úterý 27. října 2020

Bramborové knedlíky (1/8 210 kcal)

Když byl na konci září svátek a my ho trávili v karanténě, rozhodla jsem se udělat tedy sváteční oběd - vepřové výpečky se zelím a bramborovými knedlíky. Bramborové knedlíky mi dříve dělaly velký problém, ale pak jsem našla jeden super recept.

Bohužel jsem si ho nikam nezapsala a tak ho pokaždé hledám. Už mě to už přestalo bavit, tak jsem si řekla, že si je nafotím a sepíšu na blog, abych přesně věděla, kde recept najdu.

Knedlíky jsou opravdu povedené a moc dobré. Dává se do nich směs hladké špaldové mouky a rýžové krupice. Vaří se ve vroucí vodě, dokuď nevyplavou napovrch. Voda se nesolí, aby knedlíky nebyly oslizlé.

Výborné jsou i ke špenátu nebo jakémukoliv jídlu, ke kterým se bramborové knedlíky hodí.



Bramborové knedlíky

- doba přípravy: 60 minut
- náročnost: střední
- porce:

Ingredience
800 g předem ve slupce uvařených brambor
150 g hladké špaldové mouky
100 g rýžové krupice
vejce
sůl 
 

 
Postup
Brambory si nastrouháme najemno, přidáme vejce, mouku, krupici a sůl. Pořádně promícháme a vznikne nám nelepivé těsto. Kdyby lepilo, přidejte mouku. Z těsta vytvoříme 5 válečků, které vaříme ve vroucí vodě, dokud nevyplavou na povrch. Necháme chvíli vychladnout, nakrájíme a podáváme.

Makra na 1/8
Kalorie: 210 kcal
Bílkoviny: 6 g
Sacharidy: 43 g
Tuky: 1 g
Vláknina: 2,75 g

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

31 komentářů:

  1. Teda Miško, já jsem podle tebe tento měsíc pěkný lajdák :D mám jen 3 články za říjen a pokud dobře počítám, ty už sedmý :/ :D
    Knedlíky děláme doma podobně :) akorát teda používáme klasickou mouku, ale ty tvoje mají krásnou strukturu, příště to zkusím i s tou rýžovou krupicí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš Miško, snažím se a hlavně přednastavuju. Díky tomu to tak hezky zvládám :) Zkus, ta krupice je v tom úplně skvělá.

      Vymazat
  2. Já se do domácích knedlíků zatím nepustila, ale doufám, že se jednou odhodlám a dopadnou stejně dobře jako ty tvoje :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není se čeho bát, tenhle recept je fakt super a určitě se Ti povede :) Moc děkuju Domi! ♥

      Vymazat
  3. Děkuju za tenhle super tip, bramborové knedlíky totiž miluju a zdravé varianty zkouším vždy hrozně ráda!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    já miluji bramborové knedlíky, měli jsme je doma minulý týden s hovězím na zázvoru. tvoje zdravá varianta mě hodně zaujala, takže to budu muset taky zkusit:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      tak to ráda slyším! :) Mňam, to musela být dobrota. Děkuji, ty také Hani.

      Vymazat
  5. Na bramborové knedlíky mám manžela. Ten to, že se je naučí vařit, pojal jako výzvu a už je vaří stejně dobré jako moje máma. Tak se do toho nepletu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 👍👌👏🍽 tak to bych si nechala líbit. Já bramborové knedlíky nedělala, ani nepamatuji.

      Vymazat
    2. Teda Stáňi, to si to někdo umí zařídit :) To máš moc šikovného chlapa, že je zvládne! Já se je naučila až po pár letech.

      Moni, to by jsi měla napravit. Sice je to trochu náročnější, ale určitě si moc pochutnáš :)

      Vymazat
  6. Knedlíky doma moc neděláme, spíše jen k nějaké příležitosti jako během svátků o Vánocích a podobně, ale recept vypadá hodně dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. Přece jenom je to trochu náročnější recept a celkem těžké na trávení :) Moc Ti děkuju ♥

      Vymazat
  7. Mňam, do těch se snad brzy také pustím! :) Osobně jsme si přítelem poměrně oblíbily ovesné knedlíky, jsou tak lehké, rychlé a dobré že to ani nejde je nemít ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem ještě dělala tvarohové s vločkami, ale tyhle jsou teda mnohem lepší :) To by mě zajímal Tvůj recept, jak je děláš :)

      Vymazat
  8. Miluju bramborový knedlíky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je miluje hlavně přítel, tak mu je čas od času připravím :)

      Vymazat
  9. Recept na bramborové knedlíky mě v Anglii dost zachraňuje! :D Díky za tip na zdravější verzi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo ♥ Doufám, že Ti budou případně chutnat :)

      Vymazat
  10. Taky si někdy píšu recepty na blog i kvůli sobě, ať je pak nemusím hledat. :D Teda, bramborový knedlík jsem ještě nezkoušela, takže děkuji za tip na recept! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, je to super online kuchařka :) Rádo se stalo ♥

      Vymazat
  11. Knedlíky jsem v poslední době z jídelníčku vyřadila, ale vypadají skvěle! Recepty jsem si na blog také kdysi psala hlavně kvůli sobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na nich nepřijde nic hrozného :) Moc děkuju ♥ Je to super, člověk má své recepty, ať je kdekoliv :)

      Vymazat
  12. Super, tohle je je rozhodně jedno z mých oblíbených jídel a mít takhle osvědčený recept je vždycky lepší než experimentovat na vlastní pěst. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, vyzkoušela jsem několik receptů na knedlíky, ale jen s tímto jsem byla spokojená :)

      Vymazat
  13. Děkuji za recept, určitě vyzkouším, mňam. :-D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. Jsou opravdu moc dobré. Klidně by z nich šly udělat i gnocchi :) Ty mám totiž raději než knedlíky :D

      Vymazat
  15. S tim Netflixem je mi to zahada, protoze na oficialnich strankach porad nabizi pro nove uzivatele 30 dni zdarma... :D )hm divne. ale jsem ráda, ze to taky znas a pouzivas. je to prima appka. i kdyz nekdy na ni travim az moc casu, hlavne kdyz objevim novy sitcom, ktery me doslova pohlti :D :)
    jinak super tip a recept. zrovna v sobotu jsem delala knedliky (jen celozrnna mouka, bily jogurt, vlocky a vejce), ale priste zkusim tyhle bramborovy :) a pak dam echo, jak to dopadlo, a jestli to manzel vubec jedl :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? Tak já nevím, kde to ta kamarádka viděla... :D :) Chápu, na Lucifera jsme se dívali denně několik dílů :D Nám tyto chutnají doma ze všech nejvíce :) Doufám, že budou mít také u vás úspěch!

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥