pondělí 26. června 2023

Ještě jednu prosím! | zmrzlinárna Brno

Léto je tady v plném proudu a i dnešní den (minimálně u nás) patří k těm nejteplejším z celého týdne (27 °C). K létu neodmyslitelně patří voda - moře, bazén, přehrady, osvěžující ochlazení - chlazené drinky, melouny a tolik dobré zmrzliny! Někdy je to ale dřina najít opravdu dobrou zmrzlinárnu a musím se přiznat, že co se týče zmrzlin, jsme opravdu vybíravý. Dnes vám představím asi tu nejvíc TOP zmrzlinu, co jsme kdy ochutnali!


Ještě jednu, to si budete říkat, jakmile ochutnáte poctivou domácí zmrzlinu od stejnojmenné brněnské firmy Ještě jednu. Narazili jsme na ni, jak jinak, než na internetu, ale kdykoliv teď máme cestu Brnem, rádi se do centra na zmrzlinu zastavíme. Čím je tak výjimečná? 


Na prvním místě je jednoznačně chuť! Samozřejmě, jinak by se tam lidé tolik nevraceli. Druhým důvodem jsou příchutě. Zapomeňte na výběr čokoláda, vanilka, pistácie. Pusťte uzdu fantazii. Krupicová kaše, růžový grep s prosecco, banana bread, mascarpone & pečené jahody s balzamikem, baileys či mascarpone se skořicí. Nejdřív jsem se nabídky trochu zalekla, ale jakmile ochutnáte, nebudete litovat.



V nabídce mývají kolem 5 příchutích, které se ale mění. Za naše návštěvy se opakovala pouze pistácie, ostatní byly vždy jiné. Standardně dávají zmrzlinu do kelímku, ale můžete si za 15 kč koupit řemeslný kornoutek. Rozhodně doporučuju! Lepší kornoutek jsem nejedla (na přítele je ale moc sladký). Ceny vám zde nebudu vypisovat, výše je najdete na fotce. Samozřejmě to není na každodenní jezení. Pro zpestření výletu do Brna to ale milujeme. A porci dostanete opravdu slušnou


Už jsme ochutnali pistáciovou, která chutná jak pravá z Itálie. Máte pocit, že jíte přímo pistácie a ne zmrzlinu. Mascarpone se skořicí, která byla jemnější, ale chuť skořice vynikala. Mandlový koláč s lesním ovocem a drobenkou - zde jsem zariskovala a vyplatilo se! Opravdu jsem lepší zmrzku neměla.


Máte u vás nějakou oblíbenou zmrzlinu?

14 komentářů:

  1. Wau, tak za týmito príchuťami by som pokojne cestovala! Musela by som to však otočiť niekoľkokrát. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Celkem pravidelně kolem zmrzlinárny chodím, ale zmrzku jsem si tam ještě nedala. Můj favorit v Brně je Božský kopeček ❤

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem občas chodívala na zmrku do Angelata v Praze na Újezdě, ale už jsem tam dlouho nebyla. A zmrzlinárnu Grom na Václaváku mi zavřeli :(.

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, zmrzlinu mám ráda, dám ji přednost před jinými sladkostmi. Stejně jako Stáňa miluji slaný karamel od Angelata v Praze. Teď jsem byla v Roudnici a jejich růžový grep byl... ach!
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To zní moc dobře a vždy oceňuji jiné kornouty, ty obyčejné mi nechutnají :D. Mě by zajímala příchuť krupicová kaše :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Zmrzku si dávám jen minimálně, mám raději nanuk, ale tahle vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dala bych si)))) Lákají mě)))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Míšo, tak to bych si určitě vybrala, já jsem v létě dost zmrzlinová. Skořici miluju, tou bych začala... Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam! Já jsem milovník zmrzliny a hned bych si dala! Škoda, že to mám tak daleko :-D Ale miluji! Poslední dobou mám chuť na stracciatellu a nikde není! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Téda, takové příchutě jsem ještě neviděla :) u nás za městem máme taky skvělou - točenou :)

    OdpovědětVymazat
  11. To musím vyzkoušet, až příště pojedeme za kamarádkou do Brna. A té rovnou posílám odkaz, jestli zná 😁😃 Krupicovou kaši moc ráda nemám, ale ve zmrzlinové verzi bych hned ochutnala🤔

    OdpovědětVymazat
  12. Tak po Baileys příchuti bych sáhla hned! :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky,
    nejvíce mě zaujala příchuť mascarpone a jahody, to by bylo pro mě. Já u nás ráda chodím na točenou zmrzlinu hned přes ulici od našeho paneláku. Máme v Příbrami mi i jednu zmrzlinárnu kopečkovou, která má závratné ceny a je hodně populární.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥