čtvrtek 20. ledna 2022

What I ate XXXVII.


Zase se mi tu nashromáždilo několik fotek z mého stolu. Dneska teda vedou slaná jídla, čemu se až divím. Nebo možná ani ne, protože co se týče sladkých jídel, točím pořád ty stejný dokola. Je to především tahini mugcake a tvarohový dezert s piškoty :D Stejně je většinou problém co uvařit na oběd/večeři, tak tu aspoň načerpáte nějakou inspiraci!


Mé milované trhané kuřecí maso ve sladké omáčce. Toto vařím většinou tak jednou do měsíce. Recept samozřejmě najdete na blogu zde. Většinou k tomu dělám bramborovou kaši, ale dobré by to určitě bylo i s batátovými hranolky nebo americkými brambory.


Oběd z jednoho plechu - marinované kuřecí plátky, pečené batáty, zelenina do křupava. Aby to nebylo suché, tak kečup.


Jedna podzimní snídaně ve formě low carb waflí z dýňového pyré. Nebyly špatné, ale vůbec nešly vyndat z walovače :D Doplněné jablečným pyré, pekanovými oříšky a tvarohem.


Snažíme se sem tam zařazovat rybu. Tentokrát pstruha lososového s bramborovou kaší. Marinádu dělám z citrónové šťávy, tymiánu a soli. Dobrota!


Jeden týden jsem si tohle dělala pořád! Jeden toustový chleba namažeme kečupem, druhý pomazánkovým máslem. Na pánvi si uděláme omeletu z 2 vajec, až se trochu zatáhne, dáme na půlku kousky párku/šunky a zaklopíme druhou půlkou. Chvíli necháme dělat a pak dáme do sendviče.


Další jídlo jen z grilu. Grilovaný hermelín s grilovanou cuketou a kukuřicí. Takovýhle jednoduchý jídla máme moc rádi.


Po dlouhé době čína s rýží. Kuřecí kousky jsem obalila v kukuřičném škrobu a osmahla na troše oleje. Poté jsem přidala mraženou zeleninu a zalila dostatečným množstvím vody. Vaříme do změknutí masa a zeleniny. Přidáme koření, sůl, pepř a můžeme podávat. Jak rádi připravujete čínu vy? :)


Oblíbené Dominikovo papání. Akorát už to byly jen zbytky a špenátu bylo málo, tak jsem dovařila zelí a místo masa jsem si dala po dlouhé době tempeh :D Recept na ty nejlepší bramborový knedlíky najdete tady.


Když už je v lednici fakt vyjezeno - rizoto s párkem :D Jen rýže, trocha mražené zeleniny, párky, červená paprika, sůl, pepř, může být trochu kečupu, nakonec zasypat strouhaným sýrem. Dali jsme si k tomu nakládané mini cibulky.


Po dlouhé době jsem dělala zdravější smažák. Jako trojobal jsem použila hladkou špaldovou mouku, vejce a strouhanku z kukuřičných lupínků. Smažila jsem v horkovzdušné fritéze, kde to máte za 5 min hotové. Tam jsem to jen lehce pocákala olejem. K tomu vařené brambory, opečené na pánvi a francouzský dresing.


Skrz Pointu jsem podpořila kamarádku ve vydání knížky a vybrala jsem si odměnu ve formě knížky & její ebook kuchařky. Vyzkoušela jsem z ní první recept - Raffaelo řezy a moc jsme si doma pochutnali. Akorát jsem polohrubou mouku vyměnila za celozrnnou špaldovou a na chuti to vůbec neubralo. Jen se mi z toho podařilo udělat jen 4 kousky místo psaných 6. Přišlo mi, že by byly hodně maličké :D


Miláček vařil <3 Doma jsme si lehce přeorganizovali domácí práce, takže teď muž vaří jeden den o víkendu. Kuřecí stejky na bylinkovém másle se smetanovou omáčkou s parmazánem a k tomu kolínka. Povedlo se mu to :)


Tvarohové taštičky dělám vždy taťkovi, ale tentokrát jsem je uvařila i nám, protože jsem je vlastně nikdy neměla. Dělala jsem je z 2x dávky, protože ta jedna byla akorát na jednu porci. Jsou dobré, ale i tak si myslím, že zůstanou pouze jako specialita pro taťku. Za tu dřinu to pro mě nestojí :D


Další Dominikovo vaření. Tentokrát to byla rajčatová omáčka na víně, s masovými koulemi, kde byla ricota a citrónová kůra, k tomu špagety a zasypané sýrem. Jen škoda, že mu trochu ujela ruka s chilly. Jinak to bylo moc dobré a ty masové koule nás mile překvapily.


Rozloučím se s vámi s obědem alá anglická snídaně. Domácí chlebík (recept na blogu), volské oko, teplé fazole v rajčatové omáčce, kečup, párky a slaninka opečená do křupava. A na hned bych zajela někam na dovču pro bufetové snídaně. Doufám, že v tom nejsem sama :)

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Co jste měli vy v poslední době dobrého?

12 komentářů:

  1. No - vybrala bych si :).
    Hotelové snídaně ve formě švédských stolů mám moc ráda, ale nikdy si nedávám slaninu nebo párky. Ze slaného dávám předost šunce, sýrům, pomazánkám a vajíčkům a vždycky musím mít i sladké - většinou jogurt s ovocem nebo s medem, občas neodolám koláči nebo houstičce s máslem a džemem :). Teď jsme si hotelovou snídani mohli o víkendu užívat, ale muž si narazil záda tak kvalitně, že má neschopenku, takže jsme víkend v Mariánkách museli zrušit :(

    OdpovědětVymazat
  2. řed pár dny nás rozmazlovala kuchyně v hotelu na Šumavě. Vařili opravdu dobře a vybrat si musel každý.
    Míšo, měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm jako vypadá to všechno skvěle! Já teda moc nemusím ryby a nemám ráda ty nakládané minicibulky, ale jinak pecka:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hned bych si z toho pár jídel vybrala 😊, skvělá inspirace 🤗.

    OdpovědětVymazat
  5. Přiznám se, že poslední dobou jsem dost tápala, co vařit, přišlo mi, že vařím pořdá to stejné xD Takže tato inspirace se opravdu hodila :D Hodně mě zaujaly ty dýnové wafle, vůbec si nedokažu představit, jak to chutná :D Ale mohla bych to vyzkoušet jako takovou inovaci :D Stejně tak chci zkusit tvé trhané maso, to vypadá též výborně!

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, děláš mi chutě! :) Ty tvarohové taštičky vypadají zajímavě :O. A ty raffaello řezy? Boží <3.

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní jídla, jste šikovní :) já dělala v sobotu pizza šneky, Trio řezy a plněné kuřecí :) mělo to úspěch, tak jsem měla radost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tady z těch tvých článků plných jídla dostanu vždy hroznou chuť na půlku věcí, ty raffaelo řezy vypadají sakra dobře! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju, jak jsou tvoje jídla vždycky jednoduchý, vyvážený a REÁLNÝ!

    OdpovědětVymazat
  10. Sakra ty Rafaello řezy! Mňam, já je snad budu muset dnes upéct! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    teda, mám chuť na většinu jídel a to některá ani nejím:-) Na konci února bych měla jet s mamkou na wellness do Vráže, kde mi večeře většinou moc nechutnají, ale ty snídaně, ty jsou skvělé:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥