pondělí 3. července 2023

Noc v Dinoparku Vyškov 2023

Po roce opět na místě činu! Nechápu, že ten rok tak rychle utekl. Naše každoroční přespávačka v dinoparku ve Vyškově. Letos málem nebyla - stanových míst prodávají jen omezený počet. Předprodej měl být spuštěn 1.6. od 9h a již v 9:02 lístky koupit nešly. Naštěstí to byla jen chyba serveru a my si naše místo rezervovali. I tak byly lístky brzy fuč (do 1h). A jaký to letos bylo? 


Pro mě rozhodně lepší jak loni! Článek z loňského stanování si můžete přečíst zde. Jeli jsme ve stejné sestavě - mamka s bráchou. Ten ale nechce zveřejňovat své fotky, proto ho nikde neuvidíte. Naši cestu jsme začali skvělou zmrzlinou v Letovicích na náměstí. Po cestě jsme se zastavili ještě v Ruprechtově podívat se na starý mlýn, který máme s mamkou spojený s Mariánskými Lázněmi. 



Přijeli jsme s 20 min předstihem, tak vše proběhlo v klidu. Jízda vláčkem s příběhem je samozřejmostí. Vybaleno jsme měli do 19 h, tak jsme hned vyrazili na něco dobrého. Bohužel i letos jsme měli problém co se týče dinobike (atrakce, kterou jezdíte nad hlavami dinosaurů) a obsluha to po nás chtěla zaplatit. Naštěstí mě to nedalo a za 15 minut už nám vraceli peníze




Příjemně nás překvapilo, že i za ten rok se zde událo několik změn. Zatím každý rok, co jsme přijeli, tak jsme našli něco nového. Letos to byl nový sál pro promítání kina a rovnou s novým filmem! Ztracený svět s dabingem od Jitky Čvančarové a Martina Stránského. Mamka z toho nadšená moc nebyla, mě se to líbilo. Hlavně oceňujeme, že teď jsou lavičky v celém sále a člověk u toho nemusí stát.






Když jsme se ve 21h vrátili ke stanům, oheň už hořel, tak jsme si opekli večeři. Ještě že tak, sotva jsme sundali párky z ohně, začalo pršet. Naštěstí to byla jen 15 minutová přeháňka. Bohužel i tak už vše zavřely - hurikán, dinobike. Každý rok je to můj jediný párek na ohni a každý rok se na něj moc těším! Před spánkem jsem se ještě prošla s čelovkou.





Letos se mi spalo fakt naprd. Bylo v noci strašné teplo a také dost pršelo. Stan díky bohu nepromokl, ale špatně se pak ráno balil :D V 8 h jsme už nasedli na autobus, který nás zavezl zpět do zoo. Skočili jsme si pro snídani do Lidlu a vyjeli směs domů.



Já myslím, že to byl skvělý začátek prázdnin.

Máte rádi dinoparky? Budete spát letos ve stanu?

13 komentářů:

  1. Tento zážitek mě láká, asi bych byla ochotná kvůli němu spát i ve stanu :D Jinak stanování vůbec nevyhledávám, mám ráda aspoň nějaké pohodlí, které mi stan prostě nenabídne :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To je super. Nikdy jsem o tom neslyšela, ale naše Lola by z toho byla nadšená))))díky za tip.
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, věřím, že to byl zážitek!
    Spaní ve stanu jsem si užila dost - s rodiči jsme myslím ani na jiné dovolené nejezdili, teď už dávám přednost něčemu pohodlnějšímu.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Because I am interested in having this experience, you can bet that I would be willing to spend the night in a tent.

    https://www.melodyjacob.com/2023/07/green-one-shoulder-maxi-dress.html

    OdpovědětVymazat
  5. Mne dinoparky nelákají, popravdě jsem v žádném nebyla (se synem, když byl malý, ho absolvoval manžel). Ale líbí se mi vaše tradice - že jezdíte někam pravidelně a hlavně spolu

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Míšo ve stanu se spát nechystám. Ale s rodiči jsme jezdili pod stan hodně a když byli moji kluci malí, postavili jsme jim vždycky stan na zahradě na celé prázdniny, to se jim líbilo. Ve dne si tam hráli a v noci se tam většinou báli a přiběhli domů nebo jsem tam spala s nima... Na fotografii vám to s maminkou sluší ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Je to pěkný zážitek, celkem bych si ho i chtěla zkusit, třeba někdy s malým (až bude větší :D). Dinobike zní skvěle! Škoda té noci a nočního počasí, ale aspoň, že jinak jste si to užili :).

    OdpovědětVymazat
  8. Tak koukám, že počasí nebylo úplně na jedničku, ale jinak to vypadá, že jste si to užili :) Musí to být super akce. V Dinoparku už jsem nebyla dlouho, celkem ráda bych tam zase někdy zavítala :) Co se týče stanu, tak v tom jsme si akorát jako malí hrávali u babičky na zahradě :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já upřímně ani nevěděla, že něco takového dělají. Ve Vyškově v dinoparku jsem byla, ale už je to celkem dlouho. Vím, jak mi babička dala peníze, abych tam zavítala :-D Bylo to tam hezké a užila jsem si to i jako dospělá a bez dětí :D Ale samozřejmě taková noc, to musel být zážitek!

    OdpovědětVymazat
  10. Je super, že tradice pokračuje a mco ráda čtu o tom, jak akce byla povedená navzdory počasí 😊 Dinobike mi přijde jako super nápad, na ten bych šla určitě 😃

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, zní to jako skvělá akce, hlavně pro děti. Já sem ještě opečený buřtík letos neměla, ale snad to napravím.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. To muselo být skvělé :). Já spala ve stanu tradičně na táboře. V noci bylo teplo, ne jak vloni, kdy bylo 5 stupňů 😂

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to musel být super zážitek, ani nevím, že něco takového existuje! :) Super tip, ráda bych tam také vyrazila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥