pátek 14. ledna 2022

Šneci v peci: Na skok ve Skandinávii

Na popud Kluků z Prahy, kteří vydali díl z Pardubic, jsem se vydala do nově otevřené pardubické kavárny Šneci v peci. Nachází se na ulici Bratrů Veverkových, která se nachází paralelně se Třídou Míru po pravé straně. 


Otevírací doba
  • po - pá 7 - 18:30 h
  • so 9 - 16 h
  • ne -


Jak už z názvu vypovídá, kavárna se specializuje na nejen skořicové šneky. Já jsem se jí vydala navštívit ve všední den po 15 h a nevěřili byste, jak už měli vyprodáno. Každopádně mi paní oznámila, že si lze šneky rezervovat přes jejich IG, tak to je dobré vědět pro příště.


K prvnímu ochutnání jsem zvolila 2 mini šneky, neboť nic jiného neměli. Každopádně jak je z textu jasné, vydala jsem se tam znovu, abych vyzkoušela od nějakého šneka plnou verzi. Klasic a Lotus, s horkou bílou čokoládou, sypanou marshmallouw a strouhanou čokoládou. Velké plus je, že vám šnečky i ohřejí.



Bílou čokoládu moc nemusím, dala jsem si ji na doporučení od paní a opravdu mě mile překvapila a byla moc dobrá. Co se týče šneků jsem mírně v rozpacích, asi jsem od toho čekala něco víc. Lotus šnek mi přišel, že je jen posypaný lotus sušenkou a ani Klasik mě nijak neuchvátil. Přece jenom ty velké verze jsou i bohatěji zdobené, tak jim věřím víc.


Ve velké verzi jsem vyzkoušela jak jinak než Lotus, který naprosto zbožňuju. Ale v nabídce měli i Nutelu, Borůvku, již zmiňované Rafaelo, Klasik či jejich mini verze, které teda byly mnohem větší, než ty mini verze, co jsem si minule kupovala. Brala jsem si ho s sebou do školy. Dostanete hezkou krabičku s nálepkou. Tentokrát jsem tam byla v 11 a byl opravdu hezký výběr.


Tato velká verze mi chutnala mnoohem více, než ty menší. Šnek byl uvnitř potřený lotus krémem, navrchu sladká poleva, které je u všech, přelitý karamelem, ozdobený lotus sušenkami. Takže až tam zajdete na návštěvu, jedině velkýho šneka!



Ceny
  • 65,- bílá čokoláda
  • 35,- mini Klasik šnek
  • 45,- mini Lotus šnek
  • 60 - 80,- Velký šnek
Interiér mají vyzdobený hezky, i když mi to přijde trochu chudší oproti SimiCoffee. Super jsou ale tématické obrazy plné skořicových šneků



Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Máte rádi šneky? Pečete je i doma?


14 komentářů:

  1. Vtipné! Ač z Pardubic, netuším, že tu máme něco takového :o)
    A to chodím téměř okolo...
    Míšo, děkuji za recenzi a přeji hezkou sobotu. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jkao projekt mi to přijde zajímavé, ale jinak mne to neláká - já šneky nijak moc oblibě nemám. Ve sladkém mám jiné oblíbence :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, ty jsou obří! Doma je moc ráda peču. Jednoduché, rychlé, vděčné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty jsou úplně wow, normálně zrovna šneky moc nemusím, ale tyhle bych si dala hned :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, ty bych ráda ochutnala taky :). Připomínají mi teď takové ty oblíbené donuty, u nás máme právě jen podnik na takové donuty :D. Jo a i ta bílá čokoláda vypadá skvěle <3.

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá lákavě :) Zrovna nedávno jsem měla ke snídani skořicového šneka, ale to se vůbec nedá porovnat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra mňam! Pardubice mám hned vedle a jak je možné, že o tomhle podniku nevím?! :D Budu tam muset zavítat, vypadají božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný interiér, škoda že tak daleko a škoda že jen pro vyvolené :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to úžasně! Dala bych si jak tu bílou čokoládu, tak šneky ♥ Škoda, že nejsem z Pardubic a mám je i dost daleko :/ Pokud se tam ale někdy vydám (a tento podnik bude ještě fungovat), určitě tam zaskočím!

    L.V.
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, tak to je originální koncept kavárny :) Doufám, že se tam jednou podívám, protože bych moc ráda vyzkoušela netradiční skořicové šneky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. WOW tak ty donuty jsou boží a na to, že vůbec nemám ráda ty divné růžové bonbóny, tak bych i tu čokoládu brala všemi deseti! :D Úplně jsi mi navodila chuť na něco dobrého!

    OdpovědětVymazat
  12. Na pořádnou návštěvu Pardubic se dlouho chystám. Projíždím jimi pravidelně, ale pořádně jsem tam nikdy nebyla. A věřím, že Šneci v peci budou mou první zastávkou :D Skořícové šneky zbožňuju a jestli mají i lotuskové....tak jim to tam snad vykoupím :DD Moc děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavý podnik 😊. Kluky z Prahy sleduji na YT taky a mají fakt skvělé videa, občas tam narazím na nějaký tip ať už na nějakou restauraci s jídlem nebo třeba na nějaký výlet po Praze 🙂. Skořicové šneky jsem pekla jednou.. bohužel se mi vůbec nepovedly a navíc mi ani nechutnaly.. 😕, ale někdy je chci ještě vyzkoušet, ale podle jiného receptu 😊.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥