chybí.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to, že ste mali veľmi pekne stretnutie. V Olomouci som bola už dávno a je tam krásne. Keď tam budem znova, už aspoň viem, kam zájdem.

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, den jako korálek, že. Moc vám to přeji!
    Měj hezké květnové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká cukrárna a dorty vypadají lákavě

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to tam moc pěkně a ty dortíky v té vitrínce.. mňam😍! Užily jste si hezký den 🤗. Můj nejoblíbenější zákusek je věneček se žloutkovým krémem ❤.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že se vám povedlo zase se sejít. Moc vám to přeju, holky. 🙂
    Já jsem věnečkový král. Miluju je.

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, tak už taky vyšel článek <3. Bylo to moc boží a těším se na další setkání <3.

    OdpovědětVymazat
  9. Měly jste krásný den, jako vždy :-) Ty dobrůtky vypadají lahodně, zrovna jsem dojedla sladký šestihran z cukrárny. Jinak máte vždy takové krásné milé setkání. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda mňam, popravdě bych nevěděla, který dortík si vybrat dříve. :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥